روش های عمل جراحی بینی

dell ghatar.com ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۷

در این مقاله درباره جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی صحبت خواهیم نمود، ابتدا به توضیح درباره انواع جراحی پرداخته و سپس درباره انواع بینی اعم از گوشتی و استخوانی صحبت میکنیم. در انتها به معرفی بهترین جراح بینی پرداخته و در آخر در مورد هزینه های عمل جراحی بینی بحث خواهیم نمود.تا شما بتوانید به راحتی پزشک زیبایی بینی خود را انتخاب نمایید.

جراحی زیبایی بینی چه عملی است؟
بینی نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره فرد و تنفس وی دارد.جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی عملی است که در آن به اصلاح مشکلات ظاهری و تنفسی بینی از جمله درمان پولیپ بینی و انحراف و شکستگی بینی می پردازد. این عمل بی خطر بوده و دارای عوارض جانبی کمی می باشد.در سایت پی جو ، لیستی از پزشکان معتبر جراح بینی در شهرهای مختلف ایران درج شده است.در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جراحی بینی به دو روش رینوپلاستی باز و بسته انجام می گیرد.

  • رینوپلاستی بسته:

در این روش برش هایی از داخل بینی بدون ایجاد زخم های بیرونی انجام میگیرد.که صرفا این روش جهت برطرف کردن مشکلات جرئی است.

  • رینوپلاستی باز:

در این روش برش هایی در آناتومی بینی برای دست یابی به غضروف های داخل بینی صورت میگیرد.

جراحی زیبایی بینی

معرفی پزشکان جراحی زیبایی بینی؟
از مهمترین مسائل متقاضیان عمل بینی، انتخاب بهترین جراح بینی است که بتواند رضایت کامل بیمار را به همراه داشته باشد. جراحی زیبایی بینی توسط پزشکان متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یا پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی که دوره های مرتبط به جراحی های زیبایی را دیده اند انجام می گردد.
 
آشنایی با انواع بینی

بینی استخوانی:
در این نوع بینی بر روی پل بینی برآمدگی وجود دارد که ظاهر بینی را ناخوشایند میکند.

در جراحی زیبایی این نوع بینی، قوز پشت بینی تراشیده میشود.

بینی گوشتی:
در این نوع بینی پوست چرب می باشد و پهنای بینی زیادتر است. بینی گوشتی غضروف های ضعیف تری دارد. حال اگر این غضروف های ظریف، تراش داده شوند، با اینکه برای مدتی بینی کوچک تر و زیبا تر به نظر برسد. اما با گذشت زمان بینی جمع شده و خودش را به سمت پائین می کشد.

شهر شیراز جز شهر های بسیار قوی از نظر جراحی های زیبایی در کل کشور می باشد بنابراین ما به شما لیست پزشکان متخصص جراحی زیبایی بینی شیراز را در سایت پی جو معرفی خواهیم کرد، شما از طریق این سایت می توانید بهترین جراحان زیبایی شیراز را با کلیک بر روی نام آن ها نیز مشاهده نمایید.

جراحی رینوپلاستی

مراحل بعد از جراحی بینی
در روز اول بعد از جراحی زیبایی بینی بعد از بخیه کردن برش ها یک اسپلیت بر روی بینی گذاشته و با فروکردن تکه های گاز استریل از خونریزی بعد عمل جلوگیری میکنند.

عوارض بعد از عمل چون کبودی اطراف چشم و تورم بینی بعد از دوهفته کاهش می یابد .جای برش های جراحی بینی باز معمولا غیر قابل تشخیص است. توصیه می گردد تا دو ماه بعد از جراحی زیبایی بینی از مصزف سیگار و قلیان اجتناب کنید.چون دخانیات باعث تنگ شدن عروق خونی گردیده و در نتیجه روند ترمیم را کند میکند.
 
هزینه عمل جراحی زیبایی بینی چقدر است؟
هزینه جراحی بینی استخوانی که فقط قوز و برآمدگی دارد نسبت به جراحی بینی استخوانی با غضروف محکم و نوک گوشتی هزینه کمتری دارد که در سال ۱۴۰۰ حدودا ۱۵ میلیون تومان است. در جراحی بینی گوشتی چون جراحی پیچیده تر و سختتراست هزینه بالاتر از جراحی بینی استخوانی است.که طبق برآورد در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۶ میلیون تومان است.

درعمل ترمیمی که معمولا برای بینی هایی که خیلی کوچک شده و یا بد فرم شده اند و نیاز به پیوند غضروف گوش و یا دنده می باشد هزینه بسیار بالاتر است.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx