پخش عمده لوازم یدکی امکو فروشگاه آریا گستر

dell ghatar.com ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۴) دیدگاه ۶۱

رپورتاژ آگهی: در دنیای مدرن امروز صنایع بزرگ زیادی هستند که در حال فعالیت بوده و باعث رشد اقتصادی در کل دنیا میباشند. یکی از این صنایع بزرگ، صنعت خودرو سازی است که این کارخانه ها علاوه بر تولید خودرو، در حال تولید لوازم یدکی خودرو نیز بوده و محصولاتشان را به سراسر دنیا ارائه میدهند.آریا گستر هم یکی از آن شرکت هایی است که در پخش عمده لوازم یدکی امکو فعالیت دارد.

پخش لوازم یدکی امکو

لوازم یدکی خودرو؛ تجهیزاتی که وقتی خودرو تصادف میکند و یا بر اثر گذر زمان و عوامل دیگر قطعات آن فرسوده شده و نیاز به نعویض دارند، لوازم یدکی را میتوان جایگزین لوازم ناقص و خراب خودرو کرد و خودرو مانند روز اول به کار خود ادامه دهد.نکاتی هست که باید هنگام خرید و تعویض لوازم یدکی خودرویتان به آنها توجه کنید مثل اینکه لوازم یدکی خودرو باید متناسب با نوع خودروی شما بوده تا بعد از تعویض دچار مشکل نشوید. در انتخابتان دقت داشته باشید یعنی قطعاتی را تهیه کنید که اورجینال بوده چرا که امروزه جنس های تقلبی در بازار زیاد یافت میشود که استفاده از آن ها نه تنها موجب عدم عملکرد خوب خودرو می شود بلکه باعث آسیب رساندن به قطعات دیگر خودرو نیز میشود. این را نیز در نظر داشته باشید که برای نصب قطعات خودرو از افراد حرفه ای و وارد کمک بگیرید چرا که با وجود خرید قطعات اورجینال، اگر صحیح نصب نشوند ممکن است خودرو به درستی کار نکند.

مشاهده محصولات آریا گستر : پخش عمده لنت ترمز امکو

 تهیه لوازم یدکی خودرو از کجا و چگونه؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم هنگام خرید به جنس اصل و تقلبی توجه کنید. چرا که سودجویان زیادی در بازار بوده که جنس های بی کیفیت را تولید و روانه بازار میکنند و به فکر کسب سودهای کلان هستند. پس توصیه میکنیم از فروشگاه هایی لوازم یدکی را تهیه کنید که معتبر بوده و در بازار شناخته شده هستند. همچنین در عصر حاضر به دلیل پیشرفت در تکنولوژی، فروشگاه ها در کنار فروش حضوری اقدام به فروش اینترنتی کرده اند که شما میتوانید به سایت های مورد نظر مراجعه کرده و کالای خود را سفارش دهید. بنابراین با توجه به ذکر موارد بالا می خواهیم فروشگاهی را معرفی کنیم که علاوه بر معتبر بودن، محصولات فروشگاهی آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده، چرا که نمایندگی فروشگاه های معتبر را داشته و اینکه در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی نیز دارند.

معرفی دو شرکت اتحاد موتور (امکو) و شرکت پخش لوازم یدکی عمده خودرو آریا گستر

شرکت اتحاد موتور (امکو)؛ یکی از شرکتهای پیشتاز در زمینه تولید و خدمات پشتیبانی قطعات متنوع خودرو برای شرکتهای خودروساز بزرگ داخلی است که از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در این زمینه با تولید موتور بخاری و برف پاک کن و نیز مجموعه کامل بخاری اتومبیل پیکان آغاز نمود و با تمام توان به روند رشد و توسعه خود ادامه داد. و هم اکنون نیز این شرکت با بکارگیری حدود ۱۴۰۰ نفر نیروی انسانی شاغل در واحدهای مختلفی مانند طراحی و توسعه، پشتیبانی فنی، خدمات پس از فروش و سایر واحدها و استفاده ازتجهیزات مدرن در فرآیندهای مختلف تولیدی و آزمایشگاهی، همچنان به سیر صعودی پیشرفت خود ادامه می دهد و در حال پیاده سازی پروژه های جدید در جهت توسعه کمی و کیفی و تنوع بیشتر محصولات خود میباشد و توانائی خویش را در این زمینه با صادرات محصولات خود به بازارهای اروپائی نیز به اثبات رسانده است.

فروش لوازم یدکی خودرو امکو

مشاهده محصولات آریا گستر :  موتور فن و پروانه فن امکو

در ادامه شرکت آریا گستر؛ مجموعه ای تجاری- خدماتی است که در زمینه تهیه و فروش و توزیع قطعات لوازم یدکی خودرو فعالیت مینماید. در کنار این امر با توجه به پیشرفت روز افزون درارائه خدمات، موفق به اخذ نمایندگی فروش و توزیع محصولات تولید کنندگان مطرح قطعات یدکی خودرو نیز گردید تا با گسترش سبد کالایی بتواند پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مشتریان محترم باشد. حال یکی از این نمایندگی های معتبر که شرکت آریا گستر با آن در حال همکاری است، شرکت اتحاد موتور (امکو) بوده که اکثر محصولات فروشگاهی آریا گستر نظیر شمع و وایر، لنت ترمز جلو وعقب، انواع استارت و … تولید این شرکت است. لذا اگر به دنبال فروشگاهی معتبر و شناخته شده برای تهیه لوازم  یدکی خودرو هستید، توصیه میکنیم که فروشگاه آریا گستر را نیز در لیست خریدتان قرار دهید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
4
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx