کاربرد و مزایای انواع درب اتوماتیک شیشه ای

dell ghatar.com ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۱۰

تقریباً می‌توان گفت کمتر کسی در جهان حضور دارد که از درب اتوماتیک شیشه‌ ای عبور نکرده باشد. کیفیت بالای این درب‌ها و همچنین کارایی بالای آن‌ها سبب شده است تا در بسیاری از مراکز عمومی از آن‌ها استفاده شود.

کنترل انرژی با درب اتوماتیک شیشه‌ ای

درب شیشه‌ ای در طراحی‌های مختلف در مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. کلیه مکان‌های عمومی که رفت‌وآمد در آن‌ها بسیار بالا است، از درب شیشه‌ ای اتوماتیک استفاده می‌کنند تا از این طریق بتوانند آسودگی مراجعین را فراهم آورند. از طرف دیگر باتوجه‌به این مسئله که درب‌های شیشه‌ ای درزبندی کاملی دارند، هدررفتن انرژی در مکان‌هایی که از این درب‌ها استفاده می‌کنند به حداقل می‌رسد.

درب شیشه‌ ای اتوماتیک ارزان

معرفی انواع درب شیشه‌ ای اتوماتیک

درب شیشه‌ ای اتوماتیک کاربردهای بسیار زیادی دارد. از یک کلینیک پزشکی کوچک تا یک بیمارستان بزرگ، از یک مغازه کوچک خرده‌فروشی تا یک هایپرمارکت و یک پاساژ بزرگ همگی به این درب‌ها نیاز خواهند داشت. این درب‌ها در حال حاضر در بسیاری از ادارات و شرکت‌ها نیز کاربرد پیدا کرده‌اند. اما کدام‌یک از این درب‌ها مناسب با نیاز شما طراحی شده‌اند؟ برای کسب آگاهی بیشتر دراین‌رابطه باید با انواع مدل‌های درب اتوماتیک شیشه‌ ای آشنایی پیدا کنید.

درب های شیشه ای اتوماتیک در دو مدل کشویی و لولایی قابل استفاده در مراکز عمومی و خصوصی مانند: هتل، فرودگاه، پاساژ و فروشگاه ها می باشد. مزایای درب اتوماتیک شیشه ای را میتوان برای سهولت در تردد عابرین، زیبایی، ارتقا سطح مقبولیت اماکن مورد استفاده و جلوگیری از اتلاف انرژی نام برد

درب های شیشه ای اتوماتیک.

یکی از شناخته‌شده‌ترین مدل‌های درب اتوماتیک شیشه‌ ای، درب اتوماتیک کشویی است. این درب‌ها در مکان‌های بسیار زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرند. یک سنسور بر روی قاب بالای این درب‌ها قرار می‌گیرد و زمانی که یک محرک به درب نزدیک می‌شود درب در یک بازه زمانی مشخص باز و بسته می‌شود.

یکی دیگر از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ ای، درب‌های شیشه گردان است. این درب‌ها بیش‌تر در مکان‌های لاکچری مانند هتل‌ها یا مراکز خرید مجلل مورداستفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها برای نصب شدن به فضای کوچکی نیاز خواهند داشت ولی می‌توانند جلوه‌ای بسیار زیبا به ساختمان ببخشند. از همین رو است که بسیار موردتوجه قرار می‌گیرند. با توجه به بسته بودن درزهای این درب‌ها، می‌توان اطمینان حاصل کرد که هدر رفت انرژی در ساختمان نیز کم خواهد بود.

یکی دیگر از انواع درب‌های شیشه‌ ای اتوماتیکی که برای ساختمان‌های با قاب درب کوچک مورداستفاده قرار می‌گیرند. درب‌های اتوماتیک تاشو هستند. این درب‌ها برای مکان‌های با تردد بالا نمی‌توانند کاربرد عالی داشته باشند چراکه شعاع حرکتی آن‌ها کمتر است. درب‌های شیشه‌ ای لولایی نیز یکی دیگر از انواع درب‌های شیشه‌ ای و اتوماتیک هستند که دقیقاً مانند درب‌های لولایی دستی عمل می‌کنند با این تفاوت که آن‌ها متصل به نیروی برق هستند. این درب‌ها برای فضای کوچک بسیار مناسب هستند. در حال حاضر این امکان وجود دارد که درب‌های شیشه‌ ای لولایی تک لنگه و دولنگه را نیز به‌صورت اتوماتیک مورداستفاده قرار داد. این نوع از درب‌ها کاربردی کاملاً مشابه دارند و از نظر فضای درب و نوع باز شدن با یکدیگر تفاوت دارند. سلیقه متقاضی است که در تعیین تک لنگه یا دولنگه بودن درب تأثیر بسزایی خواهد داشت. در بسیاری از مواقع به صاحبان مشاغل توصیه می‌شود تا از درب شیشه‌ ای اتوماتیک تک لنگه استفاده کنند.

یکی دیگر از انواع درب‌های شیشه‌ ای اتوماتیک که زیبایی بصری فراوانی نیز دارد، درب شیشه‌ ای کِرو یا منحنی است. این درب‌ها به‌صورت یک دایره طراحی می‌شوند و همین مسئله از نظر زیبایی‌شناسی آن‌ها را متفاوت از بسیاری از انواع درب‌ها کرده است. از این درب‌ها نیز بیش‌تر برای پاساژها، مراکز خرید، هتل‌ها و برج‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از درب شیشه‌ ای اتوماتیک

درب‌های شیشه‌ ای می‌توانند یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌های صاحبان مشاغل باشد. افرادی که از این درب‌ها استفاده می‌کنند می‌توانند اطمینان داشته باشند که در هنگامی‌که کسی از درب عبور نکند، بدون تردید بسته است و درزهای آن نیز راهی برای عبور انرژی ندارد در نتیجه هزینه‌های مربوط به انرژی را در بلندمدت کمتر می‌سازد.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از درب‌های شیشه‌ ای و اتوماتیک آن است که باتوجه‌به نیاز متقاضی می‌توان آن را در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف طراحی کرد و این در حالی است که درب‌های سنتی دارای اندازه‌ای مشخص هستند و تغییر اندازه آن‌ها به‌سادگی ممکن نیست. از طرف دیگر درب‌های شیشه‌ ای جذابیت بصری بسیار بالاتری دارند و می‌توانند به زیباسازی ساختمان شما کمک کنند.

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از این درب‌ها مقاومت بیش‌تر در برابر ورود حشرات و همچنین گردوغبار است. ازآنجاکه درزهای درب‌های اتوماتیک به‌خوبی بسته شده است، امکان عبور ذرات معلق در هوا از این درب‌ها به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند و همین مسئله می‌تواند بر اهمیت استفاده از آن‌ها بیفزاید.

امنیت استفاده از این درب‌های اتوماتیک نیز بسیار بالاتر از درب‌های معمولی است. زمانی که شما از یک قفل عادی استفاده می‌کنید ممکن است توسط افراد غریبه این قفل باز شود اما هک کردن سیستم درب‌های اتوماتیک بسیار دشوار است و به‌سادگی امکان‌پذیر نمی‌باشد. همچنین زمانی که برای مثال در دفتر کار خود حضور دارید می‌توانید برای مدتی درب اتوماتیک را قفل کنید و مانع ورود افراد شوید. از سوی دیگر، درب‌های اتوماتیک دارای سنسورهای حساسی هستند. اگر در مسیرهای پر رفت‌وآمد از این درب‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید دامنه سنسورها را کمتر کنید تا بتوانید از باز و بسته شدن مداوم درب خودداری کنید.
 
شما می توانید برای ثبت سفارش و مشاوره برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی  اینجا    کلیک نمایید.

خرید درب شیشه‌ ای اتوماتیک ارزان

خرید درب شیشه‌ ای اتوماتیک ارزان

درب شیشه‌ ای یک کالای ماندگار برای سال‌های طولانی است و به همین دلیل زمانی که هزینه خرید یک درب اتوماتیک شیشه‌ ای را در سال‌هایی که از آن استفاده می‌کنید تقسیم کنید، متوجه خواهید شد که توانسته‌اید با قیمتی معقول، کارایی بسیار زیادی را دریافت کنید. مجموعه‌های بسیار زیادی سرحال فعالیت در زمینه فروش درب‌های اتوماتیک هستند اما شما برای اینکه بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید، نیازمند انجام تحقیقات کافی هستید. در حال حاضر مجموعه آتی دُر atidoor.com  این فرصت را در اختیار شما قرار داده است که بتوانید با هزینه‌ای مناسب درب موردنظر خود را خریداری کنید.

درب های اتوماتیک به مانند هر وسیله الکتریکی دیگری دارای یک عمر مفید هستند و پس از آن به مرور زمان اشکالاتی در آنها پدیدار شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند، و به همین دلیل و برای پشتیبانی از این درب ها ما در مجموعه تخصصی آتی در کار تعمیر درب اتوماتیک  را انجام می دهیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه آن است که برای خریداران محصولات خود از طریق ارائه خدمات پس از فروش، کیفیت محصولات را ضمانت می‌کند. در همین راستا می‌توانید اطمینان حاصل کنید که در صورت خرید انواع درب‌های تجاری، اداری و مسکونی از این سایت می‌توانید با آسودگی خاطر دررابطه‌با شرایط نگهداری از درب اتوماتیک خریداری شده از آن استفاده کنید.

استفاده از یک تیم تخصصی در زمینه نصب و نگهداری از درب‌های شیشه‌ ای اتوماتیک در این مجموعه به‌منظور نصب و همچنین ارائه خدمات پس از فروش به آن‌ها کمک کرده است تا به یکی از معتبرترین و شناخته‌ شده‌ ترین مجموعه‌های فروش درب‌ های اتوماتیک در ایران تبدیل شوند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت  آتی در ، https://www.atidoor.com  و یا با آدرس ایمیل info@atidoor.com مکاتبه نموده و یا با شماره تماس ۰۲۱۸۸۸۰۸۱۱۱  در ارتباط  باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx