محسن رضایی، اسحاق جهانگیری و سعید جلیلی هم ثبت نام کردند +عکس

lokomotive ghatar.com ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۶۲

در پنجمین و آخرین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، برخی از چهره‌های سیاسی با حضور در ستاد انتخابات کشور به صورت رسمی داوطلب این دوره از انتخابات شدند.

وبگردی: امروز چهره‌های شاخص و صاحب نام از جمله رئیسی، لاریجانی، جهانگیری، جلیلی، رضایی، ضرغامی، محسن هاشمی، شریعتمداری و زاکانی با مراجعه به وزارت کشور، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند.

ثبت نام سعید چلیلی در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام سعید چلیلی در انتخابات ریاست جمهوری

سعید جلیلی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم این انتخابات، انتخاباتی پرشور و بی اضطراب باشد یعنی عرصه‌ای باشد برای اینکه مردم با نامزدها به خوبی آشنا شوند. در انتخابات مردم باید اقناع شوند نه اغوا. مردم باید خودشان فضای انتخابات را اداره کنند. رقابت‌های انتخابات ناظر بر مساله‌های اساسی کشور باشد، این بسیار حائز اهمیت است. اینکه شما بتوانید شما در میان مسائل مختلف کشور، مساله‌هایم هم و اولویت‌های اصلی را تعیین کنید. در فضای انتخابات نباید مسائل موهوم جای مسائل اصلی را بگیرد. نامزدها باید فرجام برنامه‌های خود را برای مردم مشخص کنند. لفاظی‌های ضعیف و بی اعتبار نباید بر برنامه محوری غلبه کند. کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد. ۸ سال گذشته این تجربه را به خوبی نشان داد. برخی نمایش‌ها اگر ریشه در واقعیت نداشته باشد مشکلی را حل نمی‌کند.

  شغل جدید محسن رضایی

ثبت نام محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری

محسن رضایی در نشست خبری با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی، گفت: ما مسئولان کشور باید شرمنده ملت ایران باشیم. با اینکه من تاکنون در مجلس و قوه قضائیه و دولت نبودم، اما من هم شرمنده ملت ایران هستم.

رضایی با بیان اینکه امروز روز شعار دادن و وعده دادن نیست بلکه روز عمل کردن است، افزود: تکرار دولت‌های گذشته سم مهلک آینده ایران است

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد نه دادگاه است نه پادگان اما محل فلسفه بافی هم نیست.

ثبت نام اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری

اسحاق جهانگیری پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: باید برای صیانت از حقوق و آزادی‌های اساسی شهروندان گام برداریم.

جهانگیری گفت: قصد ورود به این انتخابات را نداشتم و امیدوار بودم نیازی به حضورم نشود. اما با توجه به نیامدن برادر عزیزم محمدجواد ظریف و عدم امکان ثبت‌نام تعدادی دیگر از کسانی که می‌توانستند این مسئولیت را بپذیرند و اینکه جبهه اصلاحات ایران، رهبران و شخصیت‌های دلسوز اصلاح‌طلب و بسیاری از جوانان و فعالان سیاسی و مدنی تشخیص داده‌اند که باید به صحنه بیایم، به رغم میل و مصلحت شخصی و با توکل به خدا از قبول مسئولیت شانه خالی نمی‌کنم.

  کدام مسئولان داغ فرزند دیده‌اند؟ +تصاویر

از دیگر چهره هایی که در آخرین روز در ستاد انتخابات کشور حضور یافته و ثبت نام کردند می توان به آیت الله ابراهیم رئیسی، علی لاریجانی، محسن هاشمی، مصطفی کواکبیان، عزت الله ضرغامی، علیرضا زاکانی، عباس آخوندی، محمدجواد حق‌شناس، مسعود پزشکیان، رسول منتجب نیا، عبدالناصر همتی، محسن رهامی، محمد شریعتمداری، مسعود زریبافان، شمس الدین حسینی، ابوالحسن فیروزآبادی، محمد خوش، سیدعباس نبوی اشاره کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرگزاری مهر

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx