تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران

dell ghatar.com ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۲

رپورتاژ آگهی: توجه به سلامت کلی خودرو و قطعات آن، همچنین چک کردن‌های دوره‌ای و از این قبیل اقدامات، در اغلب افرادی که دارای خودرو هستند امری متداول و مرسوم است.

هنگامی که خودرویی در دسته خودروهای لوکس و گران‌قیمت دسته بندی می‌شوند، تا حدودی این اعمال جنبه تخصصی و حساس به خود می‌گیرد و از این رو صاحبین خودرو می‌بایست خودروی خود را به تعمیرگاه‌های تخصصی و نزد تعمیرکاران کاربلد و حاذق ببرند. یکی از این خودروهای محبوب، رنو مگان است. پس از تولید و عرضه‌ی این خودرو و راه یافتن آن به کشور ما، وجود تعمیرکاران این نوع خودرو به شدت مورد نیاز واقع شد. فرقی نمی‌کند خودرو برای کدام شرکت باشد و یا برای کدام کشور، در هر حال هر خودرویی با پدیده‌ای به نام استهلاک رو به رو می‌شود. به همین دلیل نیاز به سرویس دوره‌ای برای جلوگیری از آسیب هر چه بیشتر قطعات لازم به نظر می‌رسد.
 
تلفن همراه: ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ مهندس حامد رضایی

تعمیرگاه رنو، همچون همه‌ی تعمیرگاه‌های تخصصی دیگر می‌بایست زیر سایه تمهیدات و ویژگی‌های خاصی تأسیس و اداره شود تا بتوان به آن لقب تعمیرگاه تخصصی رنو را اطلاق نمود. با دانستن این ویژگی‌ها که گاهی جنبه عمومی داشته و گاهی نیز تنها منحصر به فرد و مخصوص به تعمیرگاه رنو مگان هستند، صاحبین خودروها می‌توانند علاوه بر اطمینان خاطر از تعمیر خودروی خود، از امنیت قطعات و کیفیت کار، مطمئن و آسوده خاطر باشند. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به مواردی که در ادامه به معرفی و تشریح آن‌ها می‌پردازیم، اشاره نمود:
 
وجود سیستم عیب‌یابی با سرعت بالا
هنگامی که شخص با ماشین خود به تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه می‌کند، شروع به توضیح حدس و گمانه زنی‌های خود می‌کند. اگر چه صاحب خودروی رنو، به علت استفاده مداوم از خودرو، به طور کامل بر جزئیات خودروی خود اشراف دارد، اما نمی‌توان این نظرات را نظراتی تخصصی و تعیین کننده در نظر گرفت. بنابراین می‌بایست در تعمیرگاه رنو، افراد مجرب و دستگاه‌های تشخیصی به روزی  باشند که در اسرع وقت، قادر به تشخیص عیب خودرو و ارائه روش‌های حل مشکل به وجود آمده باشند.

این تشخیص سریع که در اغلب اوقات توسط افراد مجربی تحت عنوان تعمیرکار صورت می‌گیرد تأثیر به سزایی در سلامت خودرو، هزینه‌های پرداختی، امکان تعمیر شدن، سلامت سرنشینان پس از تعمیر تخصصی و …. دارد. هنگامی که بلافاصله پس از حضور صاحب خودرو در تعمیرگاه تخصصی رنو، عمل عیب‌یابی به طور کامل و حساب شده صورت بگیرد، تعمیر آسان‌تر شده و از آن‌جا که تعمیرات، مختص بخش آسیب دیده انجام می‌شود احتمال خرید و تعمیر قطعات دیگر به اشتباه به میزان زیادی کاهش می‌یابد‌. همه‌ی این موارد علاوه بر کاهش هزینه‌ها، در صرفه‌جویی در زمان نیز مؤثر بوده که به خوبی می‌توان تأثیراتشان را در آسایش مشتری‌ها مشاهده نمود. نکته‌ی قابل توجه در سیستم عیب‌یابی تعمیرگاه‌ها این است که در برخی مواقع، عیب‌های خودرو از نظر صاحبین پنهان مانده و به خطری لحظه‌ای مبدل می‌شوند. در هنگام عیب‌یابی تکنسین‌های تعمیرگاه تخصصی رنو، وقتی به بررسی کامل خودرو می‌پردازند، خرابی‌های پنهان را نیز تشخیص داده و با رفع و رجوع کردن آن‌ها در سلامت ماندن سرنشینان خودرو کمک شایانی می‌کنند.
 
اهمیت دادن به ظاهر و نظافت محیط کار
همان طور که در بخش‌های ابتدایی ذکر شد، خودروی رنو در دسته‌ی خودروهای جدید و گران‌قیمت قرار دارد و برای تعمیر و چک کردن آن می‌بابست به تعمیرگاه رنو مگان که به نوعی تخصصی و حرفه‌ای است، مراجعه نمود. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک مکان حرفه‌ای در هر صنفی، ظاهری مرتب، منظم و تمیز است؛ چرا که این امر به وضوح میزان ارزشی که صاحبین آن کسب و کار برای مشتریان خویش قائلند را نشان خواهد داد. علاوه بر ظاهری مرتب و تمیز، آن چیزی که در یک تعمیرگاه بیش از پیش به چشم می‌خورد نظم است. نظم و قرارگیری هر یک از ابزار تعمیر در جای خود عاملی برای تسریع کار خواهد بود و در نتیجه رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. تعمیرگاه تخصصی رنو نیز یکی از دستگا‌ه‌های خدماتی است که بسیار به این امر پایبند بوده و برای تحقق این امر تلاش می‌کند.
 
استفاده از روش‌های نوین، تکنولوژی‌های به روز و پیشرفته
در طی سده اخیر، رشته‌های ارزشمند و نوینی در دانشگاه‌ها آموزش داده می‌شوند و از این راه متخصصینی را برای انجام کارهای حساس تربیت می‌کنند. از طرف دیگر صنعت خودروسازی جهان، به سرعت در حال پیشرفت بوده و علاوه بر به کاربردن تکنولوژی‌های نوین، اقدام به تعبیه قطعات و بخش‌های کاربردی جدیدی در خودروها می‌کند. از ترکیب این دو مسئله می‌توان دریافت برای آن‌ که تعمیرگاه تخصصی رنو مگان قادر به تعمیر تخصصی این خودرو با به روزترین و تأثیرگذارترین روش‌ها باشد، نیازمند حضور تعمیرکارانی تحصیل کرده و بهره‌مند از دانش روز جهان است.

  اولین خریدار خودرو برقی ایرانی کیست؟ +عکس

اما برای فائق آمدن به مشکلات عدیده‌ای که ممکن است برای خودروها به وجود آید تنها دانش تئوری و تجربه عملکردی تعمیر کارها کافی نیست. برای تعمیر خودرو رنو همچون سایر خودروها تعمیر کار نیاز به استفاده از ابزار و‌ لوازم کار مخصوص دارد. هنگامی که تعمیرگاه رنو  مجهز به پیشرفته ‌ترین دستگاه‌های تعمیراتی باشد، خروجی کار نیز باکیفیت و تضمینی خواهد بود.

رعایت اصل صداقت و امانت‌داری
زمانی که صاحب خودرو پس از انجام تحقیقات محلی و میدانی به یک تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه می‌کند و کار تعمیر خودروی محبوب خود را به تعمیرکاران آن‌جا می‌سپارد، به نوعی به آن مجموعه تعمیراتی اعتماد کرده و انتظار دریافت خدمات تقلبی و بی‌کیفیت را ندارد. رعایت اصل صداقت و امانت داری را شاید بتوان در چندین بخش دسته بندی نمود، از جمله:
 
استخدام نیروی زبده
مدیریت یک تعمیرگاه تخصصی رنو برای آن‌که بتواند رضایت مشتری‌های خود را جلب کند، در وهله‌ی اول نیاز به کادری متشکل از تکنسین‌های کار آزموده دارد. برای محقق شدن این مسئله مدیریت می‌بایست تعمیرکاران خود را با در نظر گرفتن اصولی مثل مسئولیت پذیری، دارای وجدان کاری، فعال، متخصص و …. انتخاب کند تا بتواند شعار “استفاده از نیروی مجرب و زبده” را محقق کرده باشد.
 
استفاده از لوازم جانبی اصل
در خلال تعمیر خودرو، نیاز به تعویض و جایگزینی قطعات مختلف به وفور به چشم می‌خورد. حال مدیریت تعمیرگاه رنو می‌بایست با تأمین لوازم اصل و تولید شده توسط کمپانی‌های معتبر، بر کیفیت کار نیروی انسانی خود بیفزاید‌. اهمیت این مسئله را می‌توان در عملکرد خودرو بررسی نمود، چرا که عملکرد نادرست یک‌ خودرو ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری را برای سرنشینان به وجود آورد.
 
حفظ امنیت خودرو
تعمیرگاه تخصصی رنو و دیگر خودروهای گران‌قیمت، همواره میزبان تعداد زیادی خودرو هستند که روی هم دارای قیمت‌های نجومی خواهند بود؛ افزون بر خودروهای امانتی، دستگاه‌ها و ابزار تعمیرگاه نیز طعمه‌ی خوبی برای سو استفاده گران هستند. به همین دلیل توجه به حفظ امنیت خودروها، یا به طور کلی مکان نگه‌داری خودروها، می‌بایست در رأس کارهای مدیریت تعمیرگاه رنو مگان و دیگر تعمیرگاه‌ها قرار بگیرد. اندیشیدن تمهیداتی مثل کارگزاری دوربین مداربسته، دزدگیر، سیستم‌های ردیابی، نگهبان و … بر حفظ امنیت خودروهای امانتی و لوازم جانبی موجود در تعمیرگاه، نقش به سزای خواهد داشت.
 
ضمانت عملکرد
اگر تعمیرگاه تخصصی رنو، از کار خود و تعمیری که انجام داده است اطمینان داشته باشد، به راحتی اقدام به صدور ضمانت‌نامه‌ی کتبی مدت‌دار و یا لفظی خواهد نمود. چرا که اولین قدم در اثبات کیفیت عملکرد، تأیید خود شخص عمل کننده است.

  اصلاح ناقص طرح واردات خودرو

بدیهی است، ویژگی‌های لازم جهت تشخیص یک تعمیرگاه تخصصی رنو به موارد بالا محدود نبوده و دایره‌ی گسترده‌تری از شرایط را شامل خواهد شد که تنها با مراجعه به کارشناسان مربوطه قابل درک و شناسایی خواهند بود. اما اگر شما از آن دسته افراد خاص پسند ساکن تهران هستید و مالک خودروی محبوب رنو مگان به شمار می‌روید و برای تعمیر آن به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی هستید، تعمیرگاه تخصصی  ایران رنو، انتخاب هوشمندانه‌ای است. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با در اختیار داشتن کادری مجرب و متعهد که در زمینه‌ی تعمیر انواع خودروهای کمپانی رنو، صاحب نظر و کار آزموده‌اند، برای رفاه حال مشتریان خود مزایایی چون سرعت عمل، کیفت بالا، دریافت هزینه مقرون به صرفه، تأمین لوازم جانبی در حین کار، سرویس کامل و …. را در دستور کار خود قرار داده است.

جهت اطلاع بیشتر از خدمات این مجموعه و آشنایی با تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ تماس بگیرید

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx