بزرگ ترین تولید کننده لوله خرطومی نسوز در کشور

dell ghatar.com ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۶۳

از دهه های گذشته تا به کنون، بشریت در حال چالش و پیشرفت در همه ی زمینه ها بوده است. مثلا یکی از این چالش ها تولید انواع لوله برای مواردی چون لوله کشی آب و یا  برای برق کاری ساختمان ها است.

رپورتاژ آگهی: این پیشرفت ها راهی شدند برای دسترسی آسان بشریت به آب و یا سیم کشی راحت تر و ایمنی تر برای پروژه های ساختمانی. با وجود کاربری های گسترده برای انواع لوله، تولید کنندگان زیادی نیز وجود دارند که با تولید لوله ها پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. در همین راستا قرار است یکی از این تولید کنندگان به نام را به شما معرفی کنیم و در کنار آن اطلاعاتی هر چند مختصر اما مفید را نیز درباره  ی لوله خرطومی در اختیارتان قرار دهیم. پس ما را از لطف مطالعه این مطلب بی نصیب ننمایید.

مشاهده دیگر محصولات نوین لوله : قیمت لوله برق pvc

بزرگ ترین تولید کننده لوله خرطومی نسوز

نوین لوله، یکی از شرکت های معتبر تولید انواع لوله از جمله لوله خرطومی نسوز

مجموعه نوین لوله؛ واقع در لاله زار تهران، تولید کننده ای معتبر و شناخته شده بوده که محصولات تولیدی آن شامل  لوله های پلی آمید خط دار، دو جداره به صورت شاخه ای و کلاف، تولید کننده لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶ رنگی و طرح نسوز، تولید کننده لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان، تولید کننده اتصالات لوله زانو های pvc، قوطی کلید، زانو، تقسیم، فرم، جعبه مینیاتوری می باشد. همچنین نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت، عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی را نیز عهده دار است.

مشاهده دیگر محصولات نوین لوله : لوله خرطومی

هر آنچه که لازم است درباره ی لوله خرطومی نسوز بدانید

همانطور که میدانید برق کشی ساختمان از موارد مهم و ضروری برای تکمیل پروژه های ساختمانی است که اجرای آن باید طبق اصول و با رعایت ایمنی انجام شود. برای برق کشی از انواع لوله ها استفاده می شود که یکی از پرکاربردترین آنها، لوله خرطومی نسوز بوده و برای انواع سازه ها به منظور برق کشی از آن بهره میبرند. در تولید این لوله ها از گرانول پی وی سی به همراه مواد دیگر استفاده می کنند. از این لوله ها در صنایع کشاورزی و پروژه های ساختمانی به وفور استفاده می شود.

مهمترین مزایایی که باعث استفاده گسترده از این لوله ها شده است

  • از نظر ظاهری همانند لوله های خرطومی معمولی هستند اما از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.
  • روکش نسوز آن ها از جنس پی وی سی است از همین رو در برابر آتش و حرارت بالا مقاوم و مستحکم هستند.
  • به دلیل انعطاف پذیری بالا از آنها برای عبور کابل های برق بر روی دیوار ساختمان ها و یا داخل آنها استفاده می شود.
  • وزن آنها سبک، حمل شان راحت و امکان نصب آسان نیز دارند.
  • مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده و از قیمت مناسبی نیز برخودارند.

تولید کننده لوله خرطومی نسوز

بهترین خرید را با مناسب ترین قیمت با نوین لوله تجربه کنید

واحدهای تولید و فروش زیادی در تهران و یا حومه وجود دارد که سعی می کنند محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت روانه بازار کرده و نیاز مشتریان را برطرف نمایند. که یکی از این واحدهای تولید و فروش، شرکت نوین لوله بوده و تلاش این مجموعه تولیدی این است تا محصولی را تولید نماید که از دیگر برندها بهتر بوده و حتی حرفی برای گفتن بین برندهای خارجی نیز داشته باشد و نیاز بازارهای داخلی را برطرف نماید. بنابراین شما می توانید برای تهیه و خرید انواع لوله نام نوین لوله را در لیست خود قرار داده و تجربه ی تازه ای را در امر خرید کسب نمایید. چرا که این شرکت تولیدات خود را طبق استاندارد روز، استفاده از متخصصین مجرب و دستگاه های به روز و با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه تولید و روانه بازار میکند.

  • آدرس : تهران.لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه همکف.پلاک ۳۲
  • ۰۲۱-۳۳۹۲۳۸۵۷
  • ۰۲۱-۳۳۹۲۴۲۹۵

مشاهده دیگر محصولات نوین لوله : قیمت جعبه تقسیم فلزی

در کلام آخر، توصیه ما به شما این است که اگر قصد ارائه بهترین کار را دارید، به طَبَعِ آن باید به دنبال بهترین ها باشید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx