مرکز تعمیرات کولر گازی در مشهد کجاست؟

dell ghatar.com ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۰

شهر مشهد به عنوان مقدس‌ترین شهر کشورمان دارای آب و هوای گرم و خشک است. با ورود به فصل بهار و تابستان و گرم شدن هوا، این شهر میزبان مسافران بیشتری خواهد بود. با توجه به این امر، استفاده از وسایل برودتی بیش از پیش به چشم می‌خورد. اما در صورت خراب شدن وسایل سرمایشی در مشهد به کجا می‌توان مراجعه کرد؟

رپورتاژ آگهی: کولرهای گازی که امروزه تولید شده‌اند برخلاف مدل‌های قدیمی دارای عملکرد و اجزای پیچیده‌ای هستند. در صورت خراب شدن، این کالا را نمی‌توان به صورت شخصی تعمیر نمود به همین سبب نیاز است که به مرکز تعمیر تخصصی کولر گازی مراجعه کنیم. یکی از بهترین مراکزی که به طور تخصصی اقدام به  تعمیر کولر گازی در مشهد میکنند شرکت سرمایش میباشد. این مرکز تعمیر کولر گازی،  بهترین متخصصین را در این امر به کار بسته تا بتوانند مشکل سیستم سرمایشی خانه، اداره یا هتل شما را با تخصص و مهارت لازم تعمیر یا تعویض کنند. برای اینکه بدانید مرکز تعمیرات کولر گازی در مشهد کجاست و به صورت آنلاین با این مرکز در تماس باشید یا به صورت حضوری مراجعه کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تعمیر کولر گازی

چه زمانی باید به تعمیرکار کولر گازی  مراجعه کنید؟

تمام لوازم برقی مزایا و معایبی دارند. جدای از مزایا معمولاً به دلایل بی‌شمار از جمله نوسان برق دچار مشکل و استهلاک می‌شوند. کولر گازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به استفاده‌ی مادام از این دستگاه، بیشتر در معرض فرسودگی قرار دارد. بنابراین سرویس دوره‌ای برای پیشگیری از خرابی‌های بعدی دستگاه لازم به نظر می‌رسد. اما در برخی مواقع با وجود سرویس، دستگاه دچار خرابی در قطعات می‌شود که با هشدارهایی مواجه می‌شویم. از جمله:

  • بویی که از کولر گازی منتشر می‌شود

در بسیاری از مواقع بویی نامطبوع از داخل کولر گازی منتشر می‌شود این بو یکی از نشانه‌هایی است که فرد را مطلع می‌کند باید به تعمیر کولر گازی بپردازد و دستگاه را به یک متخصص نشان دهد. چون بوی نامطبوع می‌تواند حاصل از سوختن سیم پیچ یا سوختن خازن یا حتی مردگی حیوانات کوچک باشد. در برخی از مواقع بویی در فضا انتشار دارد که ناشی از بوی گاز در محیط خواهد بود. مواقعی گزارش شده که محفظه کولرگازی به دلیل گرفتگی که دارد تهویه مناسبی را انجام نمی‌دهد. گاهی مواقع کولر به دلیل استفاده نشدن در چند ماه دچار بوی بدی میشود.

  • عدم عملکرد سیستم سرمایشی و تهویه نادرست

هر کولر گازی دارای اجزای مختلفی است که در صورت ایراد پیدا کردن بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی قابل مشاهده است. این قطعات با نام‌های متفاوتی وجود دارند که یک فرد مسلط بر تعمیر کولر گازی در این زمینه بهترین کارشناسی را انجام می‌دهد. ترموستات، خازن،کمپرسور برودتی، فن، کندانسور و….. همگی از اجزای اصلی کولر هستند و برای تعمیر باید به نزد افراد مطمئن برده شود. در صورتی که تهویه به خوبی صورت نگرفت ممکن است هر بخش از آن دچار مشکل اساسی شده باشد.

برای  تشخیص میزان آسیب وارد به دستگاه، مراجعه به مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی بهترین گزینه است.

  • عدم برق رسانی به کولر گازی

در برخی از موارد دیده شده که اتصالی که در بین سیم‌کشی کولر گازی وجود دارد باعث سوختگی موتور فن می‌شود، یا به دلیل عدم برق رسانی به کولر گازی این وسیله روشن نمی‌شود. اولین موردی که برای تعمیر انواع کولر گازی  انجام می‌شود بررسی برق رسانی کولر گازی است. در برخی مواقع تنها با یک نگاه علت کار مشخص شده و با هزینه کمی تعمیر می‌شود. وقتی فن به خوبی کار نکند ایراد از برق رسانی خواهد بود اما اگر فن درست کار کرد، باید موتور بررسی شود. برای این موضوع مثال‌های زیادی را می‌توان عنوان نمود که تنها با یک سرویس کردن دوره‌ای به راحتی قابل تعمیر است.

  • کمپرسور کولر گازی

یکی از قسمت‌های مهمی که در کولر موجود بوده کمپرسور نام دارد که وظیفه اصلی آن دریافت گاز با فشار کم و ارسال آن با فشار چند برابری به کندانسور است. کمپرسوری که در کولر وجود دارد نقش موثری در خنک کنندگی هوا دارد و نیاز به سرویس دوره‌ای دارد.کمپرسور های کولر گازی معمولا از نوع  کمپرسور روتاری میباشند که حالت استوانه ای دارند و به رنگ مشکی هستند.

خنک نشدن محیط

در بعضی از مواقع با توج به اینکه کولر گازی روشن است و در حال کارکردن میباشد،اما بازهم هوای محیط خنک نمیشود که این موضوع میتوانند ۲ علت داشته باشد.

  1. قدرت کولر گازی کم هست و برای این محیط اصلا مناسب نیست.باید از یک کولر گازی قوی تر استفاده کرد.
  2. کولر گازی دچار نشتی گاز شده و نمیتواند هوا را خنک کند.اگر کولر گازی در زمانیکه گاز ندارد ،دائما روشن باشد به دلیل اینکه ترموستات فرمان قطع کردن را صادر نمیکند،موتور مجبور است تا دائما کار کند که این موضوع باعث داغ شدن بیش از حد و حتی سوختن کمپرسور کولر گازی خواهد شد.در صورتیکه بعد از گذشت مدتی متوجه شدید کهه باد خنکی از کولر خارج نمیشود بهتر است کولر را خاموش کرده و با تکنسین مشورت کنید.

 

تعمیر انواع کولر گازی

مدل‌های متفاوتی از کولر گازی در دنیا موجود هستند که دو نمونه اصلی آنها کولر گازی پرتابل و کولر گازی اسپلیت می‌باشد. کولر گازی از فناوری‌های جدیدی برخوردار هستند و به این صورت نمی‌باشد که فرد به تنهایی بعد از خرید آن بتواند آنها را نصب و راه اندازی کند، یا خود بتواند آن را تعمیر کنید. بنابراین متخصصین تعمیر کولر گازی در مشهد یکی از بهترین پیشنهادها را برای تعمیر یا نصب و راه‌اندازی انواع کولر گازی دارند. نصب این دو مورد به کلی با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال کولر گازی پرتابل از نمونه‌هایی است که موتور آن در داخل کولر بوده و قابلیت حمل آن مزیتی مهم محسوب می‌گردد. در محل‌های متفاوتی مانند اناق شخصی، داخل بوتیک، فروشگاه یا محیط کار می‌توان آن را به کار برد.

کولر گازی اسپلیت مدلی به روزتر بوده، برای اینکه صدایی به داخل محوطه ورود نکند قسمت اصلی آن یعنی کمپرسور و کندانسور در بیرون نصب می‌گردد. این مدل‌های باکیفیت، بیشتر در منازل مسکونی نصب بوده و قسمت بیرونی آن بر روی پشت بام یا بر روی قسمتی از دیوار بیرونی نصب می‌گردد. در این راستا مدل‌های زیادی وجود دارند. یکی از شیک‌ترین مدلی که وجود دارد ،کولر گازی ایستاده بوده که در عین حال که مدرن است سیستم پیچیده‌ای دارد که فقط به دست متخصص کولر گازی تعمیر و یا نصب می‌گردد. به طور کلی انواع کمپرسورهای صنعتی و خانگی سرمایشی در مدل‌های جدید و قدیمی که در مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌تواند در مرکز تعمیر کولر گازی در مشهد به صورت تخصصی تعمیر کرد.

خدمات مرکز تعمیر کولر گازی در مشهد

خدمات مرکز تعمیر کولر گازی در مشهد (سرمایش)به صورت تخصصی بوده و به همه مراجعه‌کنندگان بهترین خدمات را ارائه می‌نمایند. مهمترین خدماتی که این مرکز ارائه می‌کند پذیرش به صورت آنلاین است. به این صورت که مشتری برای امداد گرفتن از این مرکز به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت می‌کند و متخصصینی که در این زمینه وجود دارند به محل اعزام می‌شوند. در این روش نیازی نیست مشتری کولر خود را به محلی خاص برده و از حمل و نقل آن آسوده خاطر است. بعد از اینکه متخصص علت را جویا شد، در محل، آن را تعمیر می‌کند؛ اما اگر نیازی به حمل و نقل داشت آن را به مرکز تعمیر کولر گازی واقع در آخوند خراسانی ۲۹ انتقال می‌دهند.

تعمیر تخصصی کولر گازی

تعمیر تخصصی کولر گازی از مهمترین دغدغه مدیریت این مجموعه بوده و در این راستا تمامی خدمات را به کار گرفته و به مشتری تعهد می‌دهد که بتواند وسیله مورد نظر را در زمان مقرر شده تحویل بدهد. احترام به حقوق و شئونات مشتری از مهمترین ارزش‌های اخلاقی این مجموعه بوده و مشتریان عزیز با کمال رضایت کالای خود را از این سایت و مرکز تحویل می‌گیرند. در سریع‌ترین زمان بعد از آنکه مشتری درخواست خود را ثبت نمود متخصص در محل مورد نظر حضور یافته و به صورت تضمینی تعمیرات را انجام می‌دهد. قیمت مناسب و معقولی که این مرکز به مشتری اعلام می‌کند برحسب نوع خرابی، مدل کولر و قطعه‌ای که تعویض یا تعمیر شده است متغیر خواهد بود.

در صورت خرابی فیلتر، شیر و اتصالات، کمپرسور، مبرد، سیستم برق رسانی و..می‌توانید کار خود را به این مجموعه بسپارید. تعمیرات کولر گازی در مشهد با قیمت مقرون به‌صرفه‌ای که دارد مشتریانی را از شهر های اطراف نیز به سوی خود کشانده است که این حسن نیت و تخصص و مهارت این تیم را نشان می‌دهد. برای ثبت درخواست اعزام تعمیر کار کولر گازی در مشهد از طریق لینک زیر اقدام نمایید و به صورت تخصصی اقدام به تعمیر انواع کولرگازی خود کنید.

service.sarmayesh.com

آدرس: مشهد، انتهای خیابن خاکی، داخل آخوند خراسانی ۲۹، شرکت سرمایش

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۹۵۳۳۳

شماره موبایل:  ۰۹۱۵۱۵۱۵۱۵۴

فروشگاه اینترنتی: sarmayesh.com/market

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx