نایلون شیرینگ چیست و چه کاربردی دارد: باران پلاست

dell ghatar.com ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۹

رپورتاژ آگهی: نایلون شیرینگ از پر متقاضی ترین ملزومات بسته بندی است و گروه تولیدی باران پلاست آن را در ضخامت های مختلف به صورت استاندارد و سفارشی تولید و در اختیار متقاضیان این محصولات که عمدتا صاحبان صنایع هستند، می گذارد.

امروزه صنعت بسته بندی با استفاده از انواع لفاف های پلیمری نظیر نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، فیلم استرچ که در رنگ ها، ضخامت ها و کیفیت های متنوع تولید می شوند، اداره می شود، زیرا این محصولات پلیمری قابلیت ضربه گیری بسیار خوبی دارند، و با محصور کردن محصولات مختلف آن ها را از تمامی آلودگی ها و گرد و غبار محافظت می کنند. نایلون شیرینگ چیست و چه کاربردی دارد؟ نایلون شیرینگ همانند دیگر نایلون ها یک پوشش بسیار شفاف پلاستیکی است، که در اثر افزایش دما خاصیت جمع شوندگی و چسبندگی دارد و به این ترتیب دور تا دور محصولات مختلف را احاطه می کند، و بسته به ضخامت و کیفیت خود در برابر آسیب های محیطی احتمالی نظیر ضربه، خراش، رطوبت و آلودگی از محصولات مختلف محافظت می کند. دسته بندی محصولات در پک های جداگانه، قابلیت چاپ اطلاعات محصول بر روی نایلون، قیمت بسیار مناسب، وزن بسیار پایین، مقاومت در برابر نور آفتاب و اشعه UV، بسته بندی محصولات، نفوذ ناپذیری و قیمت بسیار مناسب از مهمترین مزایای استفاده از نایلون شیرینگ در صنعت بسته بندی است، که سبب شده این متریال پلیمری شفاف به سرعت جایگزین دیگر روش های بسته بندی پر هزینه و زمان بر شود.

نایلون شیرینگ

کاربرد نایلون شیرینگ در صنعت

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، نایلون شیرینگ از مهمترین ملزومات بسته بندی صنعتی است، که در ضخامت ها و کیفیت های مختلف تولید می شود، و اغلب آن ها را با عنوان سلفون شیرینگ و پلاستیک شیرینگ می شناسند، که ظاهر شفافی دارند و با استفاده از حرارت تغییر شکل داده و محصولات مختلف را وکیوم می کنند. این نایلون ها را می توان در عرض های ۱۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و ضخامت های ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون خریداری کرد، البته مجموعه های تولیدی انواع ملزومات بسته بندی قادرند این محصولات را در ابعاد و اندازه های مورد تقاضای مشتریان تولید نمایند، که البته بدیهی است با افزایش عرض و ضخامت این محصولات قیمت نایلون شیرینگ نیز تغییر پیدا می کند، بنابراین از عوامل موثر بر قیمت نایلون شیرینگ و دیگر محصولات پلیمری در صنعت بسته بندی می توان به رنگ، درصد شفافیت، ضخامت و نفوذ ناپذیری و عرض نایلون اشاره کرد، که بسته به ماهیت و ابعاد فیزیکی محصولات متفاوت است. از جمله موارد کاربرد نایلون شیرینگ در صنعت می توان به بسته بندی مبلمان، محصولات دکوراتیو، صنایع غذایی، دارویی، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی و غیره اشاره کرد، با استفاده از این روش بسته بندی به راحتی می توان وضعیت کالا ها را مشاهده کرد و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام نمود.  این نوع از نایلون ها در دماهای ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد تغییر حالت می دهند، و به منظور افزایش کیفیت بسته بندی در ابعاد صنعتی از انواع دستگاه های شیرینگ پک رومیزی، شیرینگ پک ایستانده و شیرینگ پک تونلی برای وکیوم بهتر محصولات استفاده می شود، و ابعاد و اندازه نایلون باید متناسب با نوع دستگاه انتخاب شود. قیمت خرید نایلون شیرینگ با توجه به موارد فوق محاسبه و تعیین می شود، که با مراجعه به نمایندگی های پخش مجموعه های صنعتی می توان با حذف برخی هزینه های اضافی، این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب تر انتخاب و خریداری نمود. نوار خطر از دیگر تولیدات پلیمری است که به منظور ایمن سازی معابر و هشدار به شهروندان در صورت امکان حادثه تولید و در محل های مشخص نصب می شود، این محصولات نیز در رنگ های متنوع تولید می شدند و امکان چاپ متن و تصویر بر روی آن ها وجود دارد به عنوان مثال می توان به انواع نوار خطر شرکت مخابرات، شرکت گازرسانی و غیره اشاره کرد.  شرکت معتبر باران پلاست از مجموعه های معتبر عرضه کننده انواع لفاف بسته بندی نظیر نایلون شیرینگ، نوار خطر، نایلون حبابدار و فیلم استرچ با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب است، که به تولیدکنندگان انواع محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم شکستنی، صنایع غذایی و غیره کمک می کند، تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خود را بسته بندی کنند.

نایلون حبابدار

ویژگی های نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ در دو نوع سفارشی با ایعاد دلخواه مشتریان و استاندارد  در ابعاد مشخص تولید می شود، این محصولات پلیمری در مجاورت گرما به شدت آسیب پذیر هستند، و ممکن است دیگر کارایی لازم را نداشته باشند، بنابراین باید اصول نگهداری صحیح آن ها را که شامل نگهداری در محیط های مسقف، خنک و انبار کردن به صورت افقی است، را رعایت نمود، تا از کیفیت این محصولات به مرور زمان کاسته نشود. از دیگر ویژگی های نایلون شیرینگ یا نایلون حرارتی  می توان به مقاومت در برابر چربی، روغن، گریس، وزن کم، سختی مناسب، کاهش هزینه های بسته بندی و  خرید مستقیم و بی واسطه کالا از مجموعه های تولیدی معتبر و آنلاین که عرضه محصولات خود را به صورت اینترنتی و مجازی مدیریت می کنند، اشاره کرد، که به دیگر صنایع تولیدی کمک می کند، بدون صرف هزینه هایی اضافی و زمان بیشتر، انواع متریال مورد نیاز خود را جهت بسته بندی محصولات سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. انواع نایلون شیرینگ را می توان به صورت رولی و یا فله ای (کیلویی) از فروشگاه ها و مجموعه های معتبر پخش و فروش نایلون شیرینگ با قیمت مناسب خریداری کرد.  بسیاری از واحدهای تولیدی انواع نوار خطر، نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار را به صورت سفارشی و مطابق با در خواست مشتریان تولید می کنند، که می توان این خدمات را یک قابلیت بسیار مهم در افزایش ضریب ایمنی و امنیت بسته بندی دانست، که بسیاری از صنوف از آن استفاده می کنند، که البته بدیهی است این ویژگی در تغییر قیمت ها نیز دخالت دارد. متقاضیان خرید نایلون شیرینگ باکیفیت در ابعاد استاندارد و سفارشی با مراجعه به سایت فروشگاهی مجموعه باران پلاست می توانند انواع نایلون شیرینگ را با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا خریداری نمایند.

نوار خطر

فروش نایلون حبابدار ارزان قیمت

نایلون حبابدار از قدیمی ترین محصولات پلیمری است، که تاریخچه ای بسیار طولانی تر از انواع نایلون شیرینگ دارد و از آن به منظور محافظت از کالاهای حساس و شکننده در برابر ضربه استفاده می شود و برحسب ابعاد و نوع محصولات می توان آن ها را در اشکال برش خورده، پاکت، کیسه و کار در ابعاد متفاوت با تراکم حبابهای مشخص و ضخامت های متفاوت نایلون سفارش داد. سالهاست که  نایلون حبابدار همواره مخاطبان خود را در بین صنایع مختلفی نظیر لوازم الکترونیکی و هوشمند، بسته بندی های صنعتی قطعات خودرو، صنف های شیشه و کریستال، لوازم لاکچری و  با ارزش و غیره حفظ کرده است، این محصولات پلیمری را می توان برحسب کیفیت و مقاومت در برابر ضربه در گروه های  نایلون حبابدار دولایه، سه لایه و پنج لایه قرار داد، و با توجه به بوجه و نیاز خود از آن ها استفاده نمود. قیمت نایلون حبابدار نیز همانند انواع نایلون شیرینگ به ویژگی های فنی محصول از قبیل ضخامت نایلون، اندازه و تراکم حباب ها، نوع نایلون، کیفیت تولید و نوع طراحی و برش وابسته است. فروشگاه آنلاین باران پلاست از مجموعه های خوشنام و یا در اصطلاح نمایندگی فروش نایلون حبابدار ارزان قیمت و دیگر محصولات تولیدی صنایع خود  را نظیر نایلون شیرینگ، نوار خطر، نایلون عریض، نوارچسب و غیره می باشد که تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان در سراسر کشور می گذارد.

https://baran-plast.com/

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx