قیمت پوکه معدنی بر چه اساسی تعیین می گردد؟ : پوکه رضایی

dell ghatar.com ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۱

رپورتاژ آگهی: شرکت پوکه رضایی از بزرگترین مجموعه های تأمین کننده پوکه در کشور است، که به دلیل کارپذیری و کیفیت بالای محصولات آن، در شمار برترین واحدهای عرضه کننده پوکه در کشور قرار دارد. قیمت پوکه معدنی بر چه اساسی تعیین می شود؟


پوکه معدنی در  گروه سنگ های آذرین قرار دارد که پس از سرد شدن گدازه و بخارات آتشنشانی در دامنه کوه ها تشکیل می شود، و بسته به نوع ترکیبات شیمیایی در رنگ ها، ابعاد و کیفیت های مختلف یافت می شوند، بنابراین از مهمترین عوامل موثر برقیمت پوکه معدنی می توان به موارد بسیاری ازجمله میزان تخلخل، وزن کم، ابعاد، عمر طولانی و ضد باکتریال بودن آن اشاره کرد. تخلخل: پوکه ها سنگ های توخالی هستند، که سطح آنها را حفره های بسیاری پرکرده است، و هرچه تراکم این حفره ها افزایش پیدا کند، کیفیت و قیمت پوکه معدنی افزایش پیدا می کند، زیرا به همان میزان مقاومت فیریکی و دوام این محصولات در صنعت عمران و ساختمان سازی افزایش پیدا می کند.  وزن پوکه: از دیگر عامل های بسیار مهم در تعیین قیمت پوکه معدنی وزن پوکه است، زیرا در صنعت ساختمان سازی به خصوص در سازه های بتنی مرتفع باید با استفاده از متریال مناسب ضمن افزایش استحکام ساختمان، وزن سازه را هم کاهش داد، و از افزایش بار اضافی خودداری کرد. ترکیبات شیمیایی: پوکه معدنی از جمله سنگ های آتش نشانی که ساختمانی سیلیکاتی دارد و به میزانی که خلوص ترکیبات شیمیایی در آن بیشتر باشد، قیمت پوکه معدنی نیز افزایش پیدا می کند. این ترکیبات معدنی در صنایع بسیار زیادی به عنوان ماده اصلی و اولیه مورد استفاده قرار می گیرد و با پی بردن به قابلیت ها و خواص آن روز به روز به دامنه استفاده از این محصولات افزوده می شود.

پوکه معدنی

 قیمت خرید پوکه معدنی در انواع مختلف

پوکه معدنی دامنه های غربی کشور در شمار باکیفیت ترین پوکه ها قرار دارند که از ترکیبات شیمیایی خالص تری برخوردارند و  اغلب در رنگ ها سیاه، حنایی، خاکستری و سبز عرضه می شوند، و کاربرد بسیار زیادی در صنعت و ساختمان سازی دارند.  قیمت خرید پوکه معدنی در انواع مختلف با توجه به موارد بسیاری از جمله میزان تخلخل، وزن، رنگ، ابعاد، هزینه های جانبی حمل و نقل، نیروی انسانی و غیره محاسبه و تعیین می شود، که کم و بیش متقاضیان این محصولات از آن آگاه هستند. کیفیت از مهمترین عامل های تعیین قیمت پوکه معدنی است و امروزه کیفیت انواع پوکه معدنی قروه در آزمایشگاه های تخصصی و حرفه ای به خوبی بررسی شده و این ترکیبات آلی در شمار انواع پوکه درجه یک کشور قرار گرفته اند، که بیشتر صنایع به خصوص فعالان صنعت عمران و ساختمان سازی تمایل دارند از آن ها استفاده کنند. شرکت پوکه رضایی با قرار دادن انبار مرکزی خود در جاده اصلی و فراهم آوردن شرایط بارگیری به صورت شبانه روزی (در صورت هماهنگی) این امکان را برای متقاضیان این محصولات فراهم کرده تا با مناسب ترین قیمت و در اولین فرصت ممکن محصولات مورد نظر خود را از سراسر کشور تحویل بگیرند.

ویژگی های پوکه معدنی باکیفیت

پوکه معدنی یک ترکیب آلی و معدنی در طبیعت است که نام علمی آن اسکوریاست و می توان آن ها را در زیرگروه سنگ های آتشنشانی یا آذرین قرار داد، که دارای حفره های بسیار زیادی در سطح خود هستند با این تفاوت که ابعاد آنها بسیار کوچکتر و وزن کمتری در مقایسه با سنگ های آذرین دارند. تراکم بالای این حفره ها و همین طور وزن بسیار پایین از مهمترین ویژگی های پوکه معدنی باکیفیت و پرطرفدار در صنایع مختلف است. مقاومت در برابر یخ زدگی، رطوبت، مواد آهکی، آتش سوزی، رشد حشرات موذی در کنار دیگر ویژگی هایی نظیر عایق صدا و انرژی، استحکام بتن و مصالح ساختمانی، دوام بالا، هزینه های پایین استخراج و غیره این سنگ های معدنی را از دیگر مصالح ساختمانی متمایز می کند. قیمت پوکه معدنی باکیفیت در مقایسه با ویژگی های ذکر شده بسیار ارزان و مقرون به صرفه است، بطوریکه امروزه استفاده از این متریال ساختمانی به انتخاب اولیه تمامی صنعتگران تبدیل شده است. شرکت پوکه رضایی با بیش از ۱۶ سال فعالیت مستمر در این زمینه و کسب اعتبار بسیار بالا در بازارهای خرید و فروش پوکه معدنی به خوبی توانسته با عرضه انواع محصولات باکیفیت به سراسر کشور، اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

انواع پوکه معدنی باکیفیت

تا کنون در رابطه با تعیین قیمت پوکه معدنی و عوامل موثر بر آن به موارد بسیاری از جمله ویژگی های کیفیتی آن نظیر رنگ، وزن، میزان تخلخل و ابعاد اشاره شد، که بیشترین سهم را در دسته بندی و تعیین قیمت این محصولات داشته اند، اما نباید از نوع پوکه ها نیز غافل شد، زیرا تمامی پوکه ها را از نظر نوع ذرات و رنگ در گروه های مختلفی قرار می دهند، که هر کدام از آن ها مصارف خاصی را دارند. پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی فندوقی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی نرمه یا ماسه ای، سنگ پوکه تزئینی یا آبنما و پوکه معدنی کیسه ای از انواع محصولات گروه رضایی است که هر کدام از آن ها در صنعت طرفداران خاصی دارند، به عنوان مثال انواع پوکه معدنی عدسی با سایز ۳ تا ۷ میلیمتر برای ساخت بلوک سقفی و کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد و  از انواع پوکه معدنی نخودی برای شیب بندی ساختمان ها استفاده می شود.  از مهمترین کاربردهای انواع پوکه معدنی می توان به موارد بسیاری ازجمله ساخت اسکله، پل، سد و دیگر سازه های عمرانی، رنگ بری پارچه، عایق حرارتی برای موتورخانه ها، عایق صدا، ساخت بتن، بلوک سقفی و دیواری، قلمه زنی، ریشه زنی و دیگر مصارف کشاورزی اشاره کرد، که این موارد نشان دهنده دامنه استفاده و کاربردی بودن پوکه معدنی است.بنابراین با توجه به ویژگی های کیفیتی و کارپذیری این محصولات در صنایع مختلف قیمت پوکه معدنی تعیین می شود. شرکت پوکه رضایی از مجموعه های معتبر و فعال  در زمینه عرضه انواع پوکه های معدنی در سایزها و کیفیت های مختلف با مناسب ترین قیمت است، که به صورت آنلاین و تلفنی به مشتریان این محصولات، اطلاعات لازم را در خصوص قیمت پوکه معدنی و ویژگی ها و کاربردهای هر کدام از آن ها می دهد و تا کنون تمامی خریداران از خدمات این مجموعه رضایت کامل داشته اند.

فروش پوکه معدنی ارزان و باکیفیت

شرکت پوکه رضایی از مجرب ترین مجموعه های فروش پوکه معدنی ارزان و باکیفیت در انواع مختلف است، و پوکه های آن به دلیل وزن کم، خواص خنثی شیمیایی، کارپذیری بالا و قیمت مناسب در سراسر کشور طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این گروه تولیدی به صورت شبانه روزی تمامی سفارشات مشتریان را آماده و بارگیری می کند، و متقاضیان خرید پوکه معدنی در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات خود را از سراسر کشور تحویل می گیرند. قیمت پوکه معدنی در این واحد معتبر به دلیل حجم بالای تولید روزانه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، از طرفی پوکه معدنی قروه در مقایسه با دیگر مناطق کشور از خواص و ویژگی های بهتری برخوردار است، و تا کنون تمامی مشتریان از این محصولات رضایت کامل داشته اند.

پوکه معدنی

متقاضیان خرید پوکه معدنی باکیفیت برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات این مجموعه و لیست قیمت پوکه معدنی در انواع مختلف می توانند به وب سایت اینترنتی پوکه رضایی مراجعه نمایند و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه خوشنام و باسابقه تماس گرفته و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و بارگیری این محصولات اقدام نمایند.

https://pokerezaei.com/

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx