ساک پارچه ای و انواع آن : پارچینه

dell ghatar.com ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۲

رپورتاژ آگهی: عرضه و فروش ساک پارچه ای و انواع آن در مجموعه بزرگ تولیدی پارچینه در کیفیت های بسیار بالا و با مناسب ترین قیمت انجام می شود، این واحد خوشنام تولیدی سالهاست که با عرضه مستقیم محصولات خود به سراسر کشور، گامی موثر در حذف واسطه ها و کاهش قیمت خرید ساک پارچه ای و انواع آن برداشته است.

ساک پارچه ای از مناسب ترین وسایل حمل کالاهای سبک است، که قابلت استفاده چندین باره را دارد بی آنکه دچار تغییر شکل و یا پارگی شود، علاوه بر این این محصولات پارچه ای به سادگی بازیافت می شوند و آسیبی به محیط زیست و طبیعت وارد نمی کنند. استفاده از انواع ساک دستی پارچه ای در صنعت تبلیغات و در جلب توجه مشتری اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا این روش عرضه کالا نشان دهنده احترام فروشنده به مشتری است، علاوه بر این با استفاده از انواع ساک پارچه ای می توان تا مدت ها برند خود را در سراسر شهر تبلغ نمود. انواع ساک پارچه ای را با توجه به نوع متریال اولیه، کیفیت ساخت، ابعاد و اندازه می توان دسته بندی نمود، این محصولات در دو نوع دسته پانچی و دسته زنبیلی طراحی و تولید می شوند، که حمل آن را برای افراد بسیار ساده می کند و کیفیت و ماندگاری آن ها همواره به نفع فروشندگان است. ساک پارچه ای از مناسب ترین و کم هزینه ترین هدیه های تبلیغاتی است که با استفاده از آن می توان خاطره ای خوش را برای مشتریان رقم زد، این ساک ها پارچه ای مناسب برای تمامی اقشار جامعه هستند و آمار محبوبیت آن ها در مقایسه با انواع نایلون های تبلیغاتی بسیار بالاتر است، بطوریکه استفاده از آن ها یک روش بسیار موثر در جذب مشتری یا مشتری مداری می باشد و امروزه اغلب فروشندگان از این روش استفاده می کنند.

کیسه پارچه ای

قیمت ساک پارچه ای و انواع آن

اهمیت به محیط زیست و طبیعت سبب کنار گذاشتن محصولات زیست تخریب ناپذیری همچون نایلون و نایلکس شده و توجه عموم مردم را به استفاده از انواع ساک پارچه ای جلب کرده است، که اغلب به عنوان هدایای تبلیغاتی آن را از مجموعه های معتبر فروشگاهی دریافت می کنید. این ساک ها با توجه به فناوری تولید و جنس به کار رفته در آن ها که اغلب از نوع برزنت یا غیربافته (نان وون) است دسته بندی می شوند و می توان از آن ها به عنوان نوعی روش تبلیغاتی پایدار برای شرکت ها و برندهای مختلف تجاری معرفی کرد. قیمت ساک پارچه ای و انواع آن با توجه به نوع پارچه مصرفی، وزن قابل تحمل، کیفیت چاپ و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، این نوع از محصولات از نظر طراحی و چاپ از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و اغلب توسط فروشگاه های معتبر و پرمخاطب مورد استفاده قرار می گیرند، بطوریکه استفاده از آن ها سطح خدمات و پرستیژ کاری فروشگاه را در نزد مشتریان بالاتر می برد. قیمت ساک پارچه ای باکیفیت در انواع بزرنتی قدری بالاتر از مدل غیر بافته نان وون می باشد، که از مهمترین دلایل آن می توان به تحمل وزن بسیار بالای این ساک های دستی اشاره کرد، که تا مدت ها می توان از آن ها بدون کوچکترین تغییر شکل و یا خرابی استفاده کرد.

کیسه پارچه ای

ویژگی های ساک پارچه ای مناسب

بسته بندی آخرین ایستگاه تبلیغات کالا و برند های تجاری است که برای آن روش های بسیار زیادی تعریف شده است، بسته بندی کالا در واقع نشان دهنده اهمیت شما برای کسب و کار و مشتریانتان می باشد، که از انواع روش های آن می توان به ساک پارچه ای، نایلون تبلیغاتی، کادو، کاور و غیره اشاره کرد که برخی از آن ها تنها مختص به برخی از اصناف هستند، اما در این میان استفاده از انواع ساک پارچه ای باکیفیت و مناسب طرفداران بیشتری دارد، زیرا زیبایی بسته بندی و قالب شکیل آن همواره در خاطر مشتریان می ماند که البته استفاده چند باره از آن به این حسن انتخاب می افزاید. ساک پارچه ای در دو نوع برزنتی و نان وون یا غیر بافتنی تولید می شوند که از نظر کیفیت، دوام و قیمت تفاوت هایی با یکدیگر دارند، به عنوان مثال از انواع ساک پارچه ای برزنتی برای حمل کالاهای سنگین مانند قطعات خودرو و غیره استفاده می شود. ساک پارچه ای سوزنی در دو گرماژ ۶۰ و ۹۰ گرم تولید می شوند که نشان دهنده کیفیت و قابلیت حمل کالا می باشد، این نوع از ساک های دستی برای حمل انواع البسه، لوازم خوارکی و دیگر کالهای شیک و لاکچری بسیار مناسب و ایده آل هستند. از مهمترین ویژگی های ساک پارچه ای مناسب و باکیفیت می توان به دوام و کیفیت این محصولات، سبک طراحی و چاپ، رنگ مناسب، زیبایی بصری خیره کننده، قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی، عدم تغییر شکل، قابلیت تحمل وزن تا ۲۵ کیلوگرم و قیمت مناسب اشاره کرد. فروشگاه آنلاین پارچینه از معتبرترین مجموعه های چاپ ساک پارچه ای در رنگ ها و کیفیت های مختلف به قیمت نمایندگی می باشد، و متقاضیان این محصولات با خاطری آسوده و آرام می توانند به این مجموعه اعتماد کرده و سفارشات تولید و چاپ ساک دستی خود را به آن بسپارند.

چاپ ساک پارچه ای با بالاترین کیفیت

ساک پارچه ای یکی از زیباترین المان های تبلیغاتی است که استفاده از آن در سالهای اخیر که اهمیت محیط زیست و حراست از آن برای مردم آشکار شده، رواج بیشتری پیدا کرده است. این هدایای تبلیغاتی در صورتیکه همراه با یک طراحی حرفه ای و مناسب همراه باشند، تاثیری دوچندان در بازاریابی و تبلیغات صنایع و برندهای مختلف دارند. امروزه استفاده از انواع دستگاه های باکیفیت چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن این امکان برای متقاضیان استفاده از انواع ساک پارچه ای سوزنی به وجود آمده تا برند و طراحی خود را با کیفیت بسیار بالا و بدون پخش رنگ بر روی هدایای تبلیغاتی خود چاپ کنند. مجموعه پارچینه با استفاده از مدرن ترین تجهیزات تولید و چاپ کیسه پارچه ای آماده دریافت سفارشات مشتریان است و تاکنون توانسته اعتماد و رضایت آنان را جلب نماید، برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز بزرگ تبلیغاتی می توان به سایت فروشگاهی پارچینه مراجعه کرد.

خرید ساک پارچه ای ارزان و باکیفیت

مجموعه های بزرگ تولیدی که عرضه مستقیم محصولات خود را به عهده دارند از معتبرترین مراکز خرید ساک پارچه ای ارزان و باکیفیت هستند، زیرا این مجموعه ها تمامی محصولات خود را به صورت بی واسطه و مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهند و هزینه های اضافی واسطه ها را حذف می کنند، بنابراین برای خرید ساک پارچه ای باکیفیت و مناسب در رنگ بندی های متنوع و باکیفیت می توان به نمایندگی فروش آنلاین ساک پارچه ای و انواع آن مراجعه کرده و سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت نمود و یا با کارشناسان مجرب فروش این مجموعه ها تماس گرفت و پس از دریافت مشاوره های لازم، محصولات مورد نظر  خود را به صورت تلفنی ثبت و  خریداری نمود. گروه پارچینه از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های تولید و چاپ ساک پارچه ای در انواع مختلف و باکیفیت های بسیار بالاست.

کیسه پارچه ای

این مجموعه بزرگ و معتبر تبلیغاتی با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ بر روی متریال پارچه ای مانند چاپ سیلک و سابلیمیشن توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید، و با تکیه بر اصول مشتری مداری و عرضه محصولات بادوام با ارزان ترین قیمت آنان را به مشتریان وفادار و اصلی خود تبدیل نماید و در شمار برترین مجموعه های چاپ ساک پارچه ای سوزنی قرار بگیرد.

https://parchine-co.com/

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx