بزرگترین اشتباه ابراهیم رئیسی رقم خورد

aflatoon ghatar.com ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ یک دیدگاه ۶۳۸

حضور نیکزاد در رأس ستاد انتخاباتی رئیسی با واکنش هایی روبرو شده است.

وبگردی: ابراهیم رئیسی در دومین حضورش در انتخابات ریاست جمهوری، بازهم علی نیکزاد را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اش تعیین کرد. حضور وزرای احمدی نژاد در کنار رئیسی اما با واکنش های زیادی روبرو شده است.

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی شد

در کلاب هاوسی که چند شب پیش خبرگزاری خبرآنلاین برگزار کرد این موضوع نیز مورد بحث قرار گرفت.

فرید مدرسی، فعال رسانه ای در این نشست گفت: پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ اهمیت ندارد، هرکسی حاکم بشود راهی جز مذاکره ندارد. آقای رئیسی اگر رئیس جمهور بشود مجبور است جبهه پایداری را اطراف خودش نگه ندارد. آقای رئیسی نیرویی ندارد و عضو کابینه آقای احمدی نژاد را رئیس ستادش انتخاب کرد که به نظرم با این کار بزرگترین اشتباه زندگیش است.

وی گفت: حتی اگر آقای رئیسی یا جلیلی رئیس جمهور بشوند، حاکمیت جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد امثال حسن عباسی و رائفی پور در قدرت قرار بگیرند. انتخابات به هر شکلی باشد دیگر هیچ تندرویی روی قدرت نخواهد دید. هیچ نهاد حاکمیتی دیگر نمی‌تواند به سمت تندروها برود و میانه‌روها پیروز این انتخابات می‌شوند.

  رئیسی وعده عجیب خود را تکرار کرد!

رئیسی در انتخابات مرحله دوم شکست می خورد
علی مزروعی، فعال سیاسی اصلاح طلب هم گفت: فکر می‌کنم آقای رئیسی به همراه یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب یا اصولگرا به مرحله دوم خواهند رفت و در این صورت آقای رئیسی شکست می‌خورند. امیدوارم مردم بیشتری در انتخابات شرکت کنند، طبعا اگر میزان مشارکت به بالای ۵۰درصد برسد شانس نامزد اصلاح‌طلب افزایش پیدا می‌کند.

رئیسی ۱۴۰۰ با رئیسی انتخابات ۹۶ متفاوت است
همچنین مسعود ده نمکی، کارگردان و فعال سیاسی در این نشست مجازی گفت: یکی از دوستان گفت که اصلاح طلب و اصولگرا از بین رفته است، اما به نظر من به هیچ گروه دیگری اجازه داده نمی‌شود در انتخابات شرکت کنند. براساس تیتر این اتاق می‌توانم بگویم که تا این مقطع احتمال پیروزی آقای رئیسی بالاست.

وی گفت: اگر آقای رئیسی زرنگ و بلد باشد و بتواند در مناظرات گفتمان عدالتخواهی را مطرح کند می‌تواند بخش زیادی از سبد مردم عدالتخواهان را هم بدست بیاورد. رئیسی ۱۴۰۰ با رئیسی قبلی فرق دارد و این ایده که ایشان در انتخابات ضربه فنی‌ می‌شود واقعیت ندارد.

  الهام اکبری (همسر احمد نادری) دومین پست دولتی خود را گرفت

انتخاب نیکزاد به عنوان رئیس ستاد رئیسی یک اشتباه بود
فرج کمیجانی، فعال سیاسی اصلاح طلب هم تاکید کرد: آقای رئیسی براساس نظرسنجی‌ها ۲۹درصد رای دارد، علتش هم در این است که دو اشتباه انجام دادند، در ابتدا گفتند که نامزد مستقل هستند و دوم این که آقای نیکزاد را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود انتخاب کرد. محکم می‌گویم که آقای رئیسی به هیچ عنوان رای نمی‌آورند. آقای رئیسی قرینه آقای ناظق‌نوری در سال ۱۳۷۶ است.قطعا اگر شورای نگهبان اصلاح‌طلبان را تایید صلاحیت کنند، با توجه به برنامه داشتنشان، قطعا می‌توانند فضای انتخابات را در دست بگیرند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx