شکست شطرنج‌بازان ایران بخاطر قطعی برق!

baran ghatar.com ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۷۴

مشکلاتی که روز شنبه به دلیل قطع شدن برق در مناطق مختلف استان تهران ایجاد شد گریبان مسئولان فدراسیون شطرنج و بازیکنان این رشته که درگیر مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا هستند را هم گرفت.

مسابقات شطرنج مشکلاتی که روز شنبه به دلیل قطع شدن برق در مناطق مختلف استان تهران ایجاد شد گریبان مسئولان فدراسیون شطرنج و بازیکنان این رشته که درگیر مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا هستند را هم گرفت.

روز گذشته ۸ شطرنجباز ایران درگیر دیدارهای خود در روز دوم مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا بودند که قطع شدن یکباره برق آنها را غافلگیر کرد به خصوص که مسئولان فدراسیون و برگزارکنندگان این رقابت ها در کشورمان پیش بینی بابت این اتفاق نداشتند.

البته به محض قطع شدن برق و اطلاع از ادامه دار بودن آن موتور ژنراتور در محل فدراسیون تعبیه شد اما در هر صورت این قطعی برق ۲ ساعت ادامه داشت و همین مسئله باعث ایجاد وقفه در دیدارهای نمایندگان کشورمان شد.

در همین رابطه فدراسیون شطرنجباز طی مکاتبه با اداره برق منطقه این فدراسیون خواستار امتناع از قطع شدن برق این منطقه تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا شد. این مکاتبه روز گذشته صورت گرفت.

مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی آسیا از روز جمعه (۳۱ اردیبهشت ماه) با حضور ۸۶ بازیکن از ۱۵ کشور به میزبانی امارات آغاز شده و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت.

پرهام مقصودلو، سید محمدامین طباطبایی، آرین غلامی، احسان قائم مقامی، مسعود مصدق پور، مهدی غلامی، آبتین عطاخوان و سید خلیل موسوی ۸ شطرنجباز ایران در مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا هستند.

در جریان روز دوم این رقابت ها احسان قائم مقامی و مسعود مصدق پور برابر نمایندگان خود به برتری دست یافتند. پرهام مقصودلو، مهدی غلامی، آرین غلامی و آبتین عطاخوان متحمل شکست شدند و سید محمدامین طباطبایی و سید خلیل موسوی هم به تساوی رضایت دادند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: برترین ها

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx