نصب داربست و مراحل آن : داربست دلتا

dell ghatar.com ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۱

رپورتاژ آگهی: شرکت داربست دلتا از معتبرترین مجموعه های اجرای داربست در تهران با مناسبترین تعرفه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن است، که با استفاده از یک تیم مجرب و حرفه ای این سازه های موقت فلزی را با رعایت نکات ایمنی در سراسر تهران برپا می کند.

نصب داربست و مراحل آن در این مجموعه خوشنام و مجرب با توجه به نوع داربست، کاربرد آن ، ارتفاع سازه و نوع تجهیزات به کار رفته در آن ها متفاوت است، برای مثال می توان به انواع داربست فلزی، داربست سوله، نصب داربست و گونی کشی، چهارپایه متحرک و حفاظ و نخاله گیر اشاره کرد که روش نصب داربست و مراحل آن در هرکدام از این موارد متفاوت است. داربست فلزی بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی و  کار در ارتفاع را دارد که معمولا در سطح شهر نمونه های بسیاری از آن را می توان مشاهده کرد. تعیین نقاط گوشه، چیدن قطعات، قرار دادن solipate و baseplate و تنظیم آنها، قرادادن استانداردها و یا پایه های عمودی داربست و اتصال ان ها با transom و ledger، تنظیم و کنترل فاصله داربست تا ساختمان، فیکس کردن پین ها، تکمیل نصب داربست فلزی و نصب پله های داربست از جمله مراحل نصب داربست فلزی است، که باید مطابق با استانداردهای تدوین شده در این راستا و توسط افراد حرفه ای و خبره انجام شود.  استفاده از داربست یکی از ارکان اجرایی پروژه های بزرگ ساخت و ساز و کار در ارتفاعات است، که با استفاده از آن ها می توان ایمنی و پشتیبانی های لازم را به پرسنل برای انجام انواع خدمات مربوط به کار در ارتفاع داد. معمولا از این سازه های موقت فلزی به منظور پشتیبانی از سازه های اصلی استفاده می شود، با این حال استفاده از انواع داربست تنها به خدمات ساخت و ساز محدود نمی شود و با استفاده از آن ها می توان از تمامی مشاغلی که در ارتفاعی بیش از ۲ متر انجام می شود پشتیبانی نمود، برای مثال می توان به رمپ های اسکی، نصب بنر، قالب سازی و غیره اشاره کرد.

داربست

قیمت نصب داربست

قیمت نصب داربست در انواع سازه های موقت بدون لوله و با لوله تفاوت های بسیار زیادی دارد، به عنوان مثال در اجرای انواع داربست بدون لوله هزینه اجرت نصاب تنها عامل کلیدی در تعیین نرخ و قیمت داربست می باشد، زیرا لوله ها از ابزار کار هستند و تهیه آن ها به عهده کارفرمایان و شرکت های خدماتی نصب و اجرا داربست می باشد. حجم و ظرفیت پروژه ها، ارتفاع کار و در مجموع تعداد لوله ها و اتصالاتی که مورد نیاز است، از دیگر عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت نصب داربست فلزی و یا دیگر سازه های موقت فلزی می باشند، که هزینه اجاره آن ها معمولا به صورت روزانه و یا ماهانه محاسبه و تعیین می شود، و قبل از اجرای پروژه خدماتی می توان با تماس با این شرکت های خدماتی، برآورد هزینه ها را انجام داد. مجموعه معتبر و باسابقه داربست دلتا از محبوبترین و مجرب ترین شرکت های اجرا و نصب داربست با ارزان ترین قیمت در تهران است، که انواع اسکلت های فلزی را با دقت و سرعت بسیار بالا پیاده سازی می کند، و تعرفه ها و خدمات آن همواره مورد رضایت شرکت های پیمانکاری بوده است.

انواع داربست

داربست یک سازه فلزی و کمکی برای انجام  انواع خدمات کار در ارتفاع و یا ایجاد ساختمان ها و سوله های موقتی برای اسکان افراد، نمایشگاه های موقتی، گلخانه ها و غیره می باشد، که از نظر نوع متریال و تجهیزات مصرفی و همین طور کاربرد از تنوع بالایی برخوردار است. نصب داربست چوبی: هرگاه در اجرای انواع داربست ثابت از پل، خرک، نردبان و تخته استفاده شود، به آن داربست چوبی می گویند، که معمولا برای کار در ارتفاعات پایین مناسب تر است و از ایمنی کافی نیز برخوردار است. نصب داربست فلزی: از لوله های فولادی با قطر ۴۸٫۳ در اجرای آنها استفاده می شود که در اصلاح به آن ها لوله های ۵ سانتی متری نیز گفته می شود، و با استفاده از بست های مختلف و مناسب به یکدیگر مونتاژ می شوند، می توان گفت این نوع از داربست ها از پرکاربردترین نوع داربست ها برای کار در ارتفاع هستند، که با هزینه های بسیار مناسبی نصب و اجرا می شوند. نصب داربست پایه دار یا چهارپایه متحرک: این نوع از داربست ها اغلب برای مواردی که زمان کافی برای اجرای داربست وجود ندارد استفاده می شود، که از مهمترین کمیت های آن می توان به حداکثر ارتفاع ۴٫۸ و اندازه سه ردیف آن ها اشاره کرد. نصب داربست معلق: این نوع از داربست ها با فاصله از سطح زمین برپا می شوند، و معمولا به سازه اصلی و ساختمان تکیه داده می شوند، و به صورت سکو از سطح ساختمان بیرون زده اند و در مواردی که امکان اجرا و نصب داربست از سطح زمین وجود ندارد از این نوع داربست ها استفاده می شود. شرکت معتبر داربست دلتا از مجموعه های خوشنام و باسابقه در زمینه اجرا و نصب داربست فلزی با مناسب ترین قیمت و در کوتاهترین زمان ممکن می باشد، و تمامی پیمانکاران در  سراسر تهران می توانند پروژه های خود را به این مرکز بسپارند.

داربست

کاربرد انواع داربست فلزی

نصب داربست یکی از امن ترین و مطمئن ترین روش ها برای استقرار کارگران و مصالح در ارتفاع  می باشد، که بسته به نوع پروژه های خدماتی و ساخت و ساز روش های اجرای گوناگونی دارد. اجرای نمای ساختمان، شست و شوی نمای ساختمان، تعمیر و بازسازی ساختمان های قدیمی و کلنگی، اجرای رمپ های اسکی، اجرای سکوهای موقت کنسرت، اجرای سوله با دهانه ۲۰ متر، اجرای سالن های موقت برای نمایشگاه های فصلی و بسیاری موارد دیگر از جمله کاربرد انواع داربست فلزی در ساخت و ساز و ایجاد سازه های موقت می باشد، متقاضیان استفاده از خدمات نصب داربست می توانند با کارشناسان مجرب مجموعه داربست دلتا تماس بگیرند و از نحوه اجرای پروژه ها و تعرفه های آن ها اطلاعات لازم را کسب نمایند.

نصب داربست با مناسب ترین قیمت

شرکت داربست دلتا از مجرب ترین مجموعه های نصب داربست با مناسب ترین قیمت در تهران است، که با استفاده از نیروی حرفه ای و خبره انواع خدمات مربوط به ایجاد این سازه های موقتی را در قالب های مختلف نظیر داربست سوله، داربست نمایشگاه، چهارپایه متحرک و غیره را در بالاترین سطح کیفیتی و امنیتی انجام می دهد. تمامی مجموعه هایی که در زمینه کار در ارتفاع فعالیت می کنند، مانند پیمانکاران ساختمانی، دکل کاران و شرکت های خدماتی معمولا در زیرگروه مشتریان ثابت و وفادار این مجموعه باسابقه و مجرب قرار دارند، که به دلیل سرعت عمل آن در نصب داربست و همین طور کیفیت و دقت بالا در نصب و اجرای سازه های فلزی ترجیح می دهند همواره به این مرکز معتبر اعتماد نمایند و پروژه های خود را به آن بسپارند. تمامی لوله ها و اتصالات به کار رفته در نصب داربست های این مجموعه از بالاترین سطح کیفی برخوردار هستند، و قادرند وزنی چند برابر ظرفیت کارگران و  مواد و مصالح ساختمانی را تحمل کنند، لازم به ذکر است که اجاره داربست فلزی با توجه به نوع پروژه به صورت روزانه و یا ماهانه محاسبه می شود.

متقاضیان استفاده از خدمات نصب داربست فلزی و دیگر داربست ها با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه می توانند از خدمات اجرایی آن اطلاعات کافی را کسب نمایند و  درصورت تمایل برای مشاوره و سفارش نصب داربست با کارشناسان مجرب این مرکز تماس بگیرند و از خدمات اجرایی آن در قبال مشتریان استفاده کنند.

https://darbastdelta.com/

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx