طراحی سایت اختصاصی با سایت ساز کاریک

dell ghatar.com ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۸

حتما شما نیز دوست دارید به شکل اختصاصی و باتوجه به سلیقه های جزیی خود خانه یا محل زندگی خود را بسازید و تزیین کنید. طراحی سایت آنلاین با سایت سازاختصاصی همین مفهوم را برای سایت اختصاصی شما در نظر گرفته است.

رپورتاژ آگهی: در طراحی اختصاصی با سایت ساز کاریک با برآورد و شناسایی نیازهای عنوان شده ی شما با استفاده از ابزار برنامه نویسی اقدام به ایجاد و طراحی سایت اختصاصی شما خواهد نمود. در این حالت در تمام مراحل نظرات شما پرسیده خواهد شد و شما اشراف کامل به طراحی سایت اختصاصی خواهید داشت. در این نوع طراحی عوامل مختلفی دخیل هستند که دو مورد از مهم ترین آنان زمان و هزینه است. مسلما برای طراحی سایت با سایت ساز اختصاصی با توجه به سلیقه ی شما زمان بیشتری لازم است.  شرکت طراحی سایت  شرکتی است که بتواند مراحل اولیه مربوط به تایید امکانات و قالب کلی سایت و مرحله بعدی برنامه نویسی را به صورت جامع تهیه کند و در اختیار کارفرما قرار دهد.

طراحی سایت اختصاصی با سایت ساز کاریک

همانطور که می دانیم برای طراحی سایت مربوط به هر شرکت، شخص و یا شغل های مختلف باید موارد مربوط به همان شغل یا شرکت را در نظر گرفت. بسیاری از افرادی که با استفاده از وردپرس سایت خود را طراحی کردند، بعد از مدت زمان اندکی شاهد ناکارآمدی آن شدند و تلاش نمودند کارایی و ویژگی های مختص به خود را اضافه کنند که اغلب نتوانستند به هدف خود برسند. همچنین در استفاده از طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین با فروشگاه ساز های آماده نیز این مشکلات وجود دارد که اکثرا به مرور زمان کارایی یک فروشگاه اینترنتی کاسته شده و به یک پروژه فرسایشی تبدیل می شود . اهمیت طراحی سایت با سایت ساز اختصاصی همین جا مطرح می شود. برای درخشیدن و خاص بودن شما باید با استفاده از امکان طراحی سایت اختصاصی محدودیت ها را کنار زد و سایتی کارآمد و مطابق نیاز بازار طراحی کرد.

برآورد هزینه ی طراحی سایت اختصاصی بعد از تعریف امکانات و ویژگی های اختصاصی و در جلسات حضوری مشخص خواهد شد. همچنین در ادامه روند کار نیاز به مشاوره و راهنمایی های لازم خواهد بود که در انتخاب سبک و روش بازاریابی و کسب کار ، بتوان کمک کرد. بعد از نهایی شدن طرح کلی پیش فاکتورهای مربوطه به شما ارائه خواهد شد به علاوه شما در جریان تمام طرح ها قرار خواهید داشت. می توانید با مشاهده نمونه های طراحی سایت شرکت ما نیازهای خود را تا حدی شناسایی کنید.

 

برخی از امکانات طراحی سایت با سایت ساز اختصاصی

انعطاف پذیری بالای سایت برای امکان تغییر در آینده

امکان توسع و گسترش امکانات سایت توسط هر برنامه نویس

رعایت نکات مربوط به بهینه سازی برای افزایش رتبه سایت

طراحی و پیاده سازی طابق با نیاز و سلیقه شما

در نظر گرفتن ایده های شما و اجرایی سازی ان ها

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx