shahab top-travel.ir ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۴

تِهْران، بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. جمعیّت شهر تهران طبق سرشماری سال (۱۳۹۵) بالغ بر ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ نفر و مساحت ۷۳۰ کیلومتر مربّع است؛ بیست و پنجمین شهر پرجمعیّت و بیست و هفتمین شهر بزرگ جهان به‌شمار می‌آید.

ساکنان اصلی تهران، گروه‌های فارسی‌زبان بودند، اکنون مردم از اقوام مختلفی در این شهر زندگی می‌کنند. در تهران مردم به زبان فارسی با هم گفتگو می‌کنند. بیشتر مردم در این شهر، زبان فارسی با لهجه تهرانی دارند.
کم نیستند آدم هایی که حاضر هستند هزینه زیادی کنند تا دوز آدرنالین خونشان بالا برود. آدم های هیجان طلبی که شاید برای یک تجربه جدید تصمیم بگیرند به اعماق جنگل های آمازون بروند یا از روی کوه آلپ با چتر پایین بپرند.

برای کسانی که دنبال هیجان هستند تهران گزینه های هیجان انگیزی دارد. برای چنین تجربه هایی نیازی نیست کیلومترها سفر کنید. در همین تهران خودمان هم مکان های تفریحی ای وجود دارند که می توانند نفستان را در سینه حبس کنند. ما به دنبال تفریحاتی رفتیم که سرعت در آنها حرف اول را می زند. تفریحاتی که لذت تجربه هیجان در سرعت بالا را در اختیار شما قرار می دهند و چندان هم دور از دسترس نیستند.

  "ورود فاضلاب انسانی" تصفیه نشده به سد ماملو!/ تامین بخشی از آب شرب تهران از سد ماملو!

آشنایی با تفریحات هیجان انگیز تهران

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx