حمل خودرو های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در تهران

dell ghatar.com ۱۶ تیر ۱۴۰۰ (۴) دیدگاه ۱۰۱۹

خودرو بر, خودروبر, حمل خودرو , خودروبر تهران

رپورتاژ آگهی: حمل خودرو ها، وسایلی هستند که با هدف جابجایی مسافرین، محصولات و کالاها طراحی و تولید شده اند و پس از تولیدات انبوه به بازار نیز عرضه می شوند. از مهم ترین نکات پس از تولید خودرو ها چگونگی حمل آن ها از کارخانه به محل فروش و نمایندگی هاست

در این مقاله قصد داریم اصول اولیه و استاندارد های مربوط به حمل خودرو با کفی خودروبر را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

خودرو بر

حمل خودرو

با توجه به تولید انبوه کمپانی های بزرگ خودرو سازی و حمل خودرو آن به نمایندگی های سراسر کشور نیاز به یک واسط به منظور جابجایی امن و بدون دردسر به شدت حس می شد همین امر سبب شد که شرکت های بزرگ باربری و اتوبار با ارائه تضمینات همه جانبه و پوشش بیمه گسترده این بار بزرگ را به دوش بکشند.

تولیدات انبوه کارخانه های خودروسازی شرایطی را فراهم نموده که حمل این وسایل به واسطه راه های زمینی، دریایی و هوایی صورت پذیرد.

البته جابجایی های درون کشور با داشتن راه خاکی توسط کمپانی های بزرگ باربری و اتوبار انجام می شود. ممکن است این سوال ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد که چرا خودرو های تولید شده از کارخانه تا نمایندگی می بایست حمل شوند؟

در پاسخ به این سوال این گونه می توان عنوان نمود که خودرو های تولید شده تا زمانی که به دست مشتری نرسد امکان راندن ندارند چرا که از حالت به اصطلاح ” صفر یا خشک بودن “در می آیند از همین رو کارخانه های بزرگ تولید کننده خودرو کلیه محصولات خود را با کمک شرکت های باربری به نمایندگی ها ارسال می نمایند. گفتنی است که کلیه هزینه حمل خودرو به شهرستان که به شرکت های باربری و اتوبار پرداخت می شود به قیمت نهایی خودرو اضافه می شود.

برای حمل خودرو با کامیون چه استاندارد هایی در نظر گرفته می شود؟
برای جابجایی و حمل خودرو از کارخانه تا نمایندگی و محل فروش روش های متعددی وجود دارد که یکی از این روش ها به حمل با کامیون و تریلی اطلاق می شود، البته به طور کلی هر ماشینی که تولید می شود برای رسیدن به محل فروش و  همچنین مشتری حتما یکبار با کامیون حمل خواهد شد و ممکن است مسافت موجود خیلی طولانی نباشد البته حتی کوتاه ترین مسیر ها نیز توسط کمپانی های باربری تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

در کمپانی های پیشرفته از تریلی های با ظرفیت بالا و تا دوازده خودرو استفاده می شود که مزایای زیادی را به دنبال خواهد داشت و از مهم ترین آن ها می توان به حمل یکباره چند خودرو اشاره کرد، همچنین برخی تریلی ها با داشتن قابلیت رمپ هیدرولیک عملیات بارگیری و تخلیه بار را بسیار ساده و راحت می کند. این قابلیت با داشتن اهرم بزرگ و محکمی سطح رمپ ها را شیب دار می کند و سبب می شود که بارگیری خودرو ها تا حد زیادی راحت شود.

لازم به ذکر است که کلیه عملیات مربوط به حمل خودرو به عهده رانندگان می باشد، به بیان کلی تر زمانی که بارنامه از طرف شرکت باربری صادر می شود به نحوی یک قرار داد دو طرفه بین راننده و شرکت ایجاد می شود که از استاندارد های اصلی آن می توان به تعهد راننده به تحویل بار در محل مورد نظر و پوشش بیمه همه جانبه توسط شرکت باربری اشاره کرد

carover1

امداد خودرو تهران

امداد خودرو تهران، حمل و نقل و جابه جایی خودروهایی است که به دلیل نقص فنی یا تصادف در جاده دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند. این خودروها به صورت کامل در محل قابل تعمیر نبوده و برای این به یک مکان مناسب منتقل شوند نیاز به استفاده از خدمات امدادی دارند. همچنین امداد خودرو بومهن دیگر خدمات طاهر میباشد که شماره و قیمت در سایت ذکر شده یک مجموعه باتجربه ، با داشتن انواع وسایل یدک کش می‌تواند خودروها را به مکان مورد نظر با تضمین سلامت خودرو، انتقال دهد.

ممکن است صاحب خودرو به دلیل داشتن مشغله‌های فراوان نتواند خودروی خود را جا به جا نماید. در این صورت استفاده از خدمات حمل و نقل امداد خودرو می‌تواند بسیار کارآمد باشد. این مجموعه با داشتن افراد حرفه‌ای قادر است تا حمل و نقل انواع خودرو را با تضمین سلامت خودرو به مکان‌های مختلف انجام دهد

هزینه امداد خودرو تهران و بومهن

هزینه و کرایه امداد خودرو تهران و بومهن بستگی از مبدا مکان شما دارد که خودرو شما در چه موقعیتی قرار دارد برای اطلاعات بیشتر از قیمت امداد خودرو با کارشناسان ما در ارتباط باشید

همچنین میتوانید از دیگر مناطق تهران و شهرستان ها برای امداد گران استفاده کنین

حمل خودرو های لوکس
در راستای رفاه بیشتر حال مشتریان و افزایش سطح امنیت و آرامش آن ها، برای حمل خودرو های لوکس شرایط خاصی را در نظر گرفته است. در همین راستا به منظور امنیت بیشتر از روش تسمه بندی استفاده می شود . کلیه چرخ های خودرو ها با استفاده از تسمه های محکمی قفل شده و به کف تریلی چفت و بست می شوند.

البته ممکن است در برخی موارد از روش قفل و زنجیر استفاده شود که در این حالت زنجیر در لابلای سوراخ هایی که از طرف کارخانه بر روی شاسی و بدنه ایجاد شده قرار میگیرد و به این ترتیب ماشین در نهایت استحکام به کف تریلی چسبیده و از هر گونه لغزش جلوگیری می شود.

هر دو روش عنوان شده به نحوی اطمینان لازم را برای حمل خودرو به شهرستان لوکس فراهم می نماید که البته در روش دوم یعنی تسمه بندی دیگر نیازی به ایجاد فشار حتی کم هم به بدنه و شاسی ها نیست و خودرو با استفاده از تسمه ها محکم نگه داشته می شود به گونه ای که حتی تصادف تریلی و کامیون هم نمی تواند سبب جدا سازی ماشین از کف خودرو حامل شود.

هزینه حمل خودرو
از مهم ترین مواردی که در زمینه حمل خودرو و امداد خودرو برای خودروهای معیوب مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد، هزینه حمل خودرو بر با کفی خودروبر می باشد. به طور کلی هزینه های مربوط به حمل و جابجایی بر اساس فرمول خاصی مشخص می شود . به این ترتیب حمل خودرو های باری به نسبت خودرو های سواری بر اساس وزن و ابعاد محاسبه خواهد شد، علاوه بر این قیمت خودرو و میزان لوکس بودن آن تاثیر زیادی در قیمت حمل آن خواهد داشت.

در پایان قابل ذکر است که کلیه عملیات مربوط به هزینه حمل خودرو بر با کفی خودروبر سواری، باری و لوکس بر اساس استاندارد های خاصی قابل انجام می باشد و شرکت های بار بری بر اساس منشور خاصی عمل می نمایند.

مهم نیست در کجا سکونت دارید و یا بار شما از کجا بارگیری و در کجا تخلیه می شود می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای حمل خودرو با ما تماس گرفته و با خیال راحت بار امداد خودرو خود را به دست نیرو های مجرب و کارآزموده ما بسپارید.

برای حمل خودرو ، چند موضوع می بایست مورد بررسی قرار بگیرد

ابتدا اینکه آیا خودرویی که قصد جابجایی و ارسال آن به شهرستان را دارید ، قابلیت حرکت دارد یا خیر ؟

با پاسخ به این سوال معادلات حمل و نقل تغییر خواهد کرد.

به عنوان مثال ، برای خودروهایی که قابلیت حرکت ندارد ( تصادفی و معیوب ) استفاده از کامیونت خودروبر بسیار دشوار است.

برای کامیون های کفی می بایست خودرو حرکت نموده و وارد کفی شود.

برای این نوع خودروها می توان از کامیونت های عادی استفاده نمود.

برای این کار باید خودرو توسط جرثقیل در اتاق بار کامیونت قرار بگیرد.

خودروبر طاها

هزینه خودرو بر چقدر است؟
هزینه استفاده از خدمات خودرو بر به دو عامل اصلی بستگی دارد:

۱: نوع خودرو
این که خودرویی که قرار است حمل شود به چه نوع ماشین آلات و تجهیزاتی نیاز دارد در تعیین هزینه خودرو بر تاثیر بسیاری دارد. با توجه به نوع خودروی شما ماشین خودرو بر تعیین می شود و تجهیزات موردنظر اعمال می گردند. برای مثال حمل یک ماشین مسابقه ای کوچک با حمل یک خودروی صفر لوکس تفاوت زیادی دارد و تجهیزات و ماشین آلاتی که مورد استفاده قرار می گیرند با یک دیگر تفاوت دارند.

۲: مبدا و مقصد حمل خودرو
مهم ترین چیزی که می تواند هزینه استفاده از خدمات خودرو بر را به شما اعلام کند، این است که قرار است خودروی خود را از کجا به کجا ارسال کنید. هرچه مسافت بیشتر باشد هزینه خودرو بر بالاتر می رود و بهتر است اشاره کنیم که کرایه خودروبر با هزینه های رقابتی برای حمل خودرو در کنار شماست.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
4
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx