سرویس کامل سوفله خوری شامل چیست؟

dell ghatar.com ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۴۴۵

رپورتاژ آگهی: فروشگاه اینترنتی چشمگیر از فروشگاه های معتبر عرضه کننده انواع لوازم آشپزخانه می باشد.

چشمگیر با گردآوری تنوع بالایی از محصولات و وسایل کاربردی مختلف، همواره در تلاش است، رضایت مشتریان خود را فراهم نموده و سبد کالایی خود تکمیل نماید تا پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود با سلیقه های مختلف باشد. جهت مشاهده محصولات به صفحه سوفله خوری مراجعه فرمائید.

امروزه سرویس های غذاخوری تنوع بسیار بالایی پیدا کرده است. سرویس سوفله خوری عروس یکی از ظروف غذاخوری است که مورد توجه قرار گرفته است و استفاده از آن رواج بیشتری پیدا کرده است. در این مقاله سعی کرده ایم در مورد سرویس کامل سوفله خوری و کاربردهای آن توضیح مختصری دهیم، پس با ما همراه باشید.

سوفله خوری چیست؟

برای این که به جواب این سوال که سوفله خوری چیست؟ برسیم، بهتر است ابتدا با معنی سوفله آشنا شویم.

سوفله در واقع نوعی کیک سبک است که به وسیله فر گازی یا تنور پخته می شود، البته سوفله را هم به عنوان غذا و هم به عنوان دسر می‌ شناسند. یکی از نکات مهمی که در هنگام سرو سوفله، اهمیت دارد این است که باید حتماً به صورت پف کرده باشد با توجه به آن که پف کیک حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بیشتر باقی نمی ماند، پس نیاز است که به صورت داغ و گرم و سرو شود.

اما امروزه به جز سوفله افراد تمایل پیدا کرده اند که انواع غذاها را به صورت گرم سرو کنند، به همین منظور از این سرویس های غذا خوری استفاده می‌ شود و شما می‌ توانید بدون هیچ دغدغه یا نگرانی در مهمانی ها، غذای گرم داشته باشید. برای گرم نگه داشتن غذا از ظروف سوفله خوری استفاده می شود که دارای یک پایه است و در زیر آن شمع وارمر قرار دارد و باعث گرم نگه داشتن غذا می شود.

سرویس کامل سوفله خوری

کاربرد های سوفله خوری چیست؟

همانطور که گفته شد اکنون از سوفله خوری برای سرو انواع غذا ها استفاده می شود. معمولا در میهمانی ها برای سوپ، خورشت، ماهی، مرغ و … از این ظروف استفاده می شود، که باعث گرم نگه داشتن غذا تا پایان غذا می شود.

یکی دیگر از مواردی که مورد توجه قرار می‌ گیرد، ست بودن ظروف غذاخوری می باشد که باعث زیباتر شدن پذیرایی شما خواهد شد. پس بهتر است در هنگام تهیه این ظروف، سرویس کامل سوفله خوری را خریداری کنید. فرروشگاه اینترنتی چشمگیر سوفله خوری هایی در ابعاد و اندازه های مختلف و در طرح های زیبا برای تمامی سلیقه ها را برای رفاه حال شما عزیزان در سبد کالایی خود قرار داده است.

سرویس کامل سوفله خوری شامل چیست؟

ظروف سوفله خوری در انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها کاربرد های متفاوتی دارد. این ظروف با توجه به کاربردی که دارند، انتخاب خواهند شد به این منظور شما می توانید از این ظروف زیبا برای سرو غذا ها استفاده کنید. علاوه بر آن می توانید در کنار آن سوپ خوری های هم شکل را برای کامل کردن سرویس خود استفاده نمایید. سوپ خوری ها معمولاً برای سرو انواع سوپ، حلیم، آش یا خورشت مورد استفاده قرار می گیرند. این ظروف نیز دارای یک پایه می باشد و قابلیت گرم نگه داشتن غذا را دارد. به همین دلیل در سرویس سوفله خوردی قرار می‌ گیرد. البته در کنار این موارد ظروف غذاخوری دیگری نیز وجود دارد که تنها از یک پایه تشکیل شده‌ است و نیاز به وارمر ندارد. این ظروف برای سرو سالاد و بعضی از غذاهای سرد که نیاز به گرم نگه داشتن ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

سرویس کامل سوفله خوری

جنس های سوفله خوری

سوفله خوری ها به دو دسته سرامیکی و استیل تقسیم می‌ شوند که هر کدام از آن ها در زیر به صورت جداگانه توضیح داده شده‌ اند:

سوفله خوری مدل سرامیکی

این ظروف به دلیل شباهت با چینی معمولاً به صورت اشتباه سوفله خوری چینی نامیده می‌ شود. در این سرویس یک پایه استیل به همراه ظرفی سرامیکی وجود دارد و بهتر است بدانید که ظروف سرامیکی قابلیت بالایی در گرم نگه داشتن مواد غذایی دارد زیرا جنس آن از سرامیک می باشد که باعث جذب گرما می شود.

سوفله خوری مدل استیل

امروزه طرفداران سرویس سوفله خوری استیل بیشتر هستند و این ظروف در طرح های زیبای طلایی، رزگلد، سیلور و یا ترکیبی از طلایی و سیلور موجود می باشد. این نوع سرویس های غذا خوری تشکیل شده از یک پایه استیل با یک ظرف پیرکس می باشد. البته در بعضی از موارد پایه و دسته های این ظروف با نگین های زیبا تزیین می‌ شود که به آن ظروف سوفله خوری نگین دار گفته می شود.

مدل های مختلف سوفله خوری

البته به جز جنس ظرف، مدل های آن نیز متفاوت می باشد. مانند سوفله خوری های دوقلو که معمولاً در این ظروف از دو نوع غذا استفاده می‌شود. مثلاً در این ظرف‌ ها از خورشت و مرغ در کنار یکدیگر استفاده می‌ کنند. بهتر است بدانید که از این ظروف نه تنها در میهمانی های خانگی استفاده می‌ شود بلکه معمولاً در رستوران ها، هتل ها و ادارات دولتی برای سرو انواع برنج، خورشت، انواع خوراک، ماهی و مرغ مورد استفاده قرار می گیرد.

سرویس کامل سوفله خوری

کدام نوع سوفله خوری بهتر است؟

جواب این سوال با توجه به نوع زندگی شما مشخص می شود. اگر شما از افرادی هستید که از سبک های فانتزی برای پذیرایی هایتان استفاده می کنید، مدل سرامیکی برای شما مناسب تر می باشد زیرا نقش ها و طرح های بسیار متفاوتی دارد، اما اگر از افرادی هستید که به صورت مدرن زندگی می کنید بهتر است از مدل های سیلور استفاده نمایید.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله برای خرید سوفله خوری ترغیب شده اید، می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه کنید و از مدل های مختلف سوفله خوری موجود در این فروشگاه دیدن نمایید. در فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر انواع سوفله خوری با قیمت های مناسب عرضه شده است.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx