لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران : صنعت پایپ

dell ghatar.com ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۳

رپورتاژ آگهی: فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ از بزرگترین مراکز خرید لرزه گیر ارزان و باکیفیت در  انواع لاستیکی و آکاردئونی به همراه دیگر تجهیزات این صنعت بزرگ زیرساختی است، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و به همراه ضمانت اصل بودن کالا به سراسر کشور ارسال می کند.

در معرفی لرزه گیر می توان گفت به تجهیزاتی که وظیفه کنترل ارتعاشات، لرزش و مهار سیستم های لوله کشی را دارند لرزه گیر می گویند که از نظر میزان تحمل فشار و حرارت تنوع بسیار بالایی دارند و انتخاب و خرید لرزه گیر مناسب و باکیفیت از مهمترین وظایف فعالان این صنعت است، زیرا استفاده نادرست از این تجهیزات، علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین لوله کشی، سبب تخریب و استهلاک این سیستم نیز می شود. برای مشاهده لیست قیمت لرزه گیر  لاستیکی و آکاردئونی در تمامی مدل ها می توان به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کرد و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام نمود. کیفیت ساخت، برند سازنده، نوع متریال مصرفی، مقاومت لرزه گیر در برابر فشار و دما از مهمترین پارامترهای تعیین قیمت لرزه گیر استاندارد و باکیفیت می باشد.

لرزه گیر

معرفی انواع لرزه گیر  باکیفیت

لرزه گیر همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، همانند دیگر اتصالات صنعت پایپ نظیر انواع فلنج جوشی، شیلنگ شیلان، شیرآلات کنترلی، زانویی، سه راهی مساوی و غیره با هدفی مشخص در امتداد لوله و اتصالات قرار می گیرد، تا با مهار تغییرات دمایی و فشار سیالات دوام و پایداری این سیستم ها را افزایش و ارتقاء دهند. انواع لرزه گیر صنعتی را برحسب ظرفیت های تحمل دما و فشار و همچنین نوع متریال مصرفی و تکنولوژی ساخت در گروه های انواع لرزه گیر لاستیکی، لرزه گیر آکاردئونی و لرزه گیر سفارشی قرار می دهند، و فعالان این صنعت می توانند با توجه به نیاز پروژه های خود از آن ها استفاده کنند. انواع لرزه گیر سفارشی همان طور که از نام آنها هم پیداست در مجموعه های معتبر صنعتی و متناسب با ظرفیت ها و کمیت هایی که مشتریان ارائه می دهند طراحی و تولید می شود و در برخی از پروژه ها می توان به سادگی از آن ها استفاده کرد. در معرفی انواع لرزه گیر باکیفیت و بادوام می توان به لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران اشاره کرد، که این محصولات را در سایز و ابعاد استاندارد و یا سفارشی با مناسب ترین قیمت و بالاتری کیفیت، تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد. کمیت های فشار و دما در سیستم های مختلف پایپینگ، عامل های تعیین کننده نوع تجهیزات  لازم برای طراحی و پیاده سازی هستند، به عنوان مثال انواع لرزه گیر آکاردئونی که در سایزهای ۱٫۲ تا ۱۰ اینچ طراحی و تولید می شوند از مهمترین تجهیزاتی هستند که در سیستم های فشار قوی می توان آن ها را جایگیزن انواع لرزه گیر لاستیکی نمود، و به راحتی دوام و پایداری این سیستم ها را در برابر افزایش ناگهانی فشار و حرارت تضمین نمود.  فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ از محبوبترین نمایندگی های فروش آنلاین لرزه گیر لاستیکی و آکاردئونی در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی است که از پرطرفدارترین آن ها می توان به انواع لرزه گیر آصا و لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران اشاره کرد، که کیفیت و دوام آن ها به مشتریان و فعالان این صنعت ثابت شده است.

لرزه گیر

ویژگی های انواع لرزه گیر لاستیکی

جذب انواع نوساناتی که در مسیر طولی و عرضی انواع لوله و اتصالات فلزی و غیر فلزی بر اثر تغییرات سرعت، فشار و دما اتفاق می افتد از مهمترین ویژگی های انواع لرزه گیر لاستیکی باکیفیت و استاندارد است، زیرا این لرزش ها و نوسانات به مرور سبب استهلاک زود هنگام  سیستم های تأسیساتی می شود، و هزینه های تعمیر و نگهداری بیشتری را به مشتریان تحمیل می کند. انواع لرزه گیر لاستیکی از اجزاء مختلفی همچون بدنه که پوششی از عایق الاستومری است به همرا فلنج ها، میله مهار، کاور و غیره تشکیل شده و این تجهیزات برحسب مقاومت حرارتی و تحمل فشار در گروه های مختلف قرار می گیرند.

لرزه گیر لاستیکی زرد: تحمل فشار ۱۰ بار و دمای ۶۰ درجه سانتی گراد

لرزه گیر لاستیکی قرمز: تحمل فشار ۱۰ بار و دمامی ۹۰ درجه سانتی گراد

لرزه گیر لاستیکی آبی: تحمل فشار ۱۶ بار و دمای ۶۰ درجه سانتی گراد

لرزه گیر لاستیکی آبی-قرمز: تحمل فشار ۱۶ بار و دمای ۹۰ درجه سانتی گراد

البته برای دیگر سیالات اسیدی، بازی و بخار انواع لرزه گیر لاستیکی در مارک های سفید، قهوه ای، سبز و خاکستری نیز  طراحی شده اند که عملکرد بسیار خوبی در این سیستم ها دارند. فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات صنعت پایپ از معتبرترین مراکز خرید لرزه گیر در انواع لرزه گیر لاستیکی، لرزه گیر آکاردئونی و لرزه گیر سفارشی در سایزها و ابعاد مختلف می باشد، این مجموعه معتبر و آنلاین نمایندگی فروش لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران و لرزه گیر آصا را دارد و این محصولات را به نرخ نمایندگی در اختیار متقاضیان می گذارد.

لرزه گیر

ویژگی های انواع لرزه گیر آکاردئونی

لرزه گیر آکاردئونی با توانی برابر ۱۰ تا ۱۶ اتمسفر بهترین انتخاب ممکن برای طراحی سیستم های فشارقوی و صنعتی است، علاوه بر این می توان این تجهیزات را با توجه به نوع پروژه خود در ابعاد و اندازه های سفارشی تهیه کرد، و دوام و پایداری سیستم پایپ را تضمین نمود. در لوله کشی خانگی و انواع تاسیسات صنعتی استفاده از برخی تجهیزات دینامکی از قبیل پمپ، کمپرسورها، فن، توربین، مولدهای انرژی و غیره اجتناب ناپذیر است، که این تجهیزات سبب افزایش فشار و لرزش در  سیستم پایپینگ می شوند، بنابراین فعالان این صنعت با استفاده از انواع لرزه گیر آکاردئونی با دفع لرزش های احتمالی در تلاش هستند تا دوام و پایداری این سیستم ها را ارتقاء دهند و از استهلاک زود هنگام این تجهیزات صنعتی جلوگیری نمایند. انواع لرزه گیر آکاردئونی در مقایسه با لرزه گیرهای لاستیکی از نظر مشخصات ظاهری، نوع متریال مصرفی، سبک طراحی و قدرت تحمل فشار و دما تفاوت های بسیاری دارند، و اغلب از آن ها در سیستم های فشار قوی و صنعتی مانند نیروگاه ها، تصفیه خانه ها، پالایشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. از مهمترین ویژگی های انواع لرزه گیر آکاردئونی استاندارد و باکیفیت می توان به مقاومت حرارتی ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد و همچنین تحمل فشار ۱۰ تا ۱۶ اتمسفر در آن ها اشاره کرد، که برای اغلب پروژه های صنعتی ایده آل هستند. مجموعه فروشگاهی لوله و اتصالات صنعت پایپ از بزرگترین و معتبرترین مراکز خرید لرزه گیر آکاردئونی و لاستیکی در ظرفیت های مختلف با مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کرده و در اختیار آنان می گذارد.

فروش لرزه گیر ارزان و باکیفیت

فروشگاه آنلاین لوله و اتصالات صنعت پایپ از بزرگترین مجموعه های فروش لرزه گیر ارزان و باکیفیت در تمامی برندهای مطرح و معتبر  به همراه دیگر تجهیزات صنعت پایپ از قبیل انواع لوله و اتصالات مانیسمان، لوله و اتصالات سیاه درزدار، لوله و اتصالات گالوانیزه و لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی و دنده ای است، و سالهاست که با عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات خود در بازارهای داخلی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار معتبرترین شرکت های پخش لوله و اتصالات جوشی و دنده ای قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع لرزه گیر لاستیکی و آکاردئونی با مراجعه به آدرس اینترنتی این مجموعه می توانند ضمن مشاهده لیست قیمت انواع لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران در سایزها و مدل های مختلف و مقایسه آن ها با یکدیگر، نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آن ها اقدام نمایند و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند و  در خصوص محصولات مورد نظر خود اطلاعات کافی را کسب نمایند.

برای خرید انواع لرزه گیر به فروشگاه صنعت پایپ مراجعه نمایید https://sanatpipe.com

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx