شیشه بالکن چیست و چه مزایایی دارد؟

dell ghatar.com ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۶۹

قطعا مشاهده نموده اید که بالکن خیلی از ساختمان‌های مدرن شیشه‌ای است، و قطعا شما هم محو زیبایی و خلاقیت به‌کار رفته در طراحی آن‌ها شده‌اید.

شیشه بالکن

شیشه بالکن‌ها زیبا و متنوع هستند، ظاهری مینیمال به ساختمان می‌دهند و نور را به راحتی عبور می‌دهند. پس نه‌تنها مدرن و قشنگ هستند، بلکه روشنی و طراوت خارق‌العاده‌ای به بالکن می‌بخشند. بالکن شیشه ای به عنوان یک المان طراحی در نمای ساختمان دیده می‌شود. علاوه بر تمام این‌ها، مقاوم و مستحکم هستند و طول عمر بسیار بالایی دارند. شاید باورتان نشود ولی آن‌ها توان مقاومت در برابر بادی با سرعت سیصد کیلومتر در ساعت را دارند. لازم به ذکر است، شیشه بالکن‌ها توان مقاومت بالایی در برابر ورود گرد و غبار، سر و صدا، باران و یا هر شکل دیگری از مزاحمت‌های محیطی را دارند. از دیگر مزیت‌های آن‌ها این است که مانع ورود پرندگان، حیوانات و حشرات موذی به بالکن می‌شوند.

در هر منطقه‌ای، با هر شرایط آب و هوایی می‌توان شیشه بالکن ها را نصب کرد. حتی با توجه به شرایط خاص منطقه می‌توان مقاومت، ضخامت و طراحی آن‌ها را تغییر داد. افزون بر این، شیشه بالکن ها قابلیت نصب در هر بالکنی و با هر شکلی را دارند، با هر نمایی در هماهنگی کامل و هارمونیک با مصالح ساحتمانی دیگر هستند. انتخاب شیشه بالکن برای بالکن‌های کوچک و دلگیر، آن‌ها را بزرگ‌تر و دلفریب تر می‌کند.

شیشه بالکن قابل انعطاف است. اگر از شیشه‌های سرتاسری بازشو و شیشه‌های تاشو استفاده کنید راه حل کاملی برای مشکل بالکن آپارتمان‌ها خواهند بود. زیرا معمولا بالکن‌های نیمه بازِ متداول محدودیت استفاده در فصل‌های مختلف را دارند. اما اگر بالکن را با شیشه محافظت کنید در تمام طول سال می‌توانید از مواهب و زیبایی‌های طبیعت حظ بصری ببرید. در آب و هوای دلپذیر هم می‌توانید شیشه‌ها را باز کنید و از صدای پرندگان و استنشاق هوای بی‌نظیر لذت ببرید. در ادامه با شیشه بالکن در تهران همراه ما باشید.

بررسی درب شیشه ای ریلی بالکن

امروزه درب های شیشه ای مورد استفاده در بالکن منازل از محبوبیت و کارایی بهتری برخوردارند.به طوری که دیگر شاهد استفاده کمتری از نرده های فلزی و استیل و چوبی برای فضای بالکن ها هستیم. درب های شیشه ای ریلی بالکن امکان دسترسی آسان به فضای کل بالکن و پاسیو را برای کاربران خود به وجود آورده است. شیشه بالکن ریلی منظره و دید منحصر به فردی را برای افراد ایجاد می کند. با نصب بالکن شیشه ای از تماشای محیط بیرون لذت خواهید برد. با گسترش درب های شیشه ای بالکنی افراد زیادی اقدام به تعویض بالکن های قدیمی با شیشه بالکن می کنند. در این بین نیز سوالاتی از قبیل سوالات زیر مطرح است :
مزایای نصب درب شیشه ای ریلی بالکنی چیست؟
آیا نصب و تعویض بالکن قدیمی با بالکن شیشه ای دردسر زیادی دارد؟
نحوه تعویض بالکن قدیمی با شیشه بالکن چقدر مشکل است؟
درب شیشه ای ریلی بالکنی چیست؟
معمولا درب های قدیمی به شکل لولایی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند ولی درب های شیشه ای ریلی بدون این که نیازی به موتور داشته باشند در مسیر ریلی باز و بسته می گردند. درب های شیشه بالکن ریلی در فریم های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می گردند.
از جمله فریم های مورد استفاده در ساخت درب های شیشه بالکنی عبارتند از:
۱_فریم فایبر گلس
فایبر گلس در برابر آب و هوای مختلف مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.
۲_فریم آلومینیومی
این نوع فریم ظریف و در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. لازم به ذکر است این نوع فریم از مواد قابل بازیافت ساخته شده و به محیط زیست آسیب نمی رساند.
۳_فریم فولادی
این فریم از بقیه فریم ها سنگین تر است . هم چنین فولاد به کاربرده شده در این فریم ضد زنگ بوده و استحکام بیشتری را دارا است.فولاد استفاده شده نیز قابل بازیافت و مقاوم در برابر هوا و رطوبت است . بهره گیری از چنین فریم هایی در ساخت درب شیشه ای ریلی نیاز به مراقبت کمتری دارد. برای انتخاب گزینه بهتر و کارا باید هدف و دلایل خود را مشخص کنید . با طرز استفاده درب شیشه ای بالکنی آشنا شده و از آن به خوبی بهره ببرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx