اجاره ویلا و خرید تور در سراسر ایران

dell ghatar.com ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۹

همانطور که می‌دانید یکی از مقاصد پرطرفدار سفر؛ شمال کشورمان است. معمولا همه ما به شمال ایران سفر کرده‌ایم. در این میان بعضی از افراد صاحب ملک و ویلا در شمال هستند؛ اما برخی دیگر از افراد اجاره ویلا شمال را مناسب‌تر می‌دانند. شمال کشور استان‌ و شهرهای زیادی دارد که هر کدام از آنها مجهز به ویلاهای لوکسی هستند.

اجاره ویلا و خرید تور

رپورتاژ آگهی: اگر شما هم قصد اجاره ویلا در استان‌های شمالی کشور را دارید و می‌خواهید در مورد نکات رزرو ویلا بیشتر بدانید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

اجاره ویلا شمال

همانطور که گفتیم شمال کشورمان شامل استان‌های گلستان، مازندران و گیلان است. هر ساله بسیاری از افراد برای گشت و گذار در جاهای دیدنی خطه شمال به این استان‌ها سفر می‌کنند. در این میان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند ویلا یا اقامتگاه رزرو کنند، تا هزینه سفر برایشان به صرفه باشد و هم اینکه بتوانند برای مدت زمان بیشتری از طبیعت بکر شمال لذت ببرند.

شهرهای معروف شمال کشور مانند چالوس، رامسر، لاهیجان، محمودآباد، بابلسر، کلاردشت، گرگان و … جزو انتخاب بیشتر افراد برای اجاره ویلا شمال محسوب می‌شود. برای مثال رامسر یکی از دل‌انگیزترین شهرهای شمالی در استان مازندران است که انواع ویلاهای جنگلی و ساحلی شیک را برای اجاره ویلا رامسر دارد.

در هرکدام از این شهرها انواع ویلاهای تمام عیار و زیبایی وجود دارند. از این رو با توجه به سلیقه و بودجه خودتان می‌توانید از بین آنها انتخاب کرده و مراحل اجاره را انجام دهید. برخی از انواع ویلاها می‌توان اشاره کرد به:

  • ویلاهای جنگلی: در هرکدام از شهرهای شمالی مانند گرگان یا رامسر، انواع ویلاهای جنگلی وجود دارد. معمولا برخی از آنها داخل جنگلی بکر هستند و برخی دیگر در داخل روستا یا کلبه‌ها قرار دارند. اگر عاشق بیدار شدن از خواب با آواز پرندگان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم ویلاهای جنگلی یا کلبه‌ای را برای اجاره انتخاب کنید.
  • ویلاهای ساحلی: بعد از ویلاهای جنگلی، بسیاری از افراد ویلاهای ساحلی را برای اجاره انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال برای اجاره ویلا رامسر؛ معمولا ویلاهای ساحلی، طرفداران زیادی دارد. با اقامت در ویلاهای ساحلی نیز، می‌توانید از صدای گوش نواز آب لذت ببرید.
  • ویلاهای استخردار: در هر کدام از ویلاهای ساحلی یا جنگلی، استخر به همراه سونا و جکوزی هم موجود است. به این ترتیب شما با توجه به بودجه خودتان می‌توانید آنها را انتخاب و اجاره کنید. اما اگر بودجه زیادی ندارید، می‌توانید به جای ویلا، سوئیت رزرو کنید. برای مثال اجاره سوئیت رامسر یا دیگر شهرهای شمالی بسیار به صرفه‌تر از ویلاها است.

برخی از امکانات داخل ویلاها نیز می‌توانیم به آشپزخانه، یخچال، مبلمان و تخت، میز و صندلی، کمد لباس، زمین بازی کودکان، باربیکیو، استخر، سالن فوتبال و بیلیارد؛ حمام، سرویس بهداشتی و … اشاره کنیم.

در نهایت خوب است بدانید که علاوه بر ویلا، می‌توانید سوئیت داخل آپارتمان‌ها را نیز برای رزرو مدنظر داشته باشید. با رزرو سوئیت در هر یک از شهرهای شمالی، هزینه سفرتان کمتر می‌شود. برای مثال با اجاره سوئیت رامسر، هزینه سفر برایتان کمتر می‌شود و بدون نگرانی از هزینه سفر می‌توانید به تمام جاهای دیدنی رامسر بروید.

اجاره ویلا و خرید تور

بهترین اقامتگاه‌های شمال

اکنون که در مورد اجاره ویلا شمال می‌دانید؛ بهتر است با برخی از بهترین اقامتگاه‌های شمالی کشور هم آشنا شوید، تا به هنگام رزرو اقامتگاه یا اجاره ویلا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. برخی از بهترین اقامتگاه‌ها در شهرهای شمالی کشور شامل:

  • اقامتگاه بوم‌گردی باغ بهشت: این بوم‌گردی در محله جنت رودبار شهر رامسر قرار دارد. با اقامت در این بوم‌گردی می‌توانید غذاهای اشتها برانگیز شمالی را میل کنید. منظره و چشم‌انداز باغ بهشت هر کسی را به خود مسحور می‎‌کند. امکانات این بوم‌گردی نیز در سطح مطلوبی هستند.
  • اقامتگاه بوم‌گردی ماه جون: این بوم‌گردی در شهر ساری قرار دارد. امکانات اقامتگاه در سطح خوبی هستند و نیازهای روزانه شما را رفع می‌کنند. با اقامت در این بوم‌گردی، صبح‌ها با صدای آواز دلنواز پرندگان از خواب بیدار می‌شوید.
  • اقامتگاه بوم‌گردی ماسو: این بوم‌گردی در روستایی به نام اسلام آباد در نوشهر قرار دارد. معماری این بوم‌گردی از سنگ و چوب ساخته شده که فوق‌العاده صحنه چشم‌نوازی دارد. با اقامت در این بوم‌گردی، می‌توانید از طبیعت بکر اطراف لذت ببرید.
  • اقامتگاه بوم‌گردی شاندرمن: این بوم‌گردی در ماسال؛ شهر گیلان قرار دارد. معماری بی‌نظیر، منظره دل‌انگیز، طبیعت بکر، غذاهای رشتی همه و همه از جمله دلایل بسیاری از افراد برای اقامت در بوم‌گردی شاندرمن است.

برخی دیگر از بهترین اقامتگاه‌های شمال می‌توانیم به بوم‌گردی وارش در رشت، بوم‌گردی تیکیش در تنکابن، بوم‌گردی چامگاه در رامسر، بوم‌گردی کومه در بهشهر، بوم‌گردی دنیز در سوادکوه، بوم‌گردی نگین در کیاسر، بوم‌گردی ماهور در بابلسر و … اشاره کنیم.

نکات مهم هنگام رزرو آنلاین ویلا

اگر شما هم قصد رزرو آنلاین یا اجاره ویلا شمال را دارید. بهتر است به هنگام رزرو آنلاین ویلا یک سری نکات را مدنظر داشته باشید. برخی از این نکات شامل:

  • برای رزرو آنلاین ویلا حتما بهترین سامانه‌های معتبر و اینترنتی رزرو ویلا یا اقامتگاه را انتخاب کنید.
  • اگر زمان سفر به شمال برایتان مهم نیست؛ توصیه می‌کنیم در روزهای وسط هفته یا غیر تعطیلات به رزرو آنلاین ویلا بپردازید، تا هزینه سفر برایتان کمتر شود.
  • امکانات ویلا یا سوئیت مدنظرتان را قبل از رزرو حتما بررسی کنید.
  • امنیت ویلای مدنظرتان را قبل از رزرو حتما مورد بررسی قرار دهید.
  • قبل از رزرو آنلاین ویلای مورد علاقه خود؛ حتما شرایط و قوانین ویلا را مطالعه کنید، تا به هنگام اقامت مشکلی برایتان پیش نیاید.

مزایای اجاره ویلا و سوئیت با ایرانگرد

اگر می‌خواهید سفری آسان و راحت داشته باشید و رزرو ویلا یا اقامتگاه را با قیمت مناسبی انجام دهید؛ می‌توانید از ایرانگرد، بهترین سامانه رزرو آنلاین ویلا، اقامتگاه یا تور کمک بگیرید. برخی از مزایای رزرو ویلا با ایرانگرد عبارتند از:

  • در سریع‌ترین زمان می‌توانید ویلای مورد علاقه خود را در فیلتر جستجوی ایرانگرد پیدا کنید.
  • از طریق سامانه ایرانگرد، می‌توانید امکانات هر ویلا را مورد مقایسه و بررسی قرار دهید.
  • تمام جزئیات و امکانات ویلاها در سامانه ایرانگرد قابل نمایش هستند.
  • از طریق ایرانگرد به راحتی می‌توانید ویلاهای ارزان قیمت را برای اجاره پیدا کنید.

اجاره ویلا و خرید تور

در نهایت علاوه بر اجاره ویلا شمال یا رزرو اقامتگاه، با سامانه ایرانگرد می‌توانید تورهای پرطرفدار را نیز در گوشه به گوشه ایران پیدا کرده و رزرو کنید. خوب است بدانید که تمامی تورهای ایرانگرد از مجوز، بیمه و پشتیبانی ۲۴ساعته هم برخوردار هستند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx