بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

dell ghatar.com ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۸

امروزه یکی از واژه‌هایی که بسیار به گوش افراد فعال در حوزه برنامه‌های ارتباط دسته جمعی می‌خورد، افزایش و خرید فالوور شبکه مجازی اینستاگرام است.

رپورتاژ آگهی: اما تاکنون به این فکر کرده‌اید که تا چه حدی اهمیت اینستاگرام در زندگی روزمره و حتی کسب درآمد برخی افراد چشم‌گیر شده است که افراد حاضرند با پرداخت هزینه‌های قابل توجه مالی و زمانی، در این بستر پیشرفت کنند؟ همچنین شخص پس از فهمیدن ارزش و اهمیت این مسئله، می‌بایست چگونه و با در نظر گرفتن چه شرایطی مرجع فروش فالوور را انتخاب کند؟

در ادامه با ما همراه باشید تا با ارائه توضیحاتی، بخشی از پاسخ سوالات فوق را به شما ارائه کرده و روند طی کردن این مسیر را تسهیل کنیم و همچنین بهترین سایت خرید فالوور را به شما معرفی کنیم.

شرحی بر اینستاگرام
کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه از ابتدای شروع کار خود، اقدام به تعریف کردن برنامه‌های کاربردی درون فضای نرم افزاری این گوشی‌ها نمودند. همزمان با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن ظرفیت تلفن‌های همراه، برنامه‌هایی که به کاربران عرضه می‌شد نیز ظاهر پیشرفته‌تری به خود گرفتند. همان‌گونه که مستحضرید، یکی از اصلی‌ترین کاربردهای تلفن‌های همراه ایجاد برقراری ارتباط بین مشترکین بود. از این رو، کاربردی‌ترین برنامه‌هایی که توسط گوشی‌ها قابل دسترسی شدند، در همین زمینه و به نام شبکه‌های اجتماعی بودند. یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی که تاکنون به بازارهای دیجیتالی عرضه شده است، شبکه‌ای است به نام اینستاگرام و فعالیت موفق در آن بر پایه افزایش فالوور با روش‌های گوناگونی چون خرید فالوور یا فعالیت‌های ارزنده و مفید است.

اینستاگرام که ابتدا تنها برای ایجاد سرگرمی و گذراندن وقت‌های اضافی کاربران با به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم‌های مختلف ایجاد شده بود، کم کم مورد توجه افراد زیادی از اقشار مختلف قرار گرفت و افزایش و خرید فالوور نیز برای آن دسته از افرادی که قصد درآمدزایی از این بستر به طرق مختلف داشتند، تبدیل به یک اصل گریز ناپذیر شد. تعداد کاربران اینستاگرام به سرعت بالا رفت و هم اکنون در حدود ۴۰ میلیون صفحه‌ی حقیقی در این برنامه فعالند. این رقم ۴۰ میلیون نفر را می‌توان به عنوان ۴۰ میلیون فرصت فروش یا جذب مخاطب توسط پیج‌های مختلف در نظر گرفت. اما آیا صاحب صفحه‌ای به تنهایی و بدون دریافت کمک از دیگر فعالان این حوزه، قادر است نرخ تعامل صفحه خود را تا این حد بالا ببرد؟ بدیهی است که جواب این سوال خیر است.

اصولاً افزایش و بالا بردن تعداد فالوورهای یک پیج به میزان قابل توجه در مدت زمان کوتاه، تنها با تولید محتوای مفید توسط خود پیج، امکان‌پذیر نخواهد بود و خرید فالوور واقعی می‌تواند موجب رسیدن نرخ شناخته شدگی صاحب یک کسب و کار یا صفحه مجازی به سایر صفحات باشد، چرا که اغلب فعالان حوزه مجازی که رقم دنبال کنندگان برایشان حائز اهمیت است در ابتدای کار اقدام به خرید فالوور می‌کنند.

خرید فالوور می‌بایست تحت در نظر گرفتن ویژگی‌ها و قوانین خاصی از سوی یک مرجع معتبر صورت بگیرد، در غیر این صورت، نه تنها موجب بالا رفتن نرخ تعامل و بازدهی صفحه مجازی و اینستاگرامی نمی‌شود بلکه با تاثیر معکوس، ریزش فالوور را نیز به همراه خواهد داشت. پیش از بررسی این ویژگی‌ها، لازم است ابتدا کلمات تخصصی این حوزه را در هیبت یک دایره المعارف کوچک بیان کنیم تا درک مفاهیم برای همه افراد آسان شود.

  • فالوکردن: دنبال کردن
  • آنفالو کردن: ترک صفحه مجازی
  • پیج: صفحه‌ی اکانت‌های اینستاگرامی
  • فالوور: دنبال کنندگان یک صفحه
  • فالویینگ: صفحاتی که صاحب اکانت یا صفحه دنبال می‌کند.
  • ریزش فالوور: برخی صفحات پس از مدتی به علل مختلف چون عدم مطابقت سلیقه‌شان با محتوای پیج، فعالیت خیلی زیاد صفحه، تبلیغات بالا و …. صفحه را ترک می‌کنند. هنگامی که تعداد صفحات ترک کننده به میزان قابل توجهی می‌رسد، گفته می‌شود صفحه دچار ریزش یا افت فالوور شده است. ریزش فالوور از جمله مواردی است که همپای افزایش تعداد دنبال کنندگان برای صاحبین صفحات، دارای ارزش است چرا که نشان از بی‌فایده شدن زحمات مختلف آن‌ها همچون خرید فالوور، تبلیغات و … برای نشان دادن صفحه‌شان، دارد.

ویژگی‌هایی که می‌بایست در نوع ارایه خدمات یک شرکت یا سایت فروش فالوور جهت اعتماد سازی در ذهن مخاطب و همچنین تضمین ارائه بازدهی لازم در نظر گرفت عبارتند از:

  • خرید  فالوور واقعی

خرید فالوور واقعی می‌بایست در رأس امور افرادی باشد که قصد دارند از این روش تعداد فالوورهای خود را بالا ببرند. از این رو می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های یک مرجع فروش فالوور، افزودن فالوورهای واقعی به یک صفحه است. فالوور یا اکانت‌های واقعی، صفحات کوچکی در فضای اینستاگرام هستند که شخصی با وجودیت حقیقی، اقدام به تأسیس آن نموده و دارای تعدادی پست، استوری، نام متناسب، عکس نمایه قابل قبول و … هستند. در مقابل صفحات واقعی فالوورهایی با صفحات فیک قرار دارند.
صفحات فیک‌ توسط افراد غیرحقیقی و به تعداد بالا و به منظور به ثمر رساندن اهدافی که معمولا اهداف خوبی نیز نیستند راه اندازی می‌شوند. اهمیت واقعی بودن فالوورها در فرایند خرید فالوور را می‌توان در موارد مختلفی چون اعتماد سازی کاربران، سیستم‌های مدیریتی اینستاگرام و … بیان نمود.

در بحث اعتماد سازی هنگامی که فردی قصد داشته باشد از صفحه بزرگی خرید کند یا تبلیغات و معرفی صفحه خود را به آن بسپارد، سه مورد از پیج را مورد بررسی قرار می‌دهد. گزینه اول بخشی از دنبال کنندگان را مشاهده می‌کند و گزینه دوم و سوم به تعداد لایک و کامنت‌ها و همچنین معنی‌دار بودن کامنت‌ها را مورد بررسی قرار خواهد داد. وقتی تعداد لایک و کامنت‌ها کمتر از ده درصد دنبال کنندگان باشد بدیهی است که به ذهن مخاطب متبادر می‌شود که این پیج بازدهی لازم‌ را نخواهد داشت. از طرف دیگر سیاست گذاری‌های جدید اینستاگرام به گونه‌ای است که وقتی کاربران صفحه‌ای از مطالب پیج دیدن نمی‌کنند و نمی‌پسندند، مبنا را بر بی‌ارزش بودن صفحه گذاشته و آن را به کاربران دیگر و همچنین خود مخاطبین پیج به خوبی نمایش نخواهد داد.

  • فالوور ایرانی

اینستاگرام برنامه‌ای جهانی است و همه ملیت‌ها تعداد زیادی نماینده فعال در این صفحه دارند. اما برنامه‌ها و محتواهای تولیدی هر صفحه متناسب با سلیقه، فرهنگ، آداب و رسوم و از همه مهم‌تر به زبان رسمی کشور محل زندگی صاحب صفحه، ارائه خواهند شد. خرید فالوور ایرانی موجب می‌شود افرادی که به ناگاه و ناخواسته وارد صفحه‌ای شده اند قادر به تشخیص مفهوم مطالب باشند و از این طریق تصمیم به ماندگاری یا ترک ‌صفحه بگیرند. اما هنگامی که شخص خارجی وارد صفحه مجازی می‌شود، ناگهان با خیل عظیمی از اطلاعات نامفهوم و غیر قابل درک مواجه می‌شود و در اولین فرصت اقدام به خروج از صفحه می‌کند. این ریزش فالوور اگرچه تأثیر بسیار بدی دارد اما تنها تأثیر منفی خرید فالوور خارجی نیست.

گاهی ممکن است افراد زیادی به صفحاتی که دنبال کرده‌اند توجه نکنند و صفحه را ترک نکنند اما به علت غیرآشنا بودن کلمات و مطالب از لایک زدن و کامنت گذاشتن امتناع کنند. این مورد نیز همچون مورد قبلی وارد حوزه اختیارات اینستاگرام شده و تیم پشتیبانی این شبکه جهانی نیز پیج را از صف نمایش در اکسپلور یا به سایر مخاطبین خارج می‌‌کنند.

  • قیمت مناسب

خرید فالوور معمولاً در ابتدای فعالیت صفحاتی که برای کسب درآمد، فروش، ارایه سبک زندگی، آموزش و … تأسیس شده‌اند اتفاق می‌افتد. اغلب افراد در ابتدای فعالیت خود، بودجه‌ی محدودی دارند و نمی‌توانند هزینه‌های گزاف برای خرید فالوور پرداخت کنند. از طرف دیگر، پس از هربار خرید فالوور به تعداد متفاوتی ریزش فالوور در صفحه اتفاق می‌افتد و فرد می‌بایست به صورت دوره‌ای این خرید را تمدید کند. هنگامی که قیمت ارایه شده توسط وبسایت فروش فالوور مقرون به صرفه باشد، همه افراد قادر به خرید خواهند بود و این امر محبوبیت مجموعه فروش فالوور را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

  • بسته‌های متنوع

فروش لایک، فروش کامنت، پشتیبانی در حین و پس از خرید، ارائه مشاوره پیش از خرید فالوور، خدمات ۲۴ ساعته، فروش سین یا بازدید استوری، فروش تعداد ویو ویدیوهای بارگزاری شده در صفحه، افزودن فالوورها به صفحه بدون دریافت رمز اکانت و ….. را می‌توان از دیگر عوامل موثر بر خوب و ارجح دانستن یک‌ مجموعه فروش فالوور و‌ دیگر آیتم‌های اینستاگرامی دانست. اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد بالا بردن نرخ تعاملی و دنبال کنندگان پیج خود را دارید و تاکنون موفق نبوده‌اید و هم اکنون به دنبال مرجعی معتبر جهت خرید فالوور ایرانی واقعی و هدفمند هستید پیشنهاد ما به شما مجموعه اینترنتی فروش فالوور پارسی فالوور به عنوان یکی از بهترین‌های این زمینه است.

فروشگاه اینترنتی پارسی فالوور به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال و معتبر در زمینه‌ی فروش فالوور اینستاگرام همواره سعی بر ارائه با کیفیت‌ترین خدمات به کاربران خود داشته است. از جمله مواردی که موجب درخشیدن نام پارسی فالوور بین بهترین‌های این حوزه شده و پارسی فالوور توانسته با اتکا به آن‌ها، خریدی به یادماندنی و تکرار شونده را برای مشتریان خود رقم بزند عبارتند از تنوع خدمات و‌ سرعت بالای ارائه، ضمانت مرجوعیت پول در صورت عدم جوابدهی، ریزش به شدت پایین با شارژ فالوور واقعی و فعال، خدمات پشتیبانی، ارائه توضیحات لازم در وبسایت مجموعه و ….شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش فالوور، مشاهده خدمات و خرید از پارسی فالوور به صفحه مجازی این مجموعه به نشانی الکترونیکی https://parsifollower.com/ مراجعه فرمایید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx