بهترین زمان رزرو تور استانبول لحظه آخری برای فصل تابستان، چه زمانی است؟

dell ghatar.com ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۱

خبر خوب برای شما این است که تور استانبول تابستان ۱۴۰۰ در شرایط کرونا هم برگزار می ‌شود. در واقع با توجه به شرایط فوق العاده ای که مدیریت سازمان گردشگری ترکیه تعبیه کرده است، آسیب ‌های این بیماری برای گردشگران ترکیه به حداقل رسیده است و شما علاقمندان عزیز می ‌توانید با خیال راحت اقدام به رزرو تور استانبول تابستان نمایید.

شرط اصلی حضور در تورهای استانبول انجام آزمایش کرونا ( تست PCR ) و منفی بودن پاسخ آن در ۷۲ ساعت قبل از پرواز است. در ضمن دولت ترکیه با پیش بینی تمهیداتی مانند دریافت کد hes که برای گردشگران اجباری نیست، از ورود افراد بیمار به مناطق شلوغ جلوگیری می ‌کند.

رزرو تور استانبول لحظه آخری

در ادامه علاوه بر ایام نوروز، تعطیلات تابستان را می ‌توان فصل شلوغی و های سیزن استانبول نام برد. این شهر در طول سال، میزبان گردشگران زیادی از کشورمان ایران است، اما در تابستان به دلیل گرم شدن هوا و تعطیلی مدارس و دانشگاه ‌ها، تورهای ترکیه با استقبال قابل توجهی مواجه میشوند، البته بیشتر مسافران ترجیح می دهند با تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول که بیشتر هم در همین فصل از سمت کارگزاران و آژانس های هواپیمایی ارائه می شوند، سفر کنند. خوب قطعا می دانید که همیشه در ایام پرگردشگر و شلوغ آفرها و تخفیفات ویژه ای از سمت آژانس ها پیشنهاد می شود؛ به همین جهت سعی کنید که عضو صفحه اینستگرام و یا کانال تلگرام مجموعه مسافرتی نامی گشت شوید تا از اخبار ارائه تورهای لحظه آخری مقاصد مختلف داخلی و خارجی در طیف متنوعی باخبر شوید و در بهترین زمان بهترین انتخاب را به خودتان هدیه دهید.

رزرو تور استانبول لحظه آخری

خوب بیشتر تورهای لحظه آخری استانبول از ۳ شب تا ۸ شب برگزار می ‌شوند. البته اگر تور مسافرتی مورد نظر خودتان را انتخاب کردید؛ تعداد روزهای اقامت، پرواز و هتل را می توانید تغییر بدهید. اما به ‌صرفه ‌ترین مدت زمان اقامت در تور تابستانی استانبول، ۴ شب می‌ باشد. اما اگر قصد دارید تمام مراکز دیدنی استانبول را تماشا کنید، ۸ روز هم برای این موضوع وقت کم می آورید. در تور استانبول لحظه آخری برای فصل تابستان، تغییر نرخ بلیط رفت و برگشت وجود ندارد چرا که هزینه ها بسیار مناسب و عالی هستند، شما می توانید این صرفه جویی در خرید تور مسافرتی را در مراکز خرید و تفریحات متنوع این شهر جبران کنید. ضمنا بهترین زمان رزرو تور استانبول لحظه آخری از ۱۰ روز قبل از تاریخ سفرتان می باشد؛ نکته ای که حائز اهمیت است و شاید کسی کمتر به شما گفته باشد این است که در ” های سیزن ” بهتر است بلیط ‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری پرداخت کنید، چرا که هرچقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می ‌شوید، هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش خواهد داشت و نیز برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا ۱۰ روز قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید.

در بین تورهای تابستانی ترکیه، تور استانبول بی شک محبوب‌ ترین و شلوغ‌ ترین شهر این کشور به حساب می آید؛ چرا که برخلاف شهرهای ساحلی ترکیه، دلایل بسیاری برای سفر به استانبول وجود دارد. از جمله بازدید از جاذبه ‌های توریستی، انگشت نگاری ویزای کانادا و یا خرید! بله خرید؛ تابستان فصل حراجی‌ های استانبول می باشد. در ضمن تیر ماه بهترین زمان سفر به استانبول و سایر شهرهای ساحلی ترکیه است که از نظر آب و هوا و هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین بهترین آب و هوا را در شهریور ماه استانبول می‌ توانید تجربه کنید. اما در مقابل از نظر هزینه ‌ای هم بالاترین هزینه را تورهای شهریور استانبول به خود اختصاص می دهند و از نظر نرخ و قیمت تمامی تورهای تابستان قیمت نسبتا بالایی دارند. با این اوصاف بهترین زمان خرید تورهای تابستانی استانبول چه زمانی است؟ تورهای استانبول از ۶ ماه قبل برای رزرو باز هستند اما برای خرید تور مسافرتی در تابستان بهتر است از حدود ۱ ماه اقدام به رزرو تور مورد نظرتان نمایید.

رزرو تور استانبول لحظه آخری

تورهای لحظه آخری تابستان استانبول
عباراتی از قبیل تور دقیقه نودی یا همان تور استانبول لحظه آخری، از نمونه مواردی هستند که با آنها در پیامک های تبلیغاتی یا بیلبوردها مواجه میشویم و عرضه این تورها دقیقا بهترین خبر برای آن دسته از افرادی است که به دنبال خرید تور ارزان قیمت استانبول هستند. توجه داشته باشید که همان طور که از نام تور لحظه آخری استانبول بر می آید، این تور ارزان در لحظات آخر و روزهای آخر باقی مانده به موعد سفر توسط آژانس ها اعلام و برگزار می شوند. نکته دیگر اینکه تور لحظه آخری استانبول معمولا در ماه هایی که سفر به استانبول خیلی بین مسافران ایرانی باب نیست، آفر داده می شوند و البته استثنا هم وجود دارد. برای اینکه بتوانید یک تور لحظه آخری و ارزان استانبول با قیمت مناسب برای خودتان خریداری نمایید، بهتر است که در ایام خلوتی سال به فکر سفر به استانبول باشید.

برای مثال شما قبل یا بعد از ایام نوروز و همین طور فصل امتحانات و ماه هایی که مدرسه ها باز هستند، برای سفر با تور ارزان استانبول می توانید برنامه ریزی کنید و مهمتر اینکه مطمئن باشید که احتمال پیدا کردن یک تور لحظه آخری استانبول در این بازه زمانی از فصل های توریستی استانبول خیلی خیلی بالا می رود. بطور کلیتوجه داشته باشید که شما باید در همان ماه هایی به دنبال تور لحظه آخری استانبول باشید که فکر می کنید احتمال خالی ماندن ظرفیت تورهای استانبول بی شک وجود دارد. در این صورت است که آفر تور لحظه آخری استانبول در متنوع ترین حالت ارائه می شود و در حقیقت در این ماه ها طیف وسیعی از تورهای لحظه آخری استانبول ارائه شده و حق انتخاب شما نیز برای رزرو یک تور ارزان قیمت با زمان مناسب و هتلی که مد نظرتان است، بیشتر خواهد شد.

رزرو تور استانبول لحظه آخری

نکته ای که باید بدان توجه کنید این است که تورهای لحظه آخری استانبول با شرایط مختلفی در تمامی ایام سال برگزار می شوند. در واقع تور لحظه آخری به دلیل بی کیفیت بودن تور و یا کم ستاره بودن هتل ارزان نیست! بلکه دلیل اصلی ارزانی آن این است که تا روزهای آخر ظرفیت خالی در آن تور استانبول باقی مانده و طبیعتا قیمت آن تور شکسته می شود تا افراد بیشتری برای سفر به استانبول وسوسه بشوند و ظرفیت تور هم به حد نصاب برسد. با این توضیحات باید گفت که شما میتوانید انتظار داشته باشید یک تور لحظه آخری استانبول با هتل ۳ ستاره، ۴ ستاره و یا حتی ۵ ستاره به شما آفر داده شود حتی در فصل تابستان که فصل شلوغ این شهر به حساب می آید. ضمنا امکان اینکه تور لحظه آخری استانبول تابستان با هر نوع هتلی و با هر ستاره ای آفر داده شود، وجود دارد و از این نظر هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

رزرو تور استانبول لحظه آخری

بنابراین اولین و مهمترین اصل برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول در تابستان این است که شما باید در هر روزی آماده سفر باشید تا هر وقت که یک آفر بلیط ارزان به شما ارائه شد، همان لحظه آن را خریداری کنید و با همان تور راهی استانبول بشوید. تنها کافیست برای اینکه بتوانید موفق به خرید تور استانبول لحظه آخری تابستان تهیه کنید، کافی است که وب سایت نامی گشت را به صورت مرتب چک کنید. همچنین ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در این تورهای تابستانی ۱۴۰۰ هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت و یا با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تور ترکیه با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx