خریدیار، بهترین های بازار را به شما معرفی می‌کند | راهنمای خرید اینترنتی

dell ghatar.com ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۳

رپورتاژ آگهی: در خرید حضوری یک مزیت مهم وجود دارد و آن دریافت راهنمای خرید از فروشنده هست، هنگامی که به صورت حضوری به یک فروشگاه مراجعه می‌کنید، این فرصت در اختیار شماست که سوالات خود را از فروشنده بپرسید.

سایت خریدیار

در واقع شما توسط فروشنده برای داشتن یک خرید بهتر راهنمایی دریافت می‌کنید تا در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید.

در خرید اینترنتی این موضوع تا حدی به واسطه توضیحات هر محصول پوشش داده شده است، اما همچنان نیاز به یک راهنما احساس می‌شود.

از طرفی با توجه به افزایش تنوع محصولات و برندهای مختلف در بازار، نیاز به یک راهنما و مشاور برای داشتن یک انتخاب عالی احساس می‌شود.

همین موضوع موجب شد تا سایت‌هایی شکل بگیرند  و این خلع را برای خریداران پر کنند، سایت‌هایی که تلاش می‌کنند در خرید کالاهای مختلف کاربران را راهنمایی کنند و ضمن بیان نکات لازم پیش از خرید هر محصول، بهترین‌ محصولات از گروه‌های کالایی مختلف را معرفی کنند.

خریدیار

خریدیار یکی از این سایت‌هاست که کارش را با نقد و بررسی و معرفی محصولات خانه و آشپزخانه شروع کرد و امروز در بخش‌های مختلف دیگری همچون آرایشی بهداشتی، کودک و نوزاد، لوازم دکوری و… هم فعالیت دارد.

خریدیار در حقیقت یک نمونه ایرانی موفق از سایتی همچون wirecutter است، این سایت موفق ترین سایت دنیا در زمینه راهنمای خرید لوازم مختلف است.

تمام سعی تیم خریدیار  بر این است تا با بررسی و مقایسه لیستی از بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم. صرفه جویی در زمان و اعتماد به کالا خریداری شده برای مشتری، هدف تیم ما است.

آیا در خریدیار امکان خرید محصولات هم وجود دارد؟

در گذشته اگر سرچ می‌کردید بهترین همزن برقی، نهایتا فقط مدل‌های مختلف را می‌دید و امکان خرید آنلاین این محصول برای شما فراهم نبود.

اما در سایت خریدیار، علاوه بر راهنمای خرید، و معرفی لوازم خانگی و آشپزخانه، امکان خرید کالای مورد نظر آن هم با امکان خرید با تخفیف وجود دارد، خریدیار بهترین محصولات را از معتبرترین فروشگاه کشور یعنی دیجی کالا برای شما گردآوری می‌کند تا همواره امکان خرید وجود داشته باشد.

پس در خریدیار شما هم می‌توانید نکات لازم برای خرید هر محصول را مطالعه کنید، هم می‌توانید بهترین‌ مدل های یک محصول خاص را مشاهده کنید و در نهایت هر محصولی را که انتخاب کنید امکان خرید آن برای شما فراهم شده است.

همکاری در فروش

سایت خریدیار به چه صورت کسب درآمد می‌کند؟

سایت‌های نقد و بررسی محصول در دنیا حدود یک دهه است که بطور جدی فعالیت می‌کنند. این سایت ها از طریق همکاری در فروش کسب درآمد می‌کنند، در واقع وقتی کاربران از طریق خریدیار به فروشگاه اینترنتی وارد می‌شوند، در صورت انجام خرید مبلغی به خریدیار به عنوان کمیسیون پرداخت می‌شود.

به همین دلیل خریدیار بدون تعصب به هیچ برندی محصولات مختلف را کاملا بی طرف نقد و بررسی می‌کند و بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی می‌کند.
 
تیم خریدیار متشکل از ۳ نویسنده همراه با یک جستجوکننده است، جستجوگر تیم وظیفه تحقیق و بررسی حول محصولات مختلف را دارد و در این راه از هیچ روشی دریغ نمی‌کند.

مشاهده نظرات کاربران در فروشگاه های مختلف برای محصول مورد نظر، گفتگو با برخی فروشندگان و کسب اطلاعات از آنها، بررسی نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی و….
 
خریدیار به صورت هفتگی مطالبی در گروه‌های کالایی مختلف منتشر می‌کند، این مطالب عمدتا از جنس راهنمای خرید هستند، یعنی نکاتی که پیش از خرید کالا باید در نظر داشته باشید را به شما بیان می‌کند و همچنین بهترین‌های بازار را به شما معرفی می‌کند.

خریدیار بر چه اساسی کالای مختلف را معرفی می‌کند؟

ما ابتدا به سراغ گروه کالایی مورد نظر در دیجی کالا و چند فروشگاه اینترنتی دیگر می‌ رویم و مواردی که را دارای بیشترین امتیاز از کاربران هستند جدا می‌کنیم.

در قدم بعدی نظرات کاربران را برای تک تک محصولات بررسی می‌کنیم و آنهایی را که نظرات مثبت بیشتری دارند جدا می‌کنیم.

در قدم بعد از بین همین محصولات برندهای مختلف را شناسایی می‌کنیم و در مورد برندهایی که کمتر شناخته شده هستند کمی تحقیق می‌کنیم، به طور مثال به سراغ سایر تولیدات آن برند می‌رویم و بررسی می‌کنیم که وضعیت رضایت از این برند به چه صورت است.

در نهایت بهترین برندها را همراه با محبوب‌ترین محصولات هر برند معرفی می‌کنیم، و در کنار همه این موارد یک راهنمای خرید کامل پیش از معرفی محصولات می‌نویسیم که به شما آموزش می‌دهد هنگام خرید این محصول باید به چه نکاتی توجه کنید.
 
خریدیار با کمال میل از پیشنهادات و نظرات شما استقبال می‌کند و دوست دارد با تکیه بر بازخورد شما، این وب سایت را به مکانی جذاب‌تر و مکانی جامع تبدیل کند.
 
https://kharidyaar.ir/

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx