آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از جدال با هنگ کنگ /عکس

didi ghatar.com ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۷۲

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از زمانی که وارد بحرین شدیم یکسری مسائل پیرامونی داشتیم ولی هیچکدام از این مسائل روی ذهن بازیکنان و ما تاثیر نگذاشته و فقط آماده هستیم تا برنده شویم.

وبگردی: مجتبی خورشیدی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی در بحرین اظهار داشت: ما در دو روز گذشته در زمینی تمرین کردیم که شرایط خوبی نداشت. سعی کردیم ذهنمان به سمت مسائل حاشیه ای نرود و با آرامش تمرین کردیم.

وی افزود: تمامی بازیکنان در اوج آمادگی هستند و به دنبال این هستیم که فردا در مقابل هنگ کنگ بازی خوبی ارائه کنیم.

سرپرست تیم ملی با تاکید بر اینکه مصدومی در اردو وجود ندارد گفت: نکته مبهم برای بازیکنان این است که چه کسی در ترکیب قرار می گیرد و در این خصوص سرمربی تیم ملی فردا تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد. امیدوارم در نهایت فردا نتیجه خوبی رقم بزنیم تا در گام اول محکم وارد بازی‌ها شویم.

خورشیدی در پاسخ به این سوال که کادر مدیریتی چه فکری برای جلوگیری از بروز حواشی احتمالی کرده اند، عنوان کرد: قبل از اردوی تهران جلسات زیادی را برگزار کردیم که اتفاقا رئیس فدراسیون هم در این نشست ها حضور داشت. ما در این نشست ها خودمان را آماده خیلی از مسائل کردیم و از زمانی که وارد بحرین شدیم یکسری مسائل پیرامونی داشتیم ولی هیچکدام از این مسائل روی ذهن بازیکنان و ما تاثیر نگذاشته و فقط آماده هستیم تا برنده شویم.

  ریخت و پاش میلیاردی از جیب مردم در تور تفریحی عزیزی خادم و یاران

وی که با برنامه ورزشگاه شبکه تهران صحبت می کرد خاطرنشان کرد: مثلا زمین تمرین کیفیت خوبی نداشت و اسکوچیچ از زمین بازی فردا هم راضی نبود. با این وجود باید در هر شرایطی باید بازی را ببریم. الان نه زمان اعتراض است و مطمئنا رسیدگی به اعتراض ها نخواهند کرد.

سرپرست تیم ملی در خصوص وضعیت هوا در کشور بحرین گفت: گرما در این کشور یک بحث است و درصد رطوبت بحث دیگر. رطوبت خیلی ما را اذیت می کند ضمن آنکه بازی در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت بحرین آزاردهنده است اما در نهایت ما به هیچکدام از این مسائل فکر نمی کنیم.

برگزاری تمرین تیم ملی تحت تاثیر افزایش رطوبت هوای بحرین
ملی پوشان فوتبال کشورمان از ساعت ۱۷:۳۰ دیروز به وقت محلی تمرینات خود را قبل از بازی مقابل هنگ کنگ زیر نظر دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی برگزار کردند. در این تمرین همه بازیکنان حضور داشتند و به مدت یک ساعت تمرین شادابی را پشت سرگذاشتند.

  واکنش علی کریمی به اعتراض دسته‌جمعی ملی‌پوشان/عکس

در تمرین دیروز مجموعه ای از تمرینات مختلف تاکتیکی زیر نظر کادر فنی به انجام رسید و کادر فنی در حین تمرین نکات مد نظر را به ملی پوشان منتقل کرد تا برای دیدار برابر هنگ کنگ آماده و مهیا باشند.
با توجه به اینکه بازی امروز (پنجشنبه ۱۳ خردادماه) که ساعت ۱۷:۳۰ به وقت بحرین برگزار خواهد شد تمرین امشب هم همزمان با بازی امروز پیگیری شد.از نکات قابل توجه در تمرین امروز درصد رطوبت بود که نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده بود.

گفتنی است، نخستین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان از دور برگشت مسابقات گروه C انتخابی جام جهانی امروز (پنجشنبه ۱۳ خردادماه) ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

تمرین تیم ملی فوتبال

تمرین تیم ملی فوتبال

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرآنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx