جدیدترین تصاویر از فصل سوم «روزگار جوانی»

baran ghatar.com ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۳۹

در حال حاضر تصویربرداری فصل سوم سریال «روزگار جوانی» از مرز ۸۰ درصد گذشت و همزمان تدوین این سریال آغاز شد.

وبگردی: پس از اینکه سپهر محمدی تهیه کننده سری سوم سریال «روزگار جوانی» جدیدترین خبرها و عکس های این سریال در حال ساخت را در اختیار صبا گذاشت، جزییات بیشتری از این سریال نیز اطلاع رسانی شد.

سریال روزگار جوانی 3

در حال حاضر تصویربرداری فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از مرز ۸۰ درصد گذشت و همزمان تدوین این سریال آغاز شد.
عوامل تولید فصل سوم سریال «روزگار جوانی» اکنون در یک مجتمع تجاری در غرب تهران مشغول تصویربرداری هستند و به تازگی الهام طهوری مقابل دوربین این سریال رفته است.

سریال روزگار جوانی 3

تولید فصل سوم مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» در شبکه پنج سیما از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است.
این سریال در ۳۰ قسمت برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج ساخته می شود و بازیگرانی چون بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی و با حضور بازیگران مهمان رسول نجفیان ،زهرا داود نژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور ، محمود قدیریان، سولماز حصاری، خسرو احمدی در آن ایفای نقش می کنند.

سریال روزگار جوانی 3

فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

خلاصه داستان سریال روزگار جوانی ۳
طاهری نویسنده با بیان شباهت هایی بین نسخه جدید و قدیمی این سریال نیز بیان داشت: قصه ای که ما به تصویر می کشیم ادامه داستان همان شخصیت های قبلی نیست چراکه دیگر ۲۰ سال از آن زمان می گذرد اما باید بگویم که قصه ای که در دست داریم قرابت جنسی دارد با نسخه «روزگار جوانی» در فصل یک و دو که در سال ۷۷ پخش شد.

تاکنون درباره داستان و موضوع فصل دوم این مجموعه اطلاع رسانی نشده ، اما داستان فصل اول از این قرار بود که پنج جوان بیست و خرده ای ساله بعد از آشنایی در دوران خدمت سربازی، هر کدام در یکی از دانشگاه های تهران قبول شده بودند و تصمیم بر این گرفتند تا خانه ای را به صورت مشترک اجاره کنند. اصل قصه این بود اما در ادامه مخاطب شاهد اتفاق هایی می شد که برای زندگی شخصی و اجتماعی هر کدام از این افراد می افتاد و گاهی درگیری های این افراد با یکدیگر قصه هایی پر چالش را به تصویر می کشید.

بازیگران سریال روزگار جوانی ۳
بازیگران اصلی و ثابت این سریال حول محور پنج بازیگر به محبوبیت خوبی رسیدند، بازیگرانی چون نصراله رادش که قبل از روزگار جوانی در ساعت خوش به محبوبیت خوبی رسیده بود، بعد از ۴ سال با حضور در نقش «حمیدرضا» پسری اهل آبادان که در رشته مدیریت تحصیل می کرد، شهرت خود را تکرار کرد.

امین حیایی در این سریال با ایفای نقش افشین که اتفاقا اهل تهران بود به شهرت رسید و بهزاد خداویسی دو سال قبل از روزگار جوانی در نقش مصطفی دستیار پلیسی به نام امیرحسین اوصیا در سریال «سرنخ» بازی کرده بود و در آنجا شناخته شده بود. او در این سریال نقش «مجید» پسری اصفهانی را بازی می کرد که در رشته نقاشی تحصیل می کرد.

مهدی صبائی دیگر بازیگر این سریال برای اولین بار در یک سریال ظاهر شد و نقش شهریار اهل کرمانشاه را در رشته کشاورزی بازی کرد.

کیهان یکی از بازیگران اصلی این سریال در نقش احد بود که درباره ساخت فصل دوم سریال “روزگار جوانی” اذعان کرد: هنوز از سمت سازندگان اثر هیچ صحبتی با من نشده است، خبر دارم که قرار بر ساخت فصل دوم این سریال با حضور بازیگران جدید است، البته تا آنجا که می‌دانم قرار است یکی از بازیگران فصل یک هم در اثر حضور داشته باشد اما با من که صحبتی نشده است.

وی درباره علاقه شخصی خود برای حضور در فصل دوم سریال “روزگار جوانی” تاکید کرد: برای من در درجه اول فیلمنامه مهم است، واقعیت امر هیچ فکری درباره حضورم در فصل این سریال نکرده ام، اما اگر فیلمنامه و کارگردانی خوب باشد به بازی در این اثر فکر خواهم کرد.

با اینکه روزگار جوانی به دغدغه های شخصی و اجتماعی ۵ کاراکتر در پنج نقطه ایران می پرداخت و قصه ای اجتماعی بود اما در خلال آن اغلب شوخی هایی بین بازیگران نقش های اصلی صورت می گرفت که دست مایه طنز اثر را نیز فراهم می کرد.

طاهری نویسنده سری جدید افزود: ما در قصه مان چند جوان دانشجوی بیست ساله داریم که از شهرستان به تهران آمده اند و برای پیدا کردن کار، شغل، تحصیل و خانه و … با مشکلاتی مواجهند. تم جذابی که آن کار داشت، حضور دانشجوها در تهران و رابطه آنها با یکدیگر بود. اما خب به خاطر تغییر زمانه و شرایط جدید و تغییر سبک زندگی دهه ۷۰ و ۸۰ ای ها با دهه ۵۰ و ۶۰ ای ها ما هم باید این تغییرات را نسبت به سریالی که در دهه ۷۰ پخش شد را در قصه می گنجاندیم.

این نویسنده درباره انتخاب بازیگران این سریال نیز عنوان داشت: بالطبع باید از بازیگران جدید در بازیگری استفاده کنیم که بین رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال باشند و با نقش هماهنگی داشته باشند. با این کار می توانیم تعدادی بازیگر جدید را به سینما و تلویزیون کشور معرفی کنیم.

تعداد قسمت ها و زمان پخش سریال روزگار جوانی ۳
وی درباره تعداد قسمت های این سریال نیز گفت: تا الان نزدیک به ۳۰ قسمت را برای «روزگار جوانی» در نظر گرفتیم اما به احتمال فراوان پتانسیل قصه آن را تا ۵۰ قسمت برساند. به شخصه این اطمینان را دارم که سریال موفقی را روانه آنتن شبکه پنج خواهیم کرد.

عوامل سازنده سریال
فصل اول این سریال در سال ۷۷ به تهیه کنندگی اصغر توسلی و کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی ساخته شد و فصل دو در سال ۷۸ به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی روانه آنتن شبکه پنج سیما شد.

«حمید طاهری» که به تازگی نویسندگی فصل جدیدی از این سریال را با همین نام عهده دار شده است، قبل تر نگارش سریال های در جست و جوی آرامش، آرماندو و نیاز را برای تلویزیون داشته است. در حال حاضر تهیه کننده و کارگردانی برای این سریال انتخاب نشده است. طاهری که این روزها مشغول نگارش «روزگار جوانی» است

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرگزاری صبا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx