پیشنهاد AFC به ضرر استقلال و به کام پرسپولیس

didi ghatar.com ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۸۷

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به صورت متمرکز داد.

وبگردی: سیستم برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هنوز به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است.

طبق فرمول قبلی و اعلامی در برنامه AFC قبل از آغاز مسابقات، تکلیف میزبان های مرحله یک هشتم نهایی مشخص شده بود که به شرح زیر است:

استقلال(میزبان)- الهلال عربستان

استقلال تاجیکستان(میزبان)- پرسپولیس

النصر عربستان(میزبان)-تراکتور

شارجه(میزبان)- الوحده امارات

AFC

*جوسازی سعودی ها برای گرفتن میزبانی استقلال
هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم رسمی خود را درباره میزبانی ها بعد از اتمام مرحله یک شانزدهم نهایی اعلام نکرده و انتظار می رود در ماه آینده در جلسه AFC همه چیز مشخص شود.

رسانه‌های سعودی حامی الهلال از ماه گذشته فشارهای خود را روی AFC آغاز کردند تا تلاش کنند میزبانی از استقلال گرفته شود و با خیال آسوده در زمین بی طرف بازی کنند.

  بازیکن مغضوب برانکو در نزدیکی پرسپولیس

مسئله بازی نمایندگان ایران و سعودی ها به دلیل اختلاف سیاسی با حضور تیم های کشورمان در مرحله گروهی در خاک عربستان به پایان رسید و سعودی ها در این زمینه بهانه ای ندارند.

به همین خاطر با ترفند جدید یعنی شیوع کرونا در ایران در تلاش هستند تا میزبانی استقلال را تحت الشعاع قرار دهند و AFC را قانع کنند تا تمام بازی ها را به صورت متمرکز برگزار کنند.

*پیشنهاد AFC به ضرر استقلال
از منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا خبرهای بدی در این زمینه به گوش می‌رسد و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد به بهانه تداوم شرایط کرونایی و برگزاری مسابقات گروهی به صورت موفقیت آمیز به شکل متمرکز همین شکل از برگزاری بازی ها را ادامه دهد و مسابقات مرحله یک هشتم و یک چهارم متمرکز شوند.

  بازیکن پرسپولیسی با ظاهری نامتعارف در کنار قماربازان معروف ترکیه +عکس

در صورت قطعی شدن این تصمیم از سوی AFC در میان تیم های ایرانی استقلال به دلیل از دست دادن میزبانی متضررترین تیم می شود و این تصمیم به نفع پرسپولیس و تراکتور میهمان می شود چون نباید در زمین رقبای خودشان بازی کنند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرگزاری فارس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx