تاثیر ورق بر قیمت جعبه آتش نشانی

dell ghatar.com ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۲

رپورتاژ آگهی: گروه تولیدی-صنعتی مزینانی برترین تولیدکننده جعبه های آتش نشانی در ایران است که انواع جعبه های آتش نشانی را با جنس های مختلف بدنه و با قیمتی مناسب تولید می کند و به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید جعبه آتش نشانی به سایت مزینانی بروید و با انتخاب محصول مورد نیاز خود در کمترین زمان ممکن جعبه آتش نشانی را تحویل بگیرید.

جعبه آتش نشانی یکی از تجهیزات ایمنی ضد حریق است که در مواقع بروز آتش سوزی می تواند نقشی بسیار تعیین کننده در حفظ جان ساکنان ساختمان ها داشته باشد. یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کننده قیمت جعبه های آتش نشانی جنس ورقه فلزی ای است که بدنه جعبه از آن ساخته شده. با ما در این مطلب همراه باشید تا تأثیر جنس ورق بدنه جعبه آتش نشانی را بر قیمت نهایی آن بررسی کنیم.

قیمت جعبه آتش نشانی

ورق بدنه جعبه آتش نشانی

مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت جعبه های آتش نشانی و اساساً مهم ترین ماده ای که در تولید جعبه های آتش نشانی به کار می رود، جنس ورقه ای است که بدنه جعبه را با آن می سازند. بدنه جعبه آتش نشانی همان قسمتی از جعبه است که تمامی تجهیزات را درون خود نگه می دارد.

این بخش از جعبه آتش نشانی از آن جهت مهم است که در معرض تغییرات محیطی و مخصوصاً گاهی در  معرض حریق قرار می گیرد. به همین دلیل جنس بدنه باید بتواند مجموعه تجهیزات جعبه آتش نشانی را از آسیب مصون نگه دارد. همین موضوع باعث می شود تا ورق بدنه مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت جعبه آتش نشانی باشد.

گروه تولیدی مزینانی با استفاده از بهترین ورق ها نسبت به تولید جعبه های آتش نشانی اقدام می کند. ورقه های به کار رفته در جعبه های آتش نشانی مزینانی از میان بهترین متریال های موجود در بازار انتخاب می شوند تا ایمنی در طراحی و ساخت این جعبه ها به نهایت خود برسد.

قیمت جعبه آتش نشانی

جنس ورق جعبه آتش نشانی

جعبه های آتش نشانی عموماً از دو جنس فولاد ساختمانی و استیل ضد زنگ ساخته می شوند. هرکدام از این دو متریال ویژگی هایی دارند که آن ها را نسبت به دیگری متمایز می کند. برخی از کارشناسان معتقدند که استیل ضد زنگ بنا به ویژگی های فیزیکی و مقاومت بالایی که دارد، نسبت به فولاد انتخاب بهتری است. جعبه آتش نشانی استیل در بازار به عنوان جعبه های آتش نشانی لوکس شناخته می شوند.

با این وجود این به معنای بی کیفیت بودن جعبه های فولادی نیست. هرکدام از این جعبه ها بسته به نیاز و فراخور ساختمانی که قصد خرید جعبه برای آن را دارید، می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. آن چه باید مورد توجه قرار دهید، فروشگاهی است که جعبه آتش نشانی خود را از آن خریداری می کنید.

فروشگاه ها و تولیدی های معتبر جعبه های آتش نشانی خود را از بهترین متریال موجود در بازار تهیه می کنند تا جعبه بدون هیچ گونه نقص ظاهری و ایراد فنی به دست مشتری برسد.

قیمت جعبه آتش نشانی

نقش جنس ورق در قیمت جعبه آتش نشانی

با توجه به موارد گفته شده بدیهی است که هرچه جنس ورق بدنه جعبه آتش نشانی مرغوب تر باشد، قیمت تمام شده جعبه بیشتر خواهد شد. نباید این نکته را فراموش کنیم که در بعضی موارد افزایش قیمت نشان از افزایش کیفیت و استاندارد محصول دارد. اجازه بدهید با مثالی ساده این موضوع را روشن کنیم.

یکی از بزرگ ترین مشکلات جعبه های آتش نشانی بی کیفیت، تاب برداشتن و ایجاد اعواج در بدنه و مخصوصاً در جعبه است. علت این نقص عموماً به جنس ورق جعبه آتش نشانی برمی گردد. ورق های بی کیفیت به راحتی دچار اعوجاج و خمیدگی می شوند و ظاهر جعبه را تغییر می دهند. اهمیت این موضوع وقتی مشخص می شود که در شرایط اضطراری در جعبه به دلیل وجود انحنا و اعوجاج به سرعت و به آسانی باز نشود. در چنین شرایطی یک نقص کوچک می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال خود داشته باشد.

گروه تولیدی-صنعتی مزینانی با تولید جعبه های آتش نشانی از بهترین ورق ها، یکی از پیشگامان صنایع ضد حریق ایران است. آن چه این گروه را از سایر تولیدکنندگان جعبه های آتش نشانی متمایز می کند، کیفیت بی نظیر جعبه ها در کنار قیمت مناسب است که خرید جعبه های آتش نشانی را برای تمامی اقشار جامعه میسر می کند.

با مراجعه به وب سایت گروه مزینانی و ارتباط با متخصصان و مشاوران این شرکت، می توانید جعبه آتش نشانی مورد نیاز خود را با بهترین جنس ورق بدنه و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx