هتل های ۵ ستاره مازندران

dell ghatar.com ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ یک دیدگاه ۸۶

شاید تا به حال این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا سفر به شهرهای شمالی کشور تا این اندازه پرطرفدار است؟ باید گفت شهرهای شمالی ایران نه تنها طبیعتی زیبا؛ بلکه غذاها، هتل‌ ها، بازارها و مناطق دیدنی بسیار جذابی دارد که دل هر مسافری را می‌برد.

هتل های 5 ستاره مازندران، هتل پارسیان آزادی خزر

هرچند بسیاری از مسافران و گردشگران برای سفر به شمال کشور به دنبال اجاره ویلا و منزل دربست هستند؛ ولی ما قصد داریم در این مقاله به شما اثبات کنیم که شهرهای شمالی دارای بهترین هتل ها می‌باشند که امکانات و خدمات آن‌ها بسیار فراتر از یک ویلای دربست است. در این مقاله می‌خواهیم بهترین هتل های ۵ ستاره مازندران را به شما معرفی کنیم و امکانات و خدمات ویژه آنها را شرح دهیم.

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره مازندران، هتل ونوس پلاس چالوس می‌باشد که در میان جنگل‌های شمال قرار گرفته است. همان‌طور که می‌دانید چالوس یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور است که دارای مناظر طبیعی رویایی و شگفت‌انگیز می‌باشد. این هتل دقیقاً از تابستان سال ۱۳۹۶ آغاز به کار نموده و ظاهری شیک و مدرن دارد که طرفداران خاص خودش را جذب نموده است.

هتل ۵ ستاره ونوس پلاس دارای ۱۳ طبقه با ۶۰ واحد اقامتی است که نمایی زیبا و رو به جنگل دارد و دارای بهترین امکانات رفاهی می‌باشد. یکی از مزیت‌های این هتل مشرف بودن به تله کابین نمک آبرود است که یکی از مهیج‌ترین تفریحات در شمال کشور محسوب می‌شود. با نشستن در این تله کابین تمام زیبایی‌ها زیر پای شما قرار می‌گیرد که حس نابی را به همراه دارد. پس می‌توان گفت علاوه بر تفریحات مهیا شده در داخل هتل، هیجانات و تفریحات فوق‌العاده‌ای در نزدیکی آن نیز وجود دارد که نباید آنها را از دست داد.

درست برخلاف بعضی از افراد که عاشق دریا و ساحل گردی هستند مسافرانی هم وجود دارند که از قدم زدن در هوای مه‌آلود جنگل لذت می‌برند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید حتماً هتل ونوس پلاس چالوس را برای اقامت انتخاب کنید.

باید اشاره کنیم که هتل ونوس پلاس امکاناتی شامل: پارکینگ، آسانسور، لابی، رستوران، فضای سبز، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رم سرویس و کافی شاپ در محیطی دنج را به مسافرانش ارائه می‌دهد تا بتواند آسایش و راحتی آنها را فراهم کند.

هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان بابلسر یک هتل ۵ ستاره بسیار زیبا در خطه شمال است که با طراحی شیک خود توانسته گردشگران بسیاری را شیفته خود نماید. در حقیقت مسافرانی که به دنبال یک هتل فوق‌العاده هستند تا بتوانند خستگی کار را از تن خود بیرون کنند، می‌توانند با رزرو این هتل اقامتی خوش را در کنار خانواده و دوستان تجربه نمایند.

هتل میزبان بابلسر در سال ۱۳۹۹ احداث گردیده که دارای ۱۳ طبقه ساختمانی بسیار لوکس و شیک می‌باشد. خوشبختانه این هتل دارای ۱۲۶ واحد اقامتی می‌باشد و مشکل کمبود اتاق ندارد. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود اتاق رو به دریا و یا اتاقی با چشم‌اندازی از جنگل را انتخاب نمایید.

هتل ۵ ستاره میزبان بابلسر یک رستوران مدرن و دلباز هم برای پذیرایی از میهمانانش دارد که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را ارائه می‌دهد. تمامی این غذاها با بهترین کیفیت و مواد تازه سرو می‌شود که قطعا طعم خاطره‌انگیزی برایتان خواهد داشت. هتل میزبان بابلسر خدمات و امکانات رفاهی بسیار مطلوبی را به مسافرانش ارائه می‌دهد که از جمله آنها سونا، جکوزی، کافی شاپ، وای فای، سالن بدن‌سازی، استخر و… می‌باشد.

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

این هتل اصیل، قریب به ۵۰ سال، سن دارد و در گذشته نام آن هتل هایت بوده است. یعنی شاید امروزه هم بسیاری از افراد، هتل پارسیان آزادی خزر چالوس را با این نام بشناسند. اصلا نگران کمبود فضا نباشید؛ زیرا تعداد اتاق‌های هتل پارسیان خزر چالوس ۱۷۴ اتاق است که در بال غربی و شرقی آن قرار دارد. ناگفته نماند که اتاق‌های بال غربی این هتل کمی جدیدتر از اتاق‌های بال شرقی هستند.

با اقامت در هتل پارسیان خزر چالوس نمایی بی‌نظیر از دریا و جنگل را در کنار هم خواهید دید که بسیار حیرت‌آور است. به دلیل مشرف بودن این هتل به دریا، هر لحظه که اراده کنید می‌توانید لب ساحل قدم بزنید و یا از تراس اتاق خود به امواج دریا نگاهی بیندازید. همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید با دوچرخه در اطراف هتل دور بزنید.

برویم به سراغ امکانات هتل پارسیان خزر چالوس که سبب رضایت بسیاری از مسافران و گردشگران شده است. این امکانات و خدمات شامل ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات آبی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، خشک‌شویی، پیست دوچرخه‌سواری ساحلی، کافی‌شاپ، رستوران‌های متنوع، سونا، جکوزی، پارک کودکان، گیم نت، تالارهای چندمنظوره، مجموعه ورزشی روباز، سالن کنفرانس و… است.

هزینه یک شب اقامت در هتل پارسیان آزادی چالوس چقدر است؟

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس یکی از محبوب ترین و ماندگارترین هتل های چالوس است. کمترین هزینه اقامت در این هتل به ازای یک شب از ۸٫۳۷۱٫۲۰۰ ریال آغاز می شود. سوئیت رویال گران ترین واحد اقاتی هتل پارسیان خزر است. هزینه یک شب اقامت در این سوئیت چهارنفره ۳۴,۶۶۰,۰۰۰ است. نزدیکی به تله کابین نمک آبرود، ساحل خزر و جنگل های البرز از دلایل محبوبیت بالای این هتل لوکس است.

هتل مروارید خزر محمود آباد

اگر قصد رزرو هتل در یکی از بهترین مناطق ساحلی دریای خزر را دارید، نباید هتل مروارید خزر محمود آباد را از یاد ببرید. با اقامت در این هتل بهترین چشم‌انداز به دریا تقدیم نگاه شما می‌شود و می‌توانید به تماشای طلوع و غروب خورشید بنشینید. هتل مروارید خزر محمود آباد به ۳۴ واحد اقامتی ختم می‌شود که تمامی واحدهای آن دارای چیدمان بسیار شیک و لوکس هستند.

امکانات داخل این اتاق‌ها شامل دی وی دی پلیر، صندوق امانات، مبلمان، چای‌ساز، یخچال، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی، تلویزیون، تهویه مطبوع و… می‌باشد. این هتل ۵ ستاره دسترسی راحت به جاده چالوس و هراز دارد و یکی دیگر از مزایای فوق‌العاده آن محوطه سرسبز و ساحلی بودن این هتل می‌باشد. در کافی ‌شاپ ساحلی هتل مروارید خزر محمود آباد می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گوارا و دسرهای خوشمزه را میل نمایید و از فضای دل‌نشین این هتل نهایت لذت را ببرید.

نگران اوقات فراغت خود در هتل مروارید خزر محمود آباد نباشید؛ چراکه امکانات متنوعی را برای شما تدارک دیده است. از جمله تفریحاتی که در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد، پارک ساحلی، زمین تنیس، باشگاه بیلیارد، فضای بازی و… است. همچنین اگر با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنید اصلاً نگران پارکینگ نباشید؛ زیرا یکی از امکانات هتل مروارید خزر محمود آباد ارائه خدمات پارکینگ در تمام ساعات شبانه‌روز است.

البته که خدمات و امکانات هتل مروارید خزر محمود آباد به همین چند قلم ختم نمی‌شود. خشک‌شویی، اینترنت وای فای، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی‌سرویس، فکس و فتوکپی از دیگر تسهیلات ارائه شده در این هتل می‌باشد.

قیمت هتل های ۵ ستاره مازندران

جالب است بدانید با وجود امکانات و خدمات بی‌نظیری که هتل های نام برده شده به مسافرانشان ارائه می‌دهند، هزینه نسبتاً مناسبی برای رزرو هتل دریافت می‌کنند. در واقع اگر یکی از فصل‌های کم مسافر را برای سفر انتخاب کنید، شاید با ارزان‌ترین قیمت بتوانید، هتل مدنظرتان را رزرو نمایید. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از قیمت هتل های ۵ ستاره مازندران مطلع شوید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید و به روزترین قیمت ها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید در این وب سایت رزرو هتل های ۵ ستاره مازندران را به صورت آنلاین انجام دهید، میانگین قیمت ها را ببینید و امتیاز هر کدام از هتل‌ها را مشاهده کنید. ناگفته نماند که در این وب سایت می‌توانید آخرین نظرات مسافران در مورد هتل های ۵ ستاره مازندران را نیز مطالعه نمایید و ایران هتل آنلاین بزرگترین بانک نظرات برای هتل ها را دارد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx