دام شیطانی جوان آمریکایی برای دختران شهرک غرب تهران / رازش چه بود؟!

suzan ghatar.com ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۳۵

مرد جوانی که چندی پیش به اتهام ارتباط نامشروع با دختران بازداشت شده بود، پس از مدتی توسط ماموران پلیس در شهرک غرب تهران برای همان جرم دستگیر شد.

وبگردی: دختران شهرک غرب تهران تسلیم حیله گری جوان امریکایی می شدند!

بازداشت امریکایی شیطان صفت در شهرک غرب
به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سه شنبه ۲۵ خرداد ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی در شهرک غرب تهران به مرد ۳۰ ساله ای مشکوک شدند. ماموران پلیس مشاهده کردند مرد جوان با یک خانم در رستورانی نشسته و در حال انگلیسی صحبت کردن است.

ماموران پلیس با برسی های مقدماتی و تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی متوجه شدند، مرد جوان شیادی است که با ادعای زندگی کردن در آمریکا دختران جوان تهرانی را وسوسه کرده و به آن ها پیشنهاد ارتباط نامشروع داده است.

همین قضیه باعث شد تا ظن پلیس به مرد تهرانی برانگیخته شود. ماموران پلیس بلافاصله برای دستگیری مرد شیطان صفت وارد عمل شده و متهم را در یک عملیات دستگیر کردند.

مرد شیطان صفت که زبان انگلیسی را به خوبی حرف می‌زند پس از دستگیری در بازجویی ها صراحتا به کلاهبرداری از ۵ خانم جوان تهرانی با شیوه و شگردی عجیبی اعتراف کرد.

ماجرای مرد شیطان صفت در شهرک غرب
امریکایی شیطان صفت ماجرای خود را اینطور بیان کرد: «در یک فروشگاه کار می‌کردم که پس از ویروس کرونا شغل خود را از دست دادم. مشکلات مالی زیادی داشتم و زبان انگلیسی را به خوبی یاد گرفته بودم برای همین تصمیم گرفتم از دختر های جوان با ادعای زندگی کردن در آمریکا کلاهبرداری کنم.»

این متهم ادامه داد: «با کلاهبرداری از دختر های جوان اوضاع مالی زندگی ام بهتر شده بود. چند سال قبل هم به همین جرم توسط پلیس تهران بازداشت شده بودم.»

متهم در پایان گفت: «با انگلیسی صحبت کردن اعتماد دختران را برای مهاجرت به آمریکا جلب و از آن ها سواستفاده می‌کردم. روز دستگیری با دختری جوان و پولدار داخل رستوران قرار داشتم که در یک لحظه پلیس با عملیات غافلگیرانه ای من را بازداشت کرد.»

بنابراین گزارش پرونده متهم پس از اعترافاتش جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx