وکیل مهاجرت به کانادا

dell ghatar.com ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۵

اگر به یک وکیل مهاجرتی نیاز دارید، احتمالا زیر بار فشار و استرس زیادی در مورد شرایط فعلی مهاجرت خود هستید.

رپورتاژ آگهی: تصور اینکه از خانواده خود دور شوید و یا اینکه اسپانسر کار شما را نیمه تمام رها کند، می تواند شب ها بیدارتان نگه دارد. این ها دلایلی هستند که برخی افراد خیلی سریع و بدون بررسی وکیل خود را انتخاب می کنند. اگرچه تعداد وکلای مهاجرت خوب و قابل اعتماد زیاد است ، اما گاهی افراد ناکارآمد و بی تجربه هم وجود دارند. انتخاب وکیل مهاجرت بد می تواند تاثیرات مضر بر روی پرونده شما بگذارد و زندگی تان را برای همیشه تغییر دهد. این روزها داشتن وکیل مهاجرت کاربلد که از شما محافظت کند به امری حیاتی تبدیل شده است.هر روزه، سیاستمداران و اخبار مساسل مهاجرتی را مورد توجه قرا می دهند. بنابراین تحقیق و بررسی درباب اینکه کدام موسسه مهاجرت به خارج از کشور و یا وکیل مهاجرتی مناسب و قابل اعتمادند، امری مهم و ضروری در پروسه مهاجرت به شمار می رود.

وکیل مهاجرت به کانادا

چطور بهترین وکیل مهاجرتی را انتخاب کنیم؟

یک وکیل مهاجرتی خوب می تواند تفاوت زیادی در پرونده شما ایجاد کند. اینها وکلای حرفه ای و سخت کوشی هستد که قصد کمکی صادقانه دارند. آنها در واقع می توانند پول بیشتری در دیگر زمینه های حقوقی به دست آورند. آنها همچنین با بوروکراسی های سخت و مستعد تاخیر سر و کار دارند؛ یک وکیل و مشاور مهاجرتی نا بلد و بد می تواند هزینه بیش از حد از شما درخواست کند، در ارائه خدمات وعده داده شده کوتاهی کند، و یا به پرونده شما لطمه ای غیر قابل جبران وارد کند. خواه در پی درخواست ویزا، گرین کارت، جلوگیری از اخراج از کشور، و یا درخواست دیگر مزایای مهاجرت هستید، اطمینان حاصل کنید که وکلای درست و مناسبی کنار خود دارید.

 در اینجا به مواردی اشاره می کنیم تا از اعتماد به وکلای نابلد جلوگیری کنید

اطمینان حاصل کنید که با یک وکیل مهاجرتی سر و کار دارید و نه یک مشاور ویزا یا تهیه کننده فرم دادخواست. آیا زمانی که مشکل قلبی دارید از همسایه خود می خواهید که آن را درمان کند؟ یا از یک پزشک می خواهید که فرم های مالیاتی شما را پرکند؟ خوشبختانه نه! به همین علت، تنها یک وکیل حقیقی و مشغول به کار باید به پرنده شما رسیدگی کند. متاسفانه برخی از غیروکلا؛ و حتی آنها که نیت خیر دارند، متوجه پیچیدگی این بخش از حقوق نیستند؛ ادعا می کنند که توانایی کمک به خارجی هایی که درگیر پروسه مهاجرت هستند را دارند. در بسیاری از موارد ممکن است چیزی بیشتر از خدمات تایپ به شما ارائه دهند، در بدترین موارد هم پول شما را گرفته و فرار می کنند، با حتی فرم شما را به شکل نادرست و خطرناک پر می کنند، بدون اینکه معنای کار خود را به شما بگویند.

درمود وکیل تحقیق کنید

احتمالا اطلاعات زیادی راجع به وکیل خود در اینترنت پیدا کنید: اینکه آیا عضو انجمن وکلا هست یا نه، و یا اینکه نظرات دیگران را راجع به وکیل خود در باب خوب بودن اش بخوانید، همینطور رزومه و کارهای قبلی اش را مطالعه کنید.

از وکلایی که مشاوره های غیراخلاقی و پیشنهادات غیر قانونی می دهند فرار کنید

از وکیل مهاجرتی که پیشنهاد کاری مشکوک می دهد فرار کنید: برای مثال پیشنهاد می دهد که در فرم درخواست خود دروغ بگویید، رشوه بدهید تا کارتان سریع تر پیش برود. همچین مواردی درواقع اتفاق افتاده اند.موضوع ناراحت کننده این است که اگر پا به چنین تله هایی بدهید گرفتار دردسری بزرگتری نسبت به وکیل خود خواهید شد. و گفتن اینکه او چنین راهی را مقابل شما قرار داد، چیزی را عوض نمی کند و به علاوه لکه ای همیشگی بر روی پرونده مهاجرتتان باقی خواهد گذاشت که می تواند صلاحیت شما را برای دریافت هرگونه ویزا و گرین کارت رد کند.

به وعده های غیرواقعی شک کنید

حتی بهترین وکلا هم نمی توانند موفقیت را تضمین کنند.در نهایت، نتیجه پرونده شما بسته به رای قاضی مهاجرت است. وکیلی که ادعا کند که صددرصد می تواند موفق شود و به شما قول نتیجه ای مشخص را می دهد، باید بیشتر مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرد.

پیشنهادات را از طریق صحبت کردن با بیش از یک وکیل مقایسه کنید

اگرچه بیشتر وکلای مهاجرت حرفه ای خوب پر مشغله اند، باید سعی کنید با آنها و کارکنانشان صحبت کنید تا دیدی کلی نسبت به روش کارو تعهد به مشتریان شان پیدا کنید.

دلایل انتخاب کانادا برای تحصیل

با پذیرش بیش از نیم میلیون دانشجوی بین المللی، کانادا به ارائه تحصیلات با کیفت و شهریه های مقرون به صرفه شناخته شده است، آن هم با مدارکی که در سراسر دنیا شناخته شده اند. به علاوه این ها، کیفیت بالای زندگی، موقعیت های شغلی فراوان پس از اتمام تحصیلات و فرصت های مهاجرت هم از دیگر مزایای قابل ذکر مهاجرت تحصیلی به کانادا هستند. به راحتی می توانید با تماس با موسسه تراست از مشاوره رایگان وکیل مهاجرت کانادا برخوردار شوید.

وکیل مهاجرت به کانادا

در اینجا به هشت دلیلی که کانادا می تواند گزینه بسیار عالی برای تحصیل باشد اشاه می کنیم

برتری علمی

یکی از مهمترین دلایلی که دانشجویان کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، کیفیت بالای تحصیلات آن است. زمانی که یک دانشجو از دانشگاه کانادایی مدرک خود را می گیرد، درواقع دارای نشان اعتماد و برتری می شود.

۲۶ دانشگاه کانادایی در رتبه بندی کیو اس برترین دانشگاه های سال ۲۰۱۹ و ۲۷ دانشگاه آن در رتبه بندی دانشگاه های جهان را داشتند

فرصت های تحقیقاتی فراوان

یکی از مهم ترین درلایلی که دانشگاه های کانادایی کم نظیر اند،  تمرکز قوی آن بر روی تحقیق و توسعه است. اگردانشجوی محقق هستید، کانادا بهترین گزینه برای شماست. دولت کانادا حمایت زیادی از تحقیقات درزمینه های پزشکی، مخابرات و ارتباط از راه دور، کشاوزی، علوم محیطی و فناوری می کند.

مقرون به صرفه

در مقایسه با دیگر کشورها همچون انگلستان و ایالات متحده، شهریه دانشگاه های کانادا ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند.

تنوع فرهنگی

در کانادا می توانید با بستری از مردم مهمان نواز و خونگرم آشنا شوید که از فرهنگ ها و سبک زندگی متفاوتی آمده اند. چند فرهنگی موجود در کانادا باعث ایجاد فضایی دوستانه و صلح آمیز تر نسبت به دیگر کشورها می شود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx