نحوه ضبط پیام گویا خوش‌آمدگویی در گوشی های تلفن پاناسونیک

dell ghatar.com ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۸۸

منشی تلفنی یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های تلفن‌های بیسیم پاناسونیک محسوب می‌شود. بر اساس این ویژگی، در صورتی که در منزل حضور نداشته باشید یا به هر دلیلی نتوانید به تماس تلفنی خود پاسخ دهید، فرد تماس گیرنده می‌تواند پیغام خود را برای شما بگذارد. منشی تلفنی این پیغام را ضبط کرده و شما می‌توانید در اولین فرصت به آن گوش دهید. به این ترتیب، نگران از دست دادن هیچ تماسی نخواهید بود.

تلفن بیسیم پاناسونیک

منشی تلفنی گوشی های تلفن پاناسونیک به این صورت عمل می‌کند که ابتدا یک پیام خوش آمد گویی برای فرد تماس گیرنده خوانده می‌شود و پس از آن، او می‌تواند پیام خود را بگذارد. این پیام خوش آمدگویی به صورت پیش‌فرض و معمولا به زبان انگلیسی در حافظه تلفن قرار دارد؛ اما کاربران می‌توانند در صورت تمایل پیام شخصی خود را با صدای خودشان ضبط کنند تا بعد از تماس، برای مخاطبان پخش شود.

در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه ضبط پیام خوش آمدگویی در گوشی‌های تلفن پاناسونیک بپردازیم. اگ به تازگی یک تلفن بیسیم Panasonic خریداری کرده‌اید و قصد ضبط پیام شخص خودتان را برای منشی تلفنی آن دارید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

ضبط پیام خوش آمد گویی برای منشی تلفنی

همان‌طور که اشاره شد، بیشتر تلفن‌های بیسیم پاناسونیک این امکان را به کاربران می‌دهد تا در صورت تمایل، صدای خودشان را به عنوان پیغام خوش آمدگویی منشی تلفنی تنظیم کنند. ما در ادامه، مراحل انجام این کار را بررسی خواهیم کرد. البته توجه داشته باشید که در مدل‌های مختلف تلفن بیسیم پاناسونیک، ممکن است تفاوت‌های کوچکی در روند ضبط پیام خوش‌آمدگویی وجود داشته باشد؛ اما روال کلی به صورت زیر خواهد بود:

  1. کلید Menu را که روی صفحه کلید گوشی بیسیم قابل مشاهده است، فشار دهید.
  2. بعد از ورود به منوی اصلی، به دنبال گزینه Answering Device باشید.
  3. بعد از پیدا کردن این بخش، گزینه Select را انتخاب کنید.
  4. در این قسمت، باید گزینه Greeting را انتخاب کنید.
  5. در منوی باز شده، به دنبال Record Greeting باشید.
  6. اکنون باید یکی از دو گزینه Greeting 1 یا Greeting 2 را انتخاب کنید.
  7. صدای شما روی یکی از این دو پیغام خوش آمدگویی ضبط خواهد شد.
  8. سوال Record now? روی نمایش‌گر ظاهر می‌شود.
  9. با انتخاب گزینه Yes می‌توانید ضبط پیغام را شروع کنید.
  10. با پایان یافتن پیغام، تلفن بیسیم به صورت خودکار آن را به عنوان خوش‌آمدگویی در نظر می‌گیرد.

اکنون شما با موفقیت پیغام خوش‌آمدگویی شخصی خودتان را ضبط کرده‌اید. برای شنیدن و بررسی آن، باید مطابق مراحل زیر، جلو بروید:

  1. مراحل بالا را تا رسیدن به منوی Greeting تکرار کنید.
  2. در این مرحله، گزینه Select Greeting را انتخاب کنید.
  3. اکنون با تایید گزینه Check Greeting می‌توانید به صدای ضبط شده خود، گوش دهید.

به این ترتیب، مخاطبان در صورت عدم پاسخ‌گویی شما، با پیغامی که ضبط کرده‌اید مواجه می‌شوند و پس از آن، می‌توانند پیام خود را ضبط کنند.

تنظیم منشی تلفنی گوشی های بیسیم پاناسونیک

برای اینکه بتوانید پیغام خود را روی منشی تلفنی ضبط کنید، ابتدا لازم است که این قابلیت را در تلفن بیسیم خود فعال نمایید. بعضی از تلفن ها مانند تلفن پاناسونیک ۳۷۱۱ اصلا این قابلیت را ندارند. در ادامه، به بررسی مراحل انجام این کار پرداخته‌ایم. البته باز هم لازم به ذکر است که برخی از این مرحله‌ها، ممکن است در مدل‌های مختلف، اندکی تفاوت داشته باشند:

  1. کلید Menu را روی صفحه کلید فشار دهید تا وارد منوی تنظیمات تلفن بیسیم شوید.
  2. در منوی باز شده، با استفاده از کلید جهت‌نمای رو به پایین اسکرول کنید تا گزینه Answering Device را پیدا کنید.
  3. با فشار دادن کلید Select وارد منوی این بخش شوید.
  4. با انتخاب گزینه Answer on قابلیت منشی تلفنی فعال می‌شود.

نکته: برای غیر فعال کردن این قابلیت، باید مراحل بالا را تا قسمت پایانی دنبال کنید و این بار، گزینه Answer off را انتخاب کنید.

به این ترتیب قابلیت منشی تلفنی فعال می‌شود و مخاطبان می‌توانند در صورت عدم پاسخ‌گویی شما، پیغام خود را ضبط کنند.

لازم به ذکر است که هر تلفن بیسیم بسته به مدل خود، تنها می‌تواند تعداد مشخصی از پیغام‌ها را ضبط کند. به طور مثال تلفن پاناسونیک ۳۷۱۱ اصلا قابلیت منشی تلفنی ندارد ولی نسبت به قیمت آن اگر نیاز به این ویژگی نیست بسیار با کیفیت است. بنابراین ممکن است پس از مدتی، با پیغام Message full روی نمایش‌گر مواجه شوید. در این وضعیت، باید پیغام‌هایی که دیگر به آن‌ها نیازی ندارید را پاک کنید تا فضا برای ضبط پیام‌های جدید آزاد شود.

منشی تلفنی پاناسونیک

برای گوش دادن به پیغام‌های ضبط شده در حافظه منشی تلفنی، دو گزینه پیش رو دارید: در صورتی که روی دستگاه پایه کلیدی برای این کار تعبیه شده باشد، تنها کافیست آن را فشار دهید تا پیام‌ها به نوبت پخش شوند. در غیر این صورت، می‌توانید مطابق مراحل زیر، روی گوشی بیسیم به آن‌ها گوش دهید:

  1. ابتدا کلید Menu را فشار دهید تا وارد منوی اصلی شوید.
  2. گزینه Answering Device را در این بخش انتخاب کنید.
  3. به دنبال Play all message باشید.
  4. با انتخاب این گزینه می‌توانید به همه پیام‌ها گوش دهید.

برای حذف پیام‌ها نیز، باید بعد از انتخاب هر کدام از آن‌ها، گزینه Erase را تایید نمایید.

کدام تلفن بیسیم پاناسونیک منشی تلفنی دارد؟

قابلیت منشی تلفنی در اکثر مدل‌های میان‌رده و گران‌قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک در نظر گرفته شده است. این در حالیست که گوشی‌های ساده و ارزان قیمت پاناسونیک، معمولا از این قابلیت برخوردار نیستند. به عنوان مثال، تلفن پاناسونیک ۳۷۲۱ یکی از معدود مدل‌های ساده Panasonic است که منشی تلفنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با این وجود، توصیه می‌کنیم در زمان خرید تلفن و برای اطمینان از این موضوع، یا از فروشنده سوال فرمایید یا دفترچه راهنمای مدل مورد نظرتان را با دقت مطالعه نمایید.

کلام پایانی

منشی تلفنی برای خریداران تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از اهمیت زیادی برخوردار است. این قابلیت می‌تواند خیال شما را در ارتباط با از دست رفتن تماس‌ها در صورت عدم پاسخ‌گویی، کاملا راحت کند. ما در این مقاله ضمن آموزش نحوه ضبط پیغام خوش آمدگویی در گوشی‎های تلفن پاناسونیک، به بررسی مراحل تنظیم منشی و گوش دادن به پیام‌های موجود در حافظه نیز پرداختیم.

در صورتی که هم‌چنان در رابطه با منشی تلفنی گوشی‌های بیسیم پاناسونیک با اشکال مواجه هستید، توصیه می‌کنیم دفترچه راهنمای محصول خریداری شده را با دقت مطالعه نمایید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx