از نظر موقعیت جغرافیایی، پروژه تریتیوم ۴ در چه موقعیتی قرار دارد؟

dell ghatar.com ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۳

پروژه تریتیوم توسط شرکت سازنده نیکان که یکی از شرکت های با رزومه درخشان در زمینه ساخت و ساز است، در حال احداث می باشد. به طور کلی برج های تریتیوم در ۴ پروژه طراحی شده می شود که پروژه های ۱، ۲ و ۳در منطقه ۲۲ تهران و نیز پروژه چهارم در شهر خوش آب و هوای کرج احداث خواهد شد.

رپورتاژ آگهی: مهم ترین مزیت مجموعه پروژه های تریتیوم قرار گیری در مناطق بسیار خوش آب و هوای استان تهران است. نزدیکی به جاده های مواصلاتی مهم، دسترسی به مکان های رفاهی و نیز وجود امکاناتی مانند سالن های ورزشی، مهد های کودک، استخر، سونا و …از مواردی است که این پروژه را به یکی از بهترین پروژه های در حال احداث کشور تبدیل کرده است.

پروژه تریتیوم 4

امکانات رفاهی پروژه تریتیوم

نقشه و طراحی به کار رفته در برج های تریتیوم به گونه ای است که هر کدام از واحد های این برج ها را در شیک ترین حالت ممکن قرار می دهد. وضعیت نور گیری واحد ها و همچنین  اجرای نقشه مدرن در ساخت آن ها مثال زدنی و کم نظیر است.

لابی های فول امکانات و مجهز زمینه را برای دور همی های خانوادگی بدون از استرس فراهم می کند؛ همچنین ایجاد سالن های اجتماعی به منظور برپایی هر گونه مراسم خیال ساکنین را بیش از پیش آسوده می کند. جالب است بدانید که شرکت سازنده برج های تریتیوم به فکر سلامتی و تندرستی ساکنین نیز بوده اند! ساخت باشگاه های ورزشی چند منظوره به همراه استخرها مجهز شده به سونا و جکوزی خود گواه این ادعا است. البته می توانید با مراجعه به بخش بررسی کامل پروژه تازه شروع به احداث شده تریتیوم ۴ از شرکت نیکان سازه سدید اطلاعات کامل تری در خصوص این پروژه به دست آورید.

وضعیت جغرافیایی پروژه تریتیوم ۱

اولین پروژه از مجموعه پروژه های تریتیوم در کنار دریاچه خلیج فارس احداث شده و اشراف ساکنان برج به زیبایی های این منطقه می تواند آرامش را ذهن آن ها مجسم کند. ساکنان این برج از لحاظ دسترسی به مراکز خرید نیز مشکلی ندارند چرا که  مرکز خرید ایرانمال با آن ها چندان فاصله ای ندارد. نزدیکی به اتوبان های مهم خرازی و همدانی همه معادلات را به سود موقعیت جغرافیایی پروژه تریتیوم سوق می دهد.

موقعیت جغرافیایی پروژه تریتیوم ۲

همه کسانی که از شلوغی های شهر تهران و سایر شهر های بزرگ کشور خسته شده اند می توانند با خیالی آسوده به سراغ برج های تریتیوم ۲ بیایند! موقعیت احداث این برج ها در مکانی آرام و خوش آب و هوا برای شما دوستداران آرامش در نظر گرفته شده است.

موقعیت مکانی پروژه تریتیوم ۳

یکی از مناطق خوش آب و هوا با دسترسی عالی به مراکز مهم خدماتی و رفاهی به منظور احداث برج های تریتیوم ۳ در نظر گرفته شده است. کسانی که به دنبال سرمایه گذاری برای آینده خود و یا فرزندانشان هستند، پروژه های تریتیوم در منطقه ۲۲ تهران بهترین گزینه خواهد بود.

پروژه تریتیوم 4

با موقعیت جغرافیایی پروژه تریتیوم ۴ آشنا شوید
پروژه تریتیوم ۴ بر خلاف ۳ پروژه دیگر که در منطقه ۲۲ احداث شده اند، به استان البرز و شهر کرج آمده است! این برج ها در یکی از مناطق کوهپایه ای با آب و هوایی بسیار عالی قرار گرفته به طوری که قطع به یقین می توان گفت که هیچگاه آلودگی هوا را در این مکان نخواهید دید.

ویوی عالی و زیبا، موقعیت مکانی برج را به یکی از کم نظیرترین برج های منطقه تبدیل کرده است تا ساکنان برج منظره ای کوهپایه ای و آرام را رو در روی خود داشته باشند. همچنین نقشه مدرن و پلان در نظر گرفته شده برای این برج ها، زندگی شیک و مجلل را به ساکنان آینده خود هدیه خواهد داد.

 نقشه به کار رفته در پروژه  تریتیوم ۴

نقشه ای که برای واحد های این برج های مسکونی در نظر گرفته شده به صورت یک نقشه برای واحد های ۱۲۵ متری و نقشه دیگر برای واحد‌های ۱۳۹ متری اجرایی می شود که هر کدام از آن ها به ترتیب ۲ و ۳ خوابه هستند.

یکی از مزیت های پروژه تریتیوم این است که شخصی ساز هستند، یعنی شرکت سازنده به صورت شخصی کار می کند و از این حیث خریدار اطمینان دارد که مصالح و مواد به کار رفته در ساخت برج، در بالاترین کیفیت قرار دارند. واحد های این برج به سیستم ای بی اس مجهز بوده و همچنین سیستم های گرمایشی و سرمایشی به طور کامل برای آن اجرا شده است.

امکانات برج های تریتیوم ۴

از جمله امکانات درنظر گرفته شده برای این برج ها عبارتند از:

  • استفاده از کابینت و کمد دیواری در بهترین طرح و کیفیت
  • به کار رفتن هود، گاز صفحه ای، سینک و شیرآلات لوکس برای ساخت یک آشپزخانه فول امکانات
  • نصب بهترین اجناس کلید و پریز
  • ایجاد سرویس های بهداشتی زیبا و با کیفیت
  • کف سرامیک
  • نقاشی دیوار ها و نور پردازی آن

آشنایی با محل احداث برج های تریتیوم ۴

با توجه به اینکه محل در نظر گرفته شده برای قرار گیری برج های تریتیوم ۴، در استان البرز واقع شده است، از این رو پسوند البرز به دنباله نام برج تریتیوم اضافه می شود. برج های البرز در منطقه ای کوهپایه ای به نام گوهر دشت در شهر کرج احداث می شود که به دلیل آب و هوای عالی و آرامش زندگی در منطقه، از قدیم همواره محل زندگی بزرگان کرج بوده است.

پروژه تریتیوم 4

نمای ظاهری پروژه البرز

نمای ظاهری برج البرز توسط مهندسین معمار بسیار توانمند طراحی شده که زیبایی و چشم انداز آن، این برج را به یکی از شیک ترین و مجلل ترین برج های کشور تبدیل کرده است. طراحی برج به صورتی است که بیشتر متراژ واحد ها، مفید بوده و کمترین میزان پرتی را در بر دارد. چشم انداز زیبا با کمترین میزان اشراف از دیگر مزایا و زیبایی های مثال زدنی برج البرز خواهد بود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx