قیمت لوله داربست و کاربرد آن چگونه است؟

dell ghatar.com ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۹

از گذشته تا به امروز در ساختمان‌سازی و سازه‌های صنعتی؛ لوله داربست کاربرد فراوانی داشته است. بدون این وسیله ساختمان سازی تقریبا غیر ممکن است.

رپورتاژ آگهی: این محصول در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. ساخت این محصول به راحتی صورت می‌گیرد. ساخت این لوله نیاز به هیچ‌گونه تست و آنالیزی ندارد. این لوله‌ها از جنس گالوانیزه و فولاد هستند. که خود نیز دارای دو مدل بدون درز و درزدار می‌باشد. قیمت لوله داربست بدون درز از لوله درزدار بالاتر است. زیرا این مدل لوله دارای ایمنی بسیار بالایی می‌باشد. در لوله‌های داربستی می‌توان  لوله‌های سبک و  لوله‌های سنگین را مورد استفاده قرار داد. ضخامت این لوله‌ها با یکدیگر فرق دارد. ضخامت لوله ۲/۵ و ۲ میلی‌متری از سایر لوله‌ها دارای کاربرد بیشتری می‌باشد.

لوله داربست

قیمت لوله داربست
عوامل مختلفی در تعیین قیمت لوله داربست موثر هستند. لوله‌هایی که توسط ورق‌های سیاه تولید و ساخته می‌شوند؛ با توجه به ضخامت دیواره آن‌ها به سه دسته سنگین؛ معمولی و سبک تقسیم می‌شوند. قیمت این محصول بر اساس شاخه و وزن آن مشخص می‌گردد. جنس لوله؛ وزن لوله داربست که به ضخامت و سایز محصول بستگی دارد؛ سایز لوله که تعیین کننده اندازه قطر خارجی و قطر داخلی لوله می‌باشد و ضخامت لوله داربست؛ همگی در تعیین قیمت این محصول تاثیرگذار هستند.
 
داربست و انواع بست آن
با توجه به این‌که داربست یک سازه موقت محسوب می‌شود و در محل ساخت پروژه یا ساختمان مونتاژ می‌گردد؛ این محصول دارای دو جزء اصلی برای راه‌اندازی می‌باشد. بست داربست که داری شکل فلزی هستند و لوله داربست که به وسیله‌ها بست‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند.
 
میله شکا‌ف‌دار اتصال و بست لوله‌های افقی
در ساخت سازه‌ها برای بلند کردن دو لوله داربست؛ میله شکاف‌دار اتصال مورد استفاده قرار می‌گیرد. بست لوله‌های افقی زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که لازم است دو لوله افقی با زاویه نود درجه وجود داشته باشد. بنابراین با این بست دو لوله افقی با زاویه ۹۰ درجه را به یکدیگر وصل می‌کنند.
 
پایه قابل تنظیم
زمانی‌که لازم است ارتفاع پایه داربست تنظیم گردد به وسیله پایه قابل تنظیم این بست را به جداره پایین لوله وصل می‌کنند. تا به راحتی بتوانند پایه داربست را کاملا تنظیم کنند.

برای توزیع بار از قسمت پایین ستون؛ صفحه مربعی پایه‌داری که به نام صفحه زیر ستون شناخته شده است؛ استفاده می‌گردد.
 
جک داربست
زمانی‌که مهندسین یک پروژه قصد دارند داربست را به صورت کاملا ثابت نگه‌دارند؛ از جک داربست استفاده می‌کنند. این محصول سبب می‌شود که سکوی داربست ثابت بماند.
 
چرخ داربست متحرک
هنگام ساخت و ساز یک پروژه اگر نیاز به جایجایی داربست باشد؛ چرخ داربست متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چرخ قادر است به آسانی داربست را جابجا کند.
 
سیم مخصوص داربست
زمانی‌که می‌خواهند تخته‌های داربست را به لوه‌های داربست متصل کنند؛ نیاز به سیم می‌باشد. سیم مخصوص داربست قادر است این دو را کاملا به یکدیگر متصل کند. این سیم کاملا محکم می‌باشد. به طوری‌که بر اثر طوفان یا باد شدید لوله‌های داربست و تخته‌هایی که به آن متصل شده‌اند؛ دچار صدمه نمی‌شوند.
 
مشخصات لوله داربست
این محصولات از لوله‌های با متراژ شش و سه متر که جنس آن‌ها از فلز می‌باشد؛ تولید می‌شوند. این لوله‌ها به لوله‌های داربستی شناخته می‌شوند. سایز استاندارد قطر خارجی این محصول ۳/۴۸ میلی‌متر است. طول لوله شش متر و ضخامت دیواره آن ۲/۳ میلی‌متر می‌باشد. لوله داربست دارای انواع مختلفی می‌باشد. با توجه به نوع آن؛ قیمت لوله داربست متغیر می‌باشد. گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان در لیست خود؛ قیمت این محصول را با مشخصات به طور کامل ذکر کرده است.

لوله داربست

قالب جدول
ورقی که برای ساخت و تولید قالب جدول مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ پنج میل می‌باشد. این محصول به دو روش پیچ و مهر‌ه‌ای و کشویی تولید و روانه بازار می‌شود. دستگا‌ه‌های تولید کننده جدول می‌توانند این محصول را تولید کنند. اگر دسترسی به برق امکان‌پذیر نباشد و یا تولید قالب جدول به تعداد بالا نیاز نباشد؛ این محصول را دستی تولید می‌کنند. قیمت این محصول را بر اساس قیمت ورق آن مشخص می‌کنند.
 
قالب جدول و کاربردهای آن
زمانی‌ک می‌خواهند فضای سبز را از مسیر رفت و آمد جدا کنند از این قالب استفاده می‌کنند. برای جدول کشی فضاهای سبز؛ خیابان‌ها و …. این محصول کاربرد زیادی دارد. جدا کردن مسیرهایی به صورت نمادین و ظاهری و همچنین جدا کردن مسیرهای رفت و آمد کاربرد این محصول می‌باشد. قالب جدول از جنس فلز است که با کیفیت بالا و طبق استاندارد ساخته می‌شود. قالب فلزی خود نیز دارای انواع مختلفی می‌باشد. قالب فلزی لبه پنج و شش؛ قالب گرد؛ قالب تیرچه؛ قالب ستون دو تکه و قالب ستون چهار تکه از انواع قالب فلزی می‌باشد.
 
جک سقفی چیست ؟
وسیله‌ای که برای نگه‌داشتن ثابت سقف ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ جک سقفی است. این محصول قادر است تمام وزن سقف را تحمل و از ریزش سقف جلوگیری کند. جک سقفی جهت سقف‌های ساختمان مانند تیرچه بلوک؛ وافل؛ یونولیت؛ طاق ضربی و …. مورد استفاده قرار می‌گیرد. جک دارای دو مدل می‌باشد که بر اساس مکان و پروژه در حال ساخت؛ از آن استفاده می‌شود.

همه سقف‌های برای مقاومت و پایداری بالا؛ به یک نگه‌دارنده نیاز دارند. جک سقفی می‌تواند این نیاز را برآورده کند. این محصول نقش تکیه گاه را برای سقف‌ها ایفا می‌کند. یکی از سقف‌هایی که استفاده از جک سقفی به طور چشمگیری برای آن ضروری می‌باشد؛ سقف قالب بتن می‌باشد. مجموعه مدرن سازان در تولید جک سقفی بسیار موفق عمل کرده‌اند. مدرن سازان علاوه بر قیمت لوله داربست؛ قیمت جک سقفی نیز در سایت خود درج کرده است.
 
کاربرد جک سقفی
جک‌های ساختمانی دارای کاربرد فراوانی هستند. استفاده از این محصولات بیشتر برای انجام پروژه‌های ساختمانی و ساخت و ساز می‌باشد. برخی تصور می‌کنند برای ساختن خانه یک طبقه نیازی به جک سقفی ندارند . در صورتی که این محصول برای ساخت همه  پروژه‌ها لازم می‌باشد. هیچ فرقی نمی‌کند؛ پروژه در حال ساخت یک مجتمع بزرگ تجاری مسکونی باشد یا یک خانه کوچک و یک طبقه. استفاده از این محصول تا پایان کار ساخت و ساز ضروری است. زیرا این محصول سقف را نگه داشته تا از ریزش آن جلوگیری شود. لازم به ذکر است کیفیت و مرغوبیت این محصول بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به طوری‌که استفاده از جک در زمین‌های ناهموار و سست باید به گونه‌ای باشد که جک در زمین فرو نرود. اگر این اتفاق بیفتد خسارت زیادی به پروژه در حال ساخت وارد می‌شود.

لوله داربست

جک سقفی و انواع آن
این محصول دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. جک‌ فلزی؛ تلسکوپی؛ شمعی؛ جک سقفی u شکل عراقی؛ جک سقفی بدون صلیب و صلیب‌دار و ….. از انواع این محصول می‌باشد. دو مدل از جک‌هایی که می‌توان آن‌ها در ارتفاع‌های مختلفی ساخت؛ جک‌های u شکل عراقی و همچنین جک‌های صلیب‌دار می‌باشد. این محصولات قادر هستند تا وزن یک و نیم تن را نگه دارند و تکیه گاه مناسبی برای سقف‌های سنگین باشند. توجه به نکته مهم در مورد این محصولات؛ ساخت آن‌ها بدون استفاده از لوله درزدار می‌باشد. لوله‌های بدون درز دارای کیفیت بالایی هستند.

جزئیات مشخصات جک سقفی و قیمت آن؛ قیمت لوله داربست؛ انواع داربست‌ها همچون داربست مثلثی و داربست چکشی؛ انواع قالب‌ها و کارایی آن‌ها و …. همراه با تصویر در سایت مدرن سازان آمده است. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید در مورد محصولات مورد نیاز خود اطلاعات کاملی را کسب کنید.

برخی از محصولات دارای درجه بندی هستند. محصول درجه یک بسیار با کیفیت می‌باشد. محصولات درجه دو نیز تولید و ساخته می‌شود. محصولات درجه یک نسبت به محصولات درجه دو از قیمت بیشتری برخوردار هستند. به طور مثال برای ساخت قالب می‌توانند از دو نوع ورق استفاده کنند. تولید قالب ورق با جنس فولاد؛ درجه یک می‌باشد.
 
مدرن سازان
یگ گروه از مهندسین خبره؛ کاردان؛ ماهر و با تجربه با تکیه بر توان خود توانسته‌اند در تولید محصولاتی همچون جک سقفی؛ لوله داربست؛ قالب جدول و ….. فعالیت گسترده‌ای داشته باشند. این گروه منسجم در ساخت و تولید محصولاتی که بیشتر برای پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ از با کیفیت‌ترین مواد لازم استفاده می‌کنند. کیفیت محصولات مدرن سازان کاملا واضح و آشکار می‌باشد. مرغوبیت در تولید این محصولات حرف اول را می‌زند. در صورت سفارش از مدرن سازان؛ این مجموعه در ارائه پیش فاکتور بسیار شفاف و دقیق عمل کرده و در کوتاه‌ترین زمان پیش فاکتور به شما ارائه می‌کند. قبل از ساخت محصولات؛ نقشه آن را به شما تحویل می‌دهند تا پس از تایید شما کار خود را آغاز کنند.

گروه مدرن سازان شما را در انتخاب بهترین محصول مشاوره و راهنمایی می‌کند و با معایب و مزایای محصول مورد نظر آشنا می‌کند. اگر در محل کار و هنگام استفاده از محصولات این مجموعه به مشکل برخورد کردید؛ مدرن سازان تکنسین‌های مجرب خود را به محل ساخت پروژه اعزام می‌کند تا آموزش‌های لازم به شما داده شود.  سایت مدرن سازان شما را در جریان قیمت جک برقی و کاربرد آن‌ها؛ قیمت لوله داربست و کاربرد آن‌ها؛ قالب جدول و کاربرد آن‌ها و …. قرار می‌دهد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید از قیمت محصولات مورد نظر خود اطلاع یابید. چنان‌چه برای سفارش و خرید محصولات این مجموعه نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید؛ حتما تماس حاصل نمایید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx