خرید چسب رازی از بازرگانی خدیو

dell ghatar.com ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۰

چسب رازی

چسب رازی - بازرگانی خدیو

گروه صنعتی رازی در سال ۱۳۵۹ پایه ریزی شد و این ایده ابتدا با تشکیل شرکت شیمیایی رازی برای تولید انواع چسب های صنعتی و خانگی شکل گرفت که در سال ۱۳۶۱ به تولید رسید. شرکت شیمیایی رازی سالیانه ۱۸۰۰۰ تن چسب تولید می کند. در سال بعد ایده تولید تایر با تاسیس شرکت آرتاویل تایر شکل گرفت و سپس شرکت های کیان شیمی و کیمیا رزین برای تولید انواع مواد شیمیایی ساخته شدند.

سهام اصلی شرکت های جام دارو و لاستیک یزد نیز به مرور خریداری و این دو شرکت به کارخانجات گروه صنعتی رازی اضافه شدند.

رسالت گروه صنعتی چسب رازی تولید کالای با کیفیت می باشد.

چسب رازی - پخش خدیو

صنایع شیمیایی رازی، نامی شناخته شده در عرصه تولید انواع چسبهای صنعتی،خانگی و بسته بندی است. این شرکت که با فعالیت بخش خصوصی شکل گرفته در سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع در شهرستان ساوجبلاغ آغاز نموده است. نتیجه فعالیت‌های انجام شده در این مجموعه طی سه دهه فعالیت شرکت، ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت است تا شعار “همه راضی از چسب رازی” به بهترین نحو محقق گردد.

این مجتمع با بهره گیری از دانش و تجربه داخلی و تکنولوژی شرکت های معتبر خارجی، امکان تولید محصولاتی را فراهم نموده است که قابلیت رقابت با برندهای برتر جهانی را دارد به نحوی که تنوع گسترده محصولات تولیدی این شرکت، نیاز بخش‌های وسیعی از بازار را پوشش داده‌اند.

اکنون با توجه به اعتماد، وفاداری و استقبال بی‌نظیر مصرف کنندگان ایرانی و بین المللی نسبت به محصولات رازی، این شرکت مسئولیت به مراتب سنگین‌تری در خود احساس نموده و این موضوع موجب شده است که این مجموعه‌ی خدمتگزار با جدیت و پشتکار بیشتری در جهت تامین نیاز مصرف کنندگان گام بردارد و یکی از مطرح‌ترین صنایع در کیفیت و حجم تولید در سطح خاورمیانه باشد.

از ویژگی‌های بارز کارخانه صنایع شیمیایی رازی، می‌توان به فضای وسیع سالن‌های تولید اشاره کرد که امکان تولید انواع مختلف چسب در بخش‌های مجزا را فراهم نموده است، این مهم و بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و به روز دنیا، موجب بالا رفتن حجم تولید و افزایش کیفیت محصولات تولیدی می‌گردد.

آزمایشگاه مجهز صنایع شیمیایی رازی یکی از شاخصه‌های متمایز کننده این برند از سایر رقباست که موجب شده است این شرکت توانایی تولید محصولاتی تخصصی برای هر نوع صنعت را داشته باشد و پاسخگوی نیاز شرکت‌های مختلف صنعتی، تولیدی باشد. همه این عوامل به مدد نیروی انسانی توانمند شرکت موجب شده است که صنایع شیمیایی رازی، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده در صنعت چسب شناخته شود.

عوامل اصلی موفقیت گروه شیمیایی رازی:
تحقیق و توسعه،ارتباط مستحکم با مشتریان،نوآوری و خلاقیت،در دسترس بودن کالاها، گواهی نامه ها و تقدیر نامه های صنایع شیمیایی رازی،استاندارد بین المللی کیفیت ISO2008,9001 از شرکت QS سوییس

بازرگانی خدیو با کنترل به نحوه تهیه ، توزیع کالا و نظارت دقیق مدیریت و پرسنل مفتخر به کسب نمایندگی انحصاری چندین شرکت بزرگ و عاملیت توزیع برندهای معتبر گردیده است. سبد محصولات پخش رنگ خدیو بیش از ۵۰۰۰ نوع کالا از قبیل رنگهای صنعتی ، رنگ ساختمانی ، دکوراتیو ، پودری ، چسب ۱۲۳ ، چسب دلتا ، محصولات شرکت کناف ،رنگ کارن ، چسب آکواریوم ، سنباده اسمیردکس و … می باشد.

آدرس مجموعه پخش خدیو ( شعبه کرج ) : کرج -کمالشهر – ۴۰۰ متر مانده به پلیس راه -بعد از کوچه صفا -جنب تانکر سازی، تلفن تماس : ۰۲۶۳۴۷۰۴۲۰۰
آدرس سایت : http://khadivcenter.ir/

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx