کاشی بین کابینتی شیشه ای چیست؟

dell ghatar.com ۲۱ تیر ۱۴۰۰ دیدگاه ۹۲

رپورتاژ آگهی: کاشیران از بزرگترین و اولین عرضه کنندگان آنلاین کاشی و سرامیک در کشور است که دارای سبد محصولات با تنوعی بی نظیر می باشد. کاشیران علاوه بر معرفی  و فروش کاشی و سرامیک از برندهای معتبر ایرانی و خارجی، اقدام به انتشار مقالات مرتبط با صنعت کاشی و سرامیک به جهت ارتقا دانش عمومی جامعه در این زمینه می نماید. در این مقاله از کاشیران به ارائه اطلاعاتی درباره کاشی بین کابینتی شیشه ای می پردازیم.

کاشی بین کابینتی شیشه ای از مدرن ترین المان ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است. امروز، دنیای تلفیق هنر و طراحی با صنعت است. محدودیتی برای ارائه ایده های نو در هیچ بخشی از صنایع تولیدی، ساختمانی و دکوراسیون وجود ندارد. یکی از جدیدترین متریال ها برای استفاده در دکوراسیون آشپزخانه، شیشه است. کاشی بین کابینتی شیشه ای جزو جدیدترین ایده ها به سبک مدرن است که امروزه طرفداران مخصوص به خود را پیدا کرده است.

کاشی بین کابینتی شیشه ای

معرفی کاشی بین کابینتی شیشه ای

کاشی بین کابینتی شیشه ای نوعی کاشی است که جنس آن بر پایه شیشه تولید شده و با فناوری ‌های روز دنیا آن را در برابر حرارت و گرما مقاوم کرده اند که برای فضای خالی بین کابینت های بالا و پایین آشپزخانه، می توان استفاده کرد. کاشی شیشه ای بسیار زیبا، لوکس و خلاقانه است و برای کسانی که از سبک های قدیمی و کلاسیک خسته شده اند، بسیار مناسب است. می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کاشی های سرامیکی، سنگی و … باشد. سایت کاشیران همراه با تغییر سلایق شما مشتریان عزیز، بهترین محصولات را وارد حیطه فروش خود کرده است. شیشه تنها متریال در دنیاست که هیچ گونه جرم و کثیفی را به خود جذب نمی کند. به همین دلیل می توانید از آن در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید. کاشی بین کابینتی شیشه ای را  برای فضای بین کابینت ها، پشت سینک ظرفشویی و پشت اجاق گاز می توان استفاده کرد، زیرا در آشپزخانه چربی و جرم زیادی روی دیوارها می نشیند.

سایت کاشیران، انتخاب شرکت، طرح و رنگ کاشی شیشه ای را برای شما مشتریان عزیز آسان کرده است. فقط کافیست چند دقیقه‌ای وقت بگذارید تا بهترین کاشی بین کابینتی شیشه ای را در سایت کاشیران مشاهده نمایید.

کاشی بین کابینتی شیشه ای

انواع روش نصب کاشی بین کابینتی شیشه ای

کاشی بین کابینتی شیشه ای بسیار سبک است و نصب آن به دو صورت انجام می شود:

  • کاشی شیشه ای که دارای توری نصب از جنس فایبرگلاس است. کاشی ها را در درون توری قرار می دهند و به صورت کاملا دقیق نصب می شوند.
  • نوع دوم بدون توری است. توسط استاد ماهر نصب می شود(یکی یکی و منظم نصب می شود) اما زمان زیادی باید صرف شود.

دسته بندی کاشی بین کابینتی شیشه ای

کاشی بین کابینتی شیشه ای به سه زیر مجموعه تقسیم می شود:

  • شیشه متالیک: دارای رنگ بندی متنوع است و خود به سه دسته تقسیم می شود: شیشه چاپی، شیشه دو رنگ، شیشه تک رنگ ساده یا مات.
  • شیشه لاکوبل: یک طرف آن با رنگ پوشانده می شود و بسیار با دوام است.
  • شیشه متلوکس: شیشه ای مات که در رنگ های متنوع تولید می شود.

کاشی بین کابینتی شیشه ای

ویژگی های کاشی بین کابینتی شیشه ای

بعضی از طراحان ساختمان از ترکیب کاشی بین کابینتی شیشه ای با سایر متریال های کاشی بین کابینتی نظیر جنس سنگ، استیل، سرامیک و … استفاده می کنند. سعی کنید در زمان انتخاب کاشی بین کابینتی شیشه ای رنگی، طرحی را انتخاب کنید که با کل دکوراسیون آشپزخانه شما هارمونیک ویژه ای داشته باشد، مثلاً با کابینت آشپزخانه یا کاشی کف تناسب رنگی خوبی داشته باشد. ویژگی مثبت کاشی بین کابینتی شیشه ای این است که به دلیل انعکاس نور، می تواند آشپزخانه را روشن تر و بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهد. این کاشی ها دارای تنوع در طرح و رنگ است و به همین دلیل می توانید با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی ست کنید.

سایت کاشیران محدودیت در انتخاب را برای مشتریان گرامی حذف کرده است، شما می توانید از بین با کیفیت ترین تولیدات داخلی و خارجی، بهترین ها را انتخاب کنید.

مزیت های کاشی بین کابینتی شیشه ای

کاشی بین کابینتی شیشه ای دارای مزیت هایی است. از جمله:

  • تنوع رنگ و طرح بالایی دارد.
  • جزو سبک های مدرن و بروز است.
  • به راحتی قابل شستشو بوده و تمیز کردن آن راحت است.
  • در ضخامت و ابعاد مختلف تولید می شود.
  • مقاوم است، برای جای لوله گاز، کلید و پریز و … می توان شیشه را سوراخ کرد.
  • برای پشت اجاق گاز می توان استفاده کرد، زیرا در مقابل گرما مقاوم بوده و تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد را تحمل می کند.

 
کاشیران بروزترین ایده ها، طراحی ها و متریال های روز دنیا در دنیای کاشی و سرامیک را به شما معرفی می کند. هدف شرکت کاشیران به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک، دسترسی شما مشتریان گرامی به بهترین محصولات از معتبرترین برند های کاشی و سرامیک در داخل و خارج می باشد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx