خط قرمز فرهاد مجیدی روی نام ۴ استقلالی!

suzan ghatar.com ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۷۱

فرهاد مجیدی برای بازی امروز تیمش برابر نساجی اسم ۴ بازیکن استقلال را خط زد.

فرهاد مجیدی

استقلال با فرهاد مجیدی راهی مازندران شده تا امروز برابر نساجی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر بازی کند. اتفاق عجیب، اما اینکه فرهاد مجیدی تصمیم گرفته اسم ۴ بازیکن تیمش را برای این دیدار خط بزند. اتفاقی که دست کم در مورد خط دفاعی می‌تواند استقلال را به دردسر بیندازد.

به گزارش فرارو، فرهاد مجیدی برای این بازی مهدی قایدی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و شیخ دیاباته را در تهران جا گذاشته است. البته دلیل خط خوردن این بازیکنان برای بازی امروز متفاوت است. ظاهرا فرهاد خواسته به قایدی که شایعه شده از استقلال جدا می‌شود به همراه سیاوش یزدانی استراحت بدهد. مرادمند هم که مصدوم است و از قبل گفته شده بود به این بازی نمی‌رسد. شیخ دیاباته هم به دلیل عدم آمادگی استقلال را در بازی امشب همراهی نخواهند کرد.

  ویدیو/تمسخر ژست ناراحت گل‌محمدی توسط هواداران استقلال

تصمیم عجیب فرهاد مجیدی، اما مربوط به خط دفاعی استقلال است؛ عارف غلامی رباط صلیبی پاره کرده و محمد حسین مرادمند هم مصدوم است. در این شرایط به نظر می‌رسید فرهاد، سیاوش یزدانی نفر سوم مثلث خط دفاعی را به مازندران ببرد که این موضوع هم رخ نداده تا استقلال رسما بدون مدافعان میانی اصلی اش به دیدار نساجی برود.

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: فرارونیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx