خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین چگونه است؟

dell ghatar.com ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۸

خرید ارز دیجیتال این روزها به یک نیاز تبدیل شده است. چند سال قبل اگر کسی ارز دیجیتال می خرید از بقیه جلوتر بود اما امروز شرایط فرق کرده است.

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

اکنون اگر کسی رمز ارز یا ارز دیجیتال نخرد، یک گام از بقیه عقب می افتد! به همین خاطر است که در بازار کریپتوکارنسی یکی از بهترین زمینه های سرمایه گذاری شده است. حجم این بازار روز به روز در حال افزایش است و سرمایه گذاران زیادی به سمت آن می آیند. پس بهتر است که شما هم سریع تر به جمع این سرمایه گذاران بپیوندید. برای انجام این کار، ابتدا باید بدانید حوزه ای که قصد سرمایه گذاری در آن را دارید چه ماهیتی دارد. رمز ارز چیست و چگونه انقدر ارزش پیدا کرده است؟ در این مقاله با همه این موارد آشنا خواهید شد.

مطالبی که در این مقاله می آموزید در سود سرمایه گذاری شما تاثیر گذار هستند. شما ابتدا با یک حوزه ایده آل برای سرمایه گذاری آشنا می شوید و به اهمیت سرمایه گذاری در آن پی می برید. سپس نحوه ورود به این حوزه و شروع فعالیت در صرافی ارز دیجیتال به شما آموزش داده می شود. بر این اساس، در کم ترین زمان ممکن، می توانید پر سود ترین سرمایه گذاری

رمز ارز یا ارز دیجیتال چیست؟

رمز ارز به دسته ای از ارزها گفته می شود که با استفاده از معادلات پیچیده ریاضی و بدون دخالت انسان رمز گذاری می شوند. این رمز گذاری غیرمتمرکز که انسان آن را به صورت دستی انجام نمی دهد، فواید بسیاری دارد. اصلی ترین آن ها، افزایش امنیت ابزارهای پرداختی است زیرا انسان نمی تواند به آن نفوذ کند. علاوه بر این، تمرکز زدایی و عدم واسطه گرایی، در کنار ارتقا سرعت و کاهش هزینه تراکنش ها، ارمغان رمز ارزها برای مردم است. این قابلیت ها بر جذابیت ارزهای رمز نگاری شده افزوده اند و طرفداران آن را بیشتر کرده اند. جلوگیری از جعل و تورم هم دیگر ویژگی این دسته از ارزها می باشد. ارز دیجیتال هم همان پول الکترونیکی است که شکل فیزیکی به خود نمی گیرد. معمولا این دو مفهوم یکسان دانسته می شوند و به جای رمز ارز هم از عبارت ارز دیجیتال استفاده می شود.

اکنون که با ارزهای رمزنگاری شده و ویژگی آن ها آشنا شدید، می خواهیم بدانیم که چگونه می توان این ارزها را تهیه کرد. کدام مرجع خرید و فروش ارز دیجیتال بهتر است و چگونه می توان به آن اعتماد کرد؟

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

صرافی آنلاین ارز دیجیتال مکانی برای مبادله رمز ارزها است. در گذشته تعداد این صرافی ها بسیار کم بود و معمولا سرمایه گذاران به صورت مستقیم با افراد حقیقی وارد معامله می شدند. پیدا کردن این افراد و اعتماد به آن ها کار بسیار سختی بود. از طرفی، به دلیل کمیابی ارزها، خرید آن ها هم ممکن بود با قیمت بالاتری انجام شود. همین عامل باعث پیدایش یک نیاز اساسی به مکان های مبادله ارز دیجیتال شد. به همین منظور در طی سالیان اخیر، صرافی های ارز دیجیتال در کشورهای مختلف و با ویژگی های متنوع به وجود آمدند. از معتبرترین آن ها بایننس بود که در سال ۲۰۱۷ توسط فردی به نام چانگ پنگ ژائو (CZ) ظهور کرد. در ایران هم صرافی های مختلفی آغاز به فعالیت کردند که بعضی از آن ها کیفیت بسیار بالایی داشتند. به طور مثال صرافی آنلاین بیت ایمن با ویژگی های فوق العاده خود، فضایی ایده آل را برای خرید و فروش ارز دیجیتال به وجود آورد. تقریبا تمامی نیازهای کاربران در این صرافی مورد توجه قرار گرفته اند و در جهت رفع آن ها تلاش شده است.

در بخش بعد، با ویژگی های این صرافی و نحوه خرید و فروش رمز ارزها در صرافی آنلاین بیت ایمن آشنا می شویم.

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

صرافی آنلاین بیت ایمن جایی است که می توان با خیال راحت در آن به مبادله رمز ارزها پرداخت. در این صرافی تعداد ۲۹ ارز دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر، کاردانو، ریپل، دوج کوین، ترون و شیبا به صورت شبانه روزی معامله می شوند. هر زمان که اراده کنید می توانید با ورود به حساب کاربری خود در سایت بیت ایمن، به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. شما در این معاملات محدودیت واریز و برداشت ارزی و ریالی ندارید. به هر میزان و در هر زمان، می توانید معامله خود را با بیشترین سرعت و بالاترین سطح امنیت انجام دهید. اگر در هر کدام از مراحل فعالیت خود نیاز به راهنمایی داشتید، تیم پشتیبانی بیت ایمن به صورت شبانه روزی در کنار شما خواهد بود. برای انتخاب این صرافی دلایل دیگری هم وجود دارد که سعی می کنیم از تمامی آن ها نام ببریم.

ویژگی های صرافی آنلاین بیت ایمن

پلتفرم بیت ایمن دارای زیر ساختی بسیار سریع و قدرتمند است. همین علت باعث شده تا این صرافی امکان اضافه کردن تمامی ارزها را داشته باشد. کارمزد بیت ایمن نسبت به سایر نمونه های ایرانی و خارجی کمتر می باشد و این امر برای دوستان نوسان گیر بسیار لذت بخش است. اگر اهل مسابقه و جایزه باشید هم بیت ایمن بهترین گزینه برای شما است. مسابقات تابستانی این صرافی ۱۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی به همراه دارد. دارایی هر کدام از کاربران صرافی بیت ایمن، در یک کیف پول HD سه امضایی ذخیره می شود. این عامل باعث می شود تا امکان نفوذ به آن ها وجود نداشته باشد و کاربران با خاطری آسوده به فعالیت در این صرافی بپردازند. شبکه های TRC-20، TRC-10، ERC-20، BEP-20 و BTC به پلتفرم بیت ایمن متصل هستند. انتقال، واریز و برداشت ارزی و ریالی در این صرافی در کم ترین زمان و به راحت ترین شکل انجام می شود. دیگر ویژگی های بیت ایمن را هم می توانید در سایت این صرافی و در قسمت درباره بیت ایمن بخوانید.

برای شروع فعالیت خود در صرافی آنلاین بیت ایمن و خرید و فروش ارز دیجیتال با کم ترین کارمزد، وارد سایت بیت ایمن شوید. در قسمت بالای صفحه اصلی گزینه ثبت نام را انتخاب کرده و به تکمیل کادرهای آن بپردازید. پس از انجام این کار، احراز هویت را به عنوان آخرین مرحله ثبت نام خود انجام دهید. ابتدا وارد قسمت تکمیل اطلاعات کاربری شوید و سپس اطلاعات خواسته شده را وارید کنید تا ثبت نام و احراز هویت شما تکمیل شود. حال می توانید معاملات خود را شروع کنید و به جمع سرمایه گذاران بازار کریپتوکارنسی بپیوندید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx