زن عصبانی، شوهرش را در خیابان تیرباران کرد +عکس

lokomotive ghatar.com ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۴۲

یک مرد، امروز نهم مردادماه ۱۴۰۰ مقابل ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان کرمانشاه هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت؛ حاضران، فرد شلیک کننده را همسر مرد معرفی کردند که با وی اختلاف خانوادگی داشته است.

زنی که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت با اسلحه به سمت همسرش شلیک کرد.

این شخص پنج تیر به همسرش شلیک کرد و مرد پس از شلیک به بیمارستان انتقال یافت، زن در حال متواری شدن از صحنه بود که توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

تیرباران

سرهنگ دلیری، فرمانده انتظامی کرمانشاه با تشریح ابعاد حادثه شلیک به یک مرد که امروز، نهم مردادماه ۱۴۰۰ مقابل ساختمان شورای حل اختلاف این شهرستان رخ داد، گفت: بر اثر اختلاف خانوادگی خانمی چندین گلوله به سمت همسرش شلیک کرد و مضروب به بیمارستان منتقل شده است.

تیرباران

جزییات بازداشت زن تیر انداز در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک زن در کرمانشاه خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی به سمت همسر خود شلیک و او را به شدت مجروح کرده است.

  جزئیاتی تلخ از مهماندار قطاری که مدیر و نامادری‌اش را کشت

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد تیراندازی از سوی یک زن با اسلحه کلت و به سمت همسرش در پی اختلافات خانوادگی رخ داده و چندین گلوله به سمت وی که در خودرو بوده شلیک کرده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن نیز که به سرعت در محل تیراندازی حاضر شده بودند اقدام به دستگیری عامل تیراندازی کردند.

وی در پایان با بیان اینکه عامل این تیراندازی که باعث رعب و وحشت مردم هم شده بود در اختیار پلیس قرار دارد، گفت: تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن علت اصلی این تیراندازی ادامه دارد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: برترین ها

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx