خداحافظی اشکبار لیونل مسی+تصاویر

baran ghatar.com ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۹۷

صحبت های لیونل مسی در مراسم خداحافظی از بارسلونا

همیشه سعی کرده ام متواضع باشم و به همه احترام بگذارم و رفتارم با همه در باشگاه به همین شکل بود. امیدوارم سوا از چیزهای زیادی که به باشگاه دادم، مرا به این شکل به یاد بیاورید. چیزهای زیادی تجربه کردم که خاطرات بد هم جزو آنهاست اما همین ها باعث شد پیشرفت کنم. از روز اول و از وقتی که پا به این باشگاه گذاشتم همه چیزم را برای این باشگاه و پیراهن دادم و تا روز آخر هم به این روند ادامه دادم. با رضایت باشگاه را ترک می کنم. هیچوقت به خداحافظی به این شکل فکر نکرده بودم اما دوست داشتم خداحافظی ام با حضور هواداران و در زمین فوتبال باشد. دوست داشتم برای آخرین بار مرا تشویق کنند. در طول کرونا دلم خیلی برای آنها تنگ شد. دوست داشتم مرا تشویق کنند و نامم را صدا بزنند. این اتفاق را با استادیوم پر تصور کرده بودم تا بتوانم به شکلی خوب خداحافظی کنم. این اتفاق نیافتاد اما می خواهم به خاطر محبت هواداران در طول تمام این سال ها تشکر کنم. آنها همیشه مرا دوست داشتند. امیدوارم بتوانم روزی به این باشگاه به هر شکلی برگردم. امیدوارم بتوانم سهمی داشته باشم تا این باشگاه همچنان بهترین باقی بماند. می خواستم حرف های زیادی بزنم اما خیلی هایش یادم نمی آید چون حال و روز خوبی ندارم.
سال های زیادی در این تیم بودم و چیزهای زیادی تجربه کردم. شاید اولین بازی که انجام دادم همه چیز بود. رویایم به واقعیت تبدیل شد. هر اتفاقی که بعد از آن افتاد فوق العاده بود. همان طور که لاپورتا گفت همه چیز آماده بود اما به خاطر مشکلات لالیگا تمدید قرارداد شدنی نبود. بر سر تمام مسائل توافق کرده بودم. هر کاری می توانستم انجام دادم اما باشگاه گفت به خاطر مسائل لالیگا تمدید قرارداد شدنی نیست.
چیزهای زیادی در سرم می گذرد. تا همین الان واقعیت را باور نکرده بودم و باور نداشتم که اینجا و این باشگاه را ترک می کنم. این موضوع تمام زندگی ام را تغییر می دهد.به مدت ۱۶ سال در تیم اصلی بودم و حالا باید از اول شروع کنم.
با ارزش های این باشگاه بزرگ شدم و سعی کردم با تواضع و احترام پیراهن بارسا را بر تن کنم. می خواهم علاوه بر کارهایم در زمین مسابقه مرا با این مسائل به یاد بیاورند. به خاطر دوران بازی ام در بارسا متشکرم. هم به خاطر جام های قهرمانی و هم به خاطر شکست ها.
خیلی ناراحتم. دارم باشگاهی را ترک می کنم که عاشقش هستم. انتظارش را نداشتم. همیشه رک و صادق حرف می زنم. سال گذشته می خواستم بروم اما امسال می خواستم بمانم .باشگاه مهم تر از هر کسی است.

  ویدیو/لالایی جالب «جناب خان» برای لیونل مسی، ام‌باپه و بازیکنان پاریسن‌‎ژرمن

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

 

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: اینستاگرام

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx