مرگ مشکوک دختر جوان پس از عمل زیبایی

baran ghatar.com ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۵۱

دختر ۲۱‌ساله‌ای که برای رفع آثار سوختگی پایش به کلینیک زیبایی در شمال تهران رفته بود پس از انجام عمل به طرز مشکوکی به کما رفت و فوت کرد.

ساعت‌۱۲ ظهر روز جمعه ۱۵‌مرداد به مأموران کلانتری‌۱۳۴ شهرک غرب خبر رسید دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته‌است.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس به بیمارستان رفتند که در آنجا با جسد دختر ۲۱‌ساله‌ای به نام مهتاب روبه‌رو شدند که بررسی‌ها حکایت از آن داشت وی پس از عمل جراحی در کلینیک زیبایی به کما می‌رود و در نهایت فوت می‌کند.

یکی از بستگان مهتاب با شکایت از تیم جراحی در توضیح ماجرا گفت: مهتاب مدتی قبل در یک حادثه آتش‌سوزی قسمتی از پایش دچار جراحت شد که پس از درمان، آثار آن روی پایش ماند. او تصمیم گرفت برای رفع آثار سوختگی عمل زیبایی کند تا اینکه چند روز قبل از عمل با مسئولان و تیم پزشکی کلینیکی در شمال تهران مشورت کرد. آن‌ها به او قول داده بودند که با یک عمل جراحی ساده آثار سوختگی را برای همیشه از بین می‌برند و مهتاب هم قبول کرده بود و آن‌ها هم ۱۵‌روز قبل به او نوبت جراحی دادند.

  یک هفته اسارت مادر و دختر در خانه وحشت

جراحی مرگبار

۱۵ روز قبل همراه مهتاب به کلینیک رفتیم تا پزشک متخصص زیبایی عمل را انجام دهد. مهتاب پس از گرفتن چند آزمایش راهی اتاق عمل شد و ما هم پشت در منتظر بودیم که عمل تمام شود و او را به خانه برگردانیم، اما ساعتی بعد متوجه شدیم که مهتاب در اتاق عمل حالش بد شده‌است. ما از صحبت‌های آن‌ها فهمیدیم که وقتی مهتاب بی‌هوش و به اتاق عمل منتقل می‌شود دستگاه‌های مربوطه دچار اشکال فنی می‌شوند. در حالی که به شدت نگران بودیم دخترمان راکه به کما رفته‌بود، برای درمان به بیمارستان منتقل کردیم و هر شب ۱۰‌میلیون تومان برای نجات جانش هزینه کردیم، اما پس از ۱۴‌روز بستری پزشکان اعلام کردند که او مرگ مغزی شده و برای نجات جانش کاری نمی‌شود کرد.

وی در پایان گفت: ما از مسئولان کلینیک و تیم جراحی به خاطر مرگ دخترمان شکایت داریم.

  تصویر/اسیدپاشی به زنان در شهرک مریم شهریار

با شکایت خانواده دختر فوت شده به دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران جسد برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین بازپرس جنایی به مأموران پلیس دستور داد دستگاه‌ها مربوطه از سوی کارشناسان بررسی و مشخص شود آیا دستگاه‌ها ایراد فنی داشته‌اند یا نه. همچنین از مسئول بی‌هوشی و تیم پزشکی کلینیک درباره این حادثه تحقیق و مشخص شود این کلینیک زیر نظر کدام دانشگاه پزشکی فعالیت می‌کند و آیا مجوز در خصوص جراحی زیبایی داشته است یا نه.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: مشرق نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx