عکس/شباهت عجیب دو بازیگر به مرحوم هاشمی و شهید باهنر

didi ghatar.com ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۸۵

تصویری که امروز از صحنه مربوط به بازی رامین راستاد در نقش مرحوم علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی و فرهاد جم در نقش شهید محمدجواد باهنر در سریال «راز ناتمام» منتشر شده، در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بازتاب بسیار داشته است.

بازیگران سریال راز ناتمام

مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امین امانی در صدا و سیمای مرکز کرمان به روزهای پایانی تولید رسیده است. گروه این روزها در لوکیشنی در الهیه تهران مشغول تصویربرداری صحنه‌های زمان حال هستند. بخش‌های مربوط به دهه‌های ۵۰ و ۶۰ داستان به طور کامل گرفته شده و قرار است صحنه‌های پایانی مجموعه در کشور ارمنستان مقابل دوربین برود.

فرهاد جم، نگین معتضدی، سیدجواد هاشمی، رامین راستاد، بهرام ابراهیمی، شهرام عبدلی، مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی‌خواه، مسعود رحیم‌پور، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری، علیرضا مهران، مرتضی کاظمی، مجید شهریاری، فرهاد طوفان، هدایت‌الله سجادی، کیاوش زارع‌طلب و بهنام شعبانی بازیگرانی هستند که در «راز ناتمام» به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال با موضوع روایت زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر و اتفاق‌های سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت در زمان حال می‌پردازد. «راز ناتمام» در معاونت سیمای استان‌ها با مشارکت مرکز کرمان در حال تولید است و پس از اتمام کامل مراحل فنی از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن می‌رود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: همشهری آنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx