تصویری معنادار از تشکیل دولت فراگیر افغانستان!

aflatoon ghatar.com ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۷۱

یک کانال خبری که رویداهای افغانستان را پوشش می‌دهد با اشاره به انفجارهای انتحاری دیروز در کابل با انتشار عکس ملا برادر و اشرف غنی نوشت: ۱٫ تا دیروز طالب انتحار می‌کرد؛ غنی محکوم می‌کرد! ۲٫ از امروز داعش انتحار می‌کند و طالب؛ محکوم!

افغانستان
 
طالبان
 
تصویری معنادار برای تشکیل دولت فراگیر!
مذاکره «خلیل حقانی» یکی از سرکرده‌های طالبان با گلبدین حکمتیار در کابل!

طالبان
 
کنایه رسانه‌های آمریکایی به بایدن: دوباره طالبان را عظمت می‌دهیم!
در مقابل شعار ترامپ: دوباره آمریکا را عظمت می‌دهیم

بایدن

جمهوری‌خواهان: دست‌های بایدن به خون مردم آمریکا آلوده است

بایدن
 
حرکات عجیب بایدن در کنفرانس خبری دیشب/ سى بى اس نیوز، دیروز را بدترین روز ریاست‌جمهورى بایدن توصیف کرد
رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دست‌های جو بایدن، خونین است. مسئول این فاجعه وحشتناک امنیت ملی و بشری ضعف و رهبری نادرست بایدن است. او برای فرماندهی نیروهای مسلح آمریکا ناتوان و نامناسب است. انفجار کابل؛ مرگبارترین حمله برای ارتش آمریکا از سال ۲۰۱۱ کشته شدن ۱۳ نظامی آمریکایی، مرگبارترین حمله به نیرو‌های این کشور در خاک افغانستان از سال ۲۰۱۱ تاکنون محسوب می‌شود. مرگبارترین حمله در شامگاه ۶ اوت ۲۰۱۱ روی داد؛ هنگامی که یک بالگرد شینوک در استان وردک به دست طالبان منهدم شد که بر اثر آن ۳۰ نظامی آمریکایی کشته شدند.
رئیس‌جمهور آمریکا دیشب در واکنش به کشتار فرودگاه کابل گفت: “ما نمی‌بخشیم. ما فراموش نمی‌کنیم. ما شما را تعقیب و به جزای اعمالتان خواهیم رساند.” حسین باستانی روزنامه‌نگار در این باره نوشت: این سخنرانی در حالی صورت گرفته که مسئولیت “امنیت” کابل با خلیل الرحمان حقانی است، که هنوز به عنوان یک “تروریست در سطح جهانی” در لیست افراد تحت تعقیب دولت آمریکا قرار دارد و واشنگتن برای یافتن(!) او ۵ میلیون دلار جایزه تعیین کرده است. به عبارت دیگر، یکی از همان افرادی که ایالات متحده قبلا اعلام کرده بود به دنبال “تعقیب” و “مجازات” اوست، امروز جلوی چشم آمریکایی‌ها مسئولیت “امنیت” شهری را به دنبال دارد که رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده عاملان کشتار اخیر آن را “تعقیب” و “مجازات” خواهد کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  اولین دیدار وزیران خارجه ایران و طالبان در تهران+تصاویر
منبع: بهارنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx