هزینه های سفر به سریلانکا و مالدیو، مقاصد توریستی آسیا

dell ghatar.com ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۶۳

سریلانکا جزیره ای زیبا است که در اقیانوس هند واقع شده است. همه جا می توانید سواحل را کشف کنید. اکثر افراد در اینجا به دنبال بودیسم هستند و می توان گفت سریلانکا یک کشور بودایی است. دو زبان اصلی که در اینجا صحبت می شود سینهالی و تامیل است. اگرچه اکثر مردم سریلانکا زبان انگلیسی را درک می کنند ، بنابراین مشکلی برای گردشگران ایجاد نخواهد شد!

سریلانکا به دلیل تاریخ و میراث خود مشهور است. به غیر از سواحل ، سریلانکا دارای مکان های تاریخی و موزه های زیادی است که می توانید مشاهده کنید.

برای سفر به سریلانکا چقدر پول نیاز خواهید داشت؟

شما باید برنامه ای داشته باشید که روزانه حدود ۳۴ دلاربرای تعطیلات خود در سریلانکا هزینه کنید ، که متوسط ​​هزینه روزانه بر اساس هزینه های سایر بازدیدکنندگان است. مسافران گذشته ، به طور متوسط ​​ ۷٫۰۶ دلار برای یک روز غذا و  ۲٫۹۶ دلار برای حمل و نقل محلی هزینه کرده اند. همچنین ، میانگین قیمت هتل در سریلانکا برای یک زوج  ۳۵ دلار است. بنابراین ، سفر به سریلانکا برای دو نفر به مدت یک هفته به طور متوسط ۴۷۱ دلار هزینه دارد. همه این میانگین قیمت های سفر از سایر مسافران جمع آوری شده است تا به شما در برنامه ریزی بودجه سفر خود کمک کند.

هزینه هتل در سریلانکا

میانگین قیمت برای یک نفر برای اقامت در سریلانکا ۱۷ دلار است. برای دو نفر که دارای یک اتاق معمولی هتل دو نفره هستند ، قیمت متوسط ​​یک اتاق هتل در سریلانکا ۳۵ دلار است.

هزینه غذا در سریلانکا

در حالی که قیمت وعده های غذایی در سریلانکا می تواند متفاوت باشد ، هزینه متوسط ​​غذا در سریلانکا ۷ دلار در روز است. قیمت صبحانه معمولاً کمی ارزانتر از ناهار یا شام است. قیمت غذا در رستوران های نشسته در سریلانکا اغلب بیشتر از قیمت فست فود یا قیمت غذاهای خیابانی است.

هزینه حمل و نقل در سریلانکا

هزینه تاکسی سواری در سریلانکا به طور قابل توجهی بیشتر از حمل و نقل عمومی است. به طور متوسط ​​، مسافران گذشته به ازای هر نفر روزانه ۳ لیر برای حمل و نقل محلی در سریلانکا هزینه کرده اند.

هزینه تفریحات در سریلانکا

هزینه سرگرمی ها و فعالیت ها در سریلانکا به طور معمول به ازای هر نفر روزانه ۹ دلار است. این شامل هزینه هایی است که برای بلیط های ورود به موزه ها و جاذبه ها ، تورهای یک روزه و سایر هزینه های گشت و گذار پرداخت می شود.

هزینه های سفر به سریلانکا و مالدیو
دیدنی های سریلانکا

قیمت تور سریلانکا

هزینه تور سریلانکا به ۲ پارامتر بسیار مهم وابسته است: بلیط هواپیما رفت و برگشت و هتل. لازم به ذکر است که از تهران به سریلانکا پرواز مستقیم وجود ندارد و به همین دلیل مجبور هستید تا ایرلاین‌های خارجی چون عمان‌ایر، ایرعربیا، قطر ایرویز و فلای دبی را خریداری نمایید. همین موضوع یکی از عوامل بالاتر بودن قیمت تور سریلانکا شده است. در مورد هتل هم لازم است بدانید هرچقدر مرکز اقامت به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، طبعا هزینه بیشتری دارد.

هزینه سفر به مالدیو

مالدیو یک بهشت عجیب و زیبا و مقصدی رویایی برای بسیاری از مسافران است، به ویژه کسانی که به دنبال سفری ویژه برای تفریح یا ماه عسل هستند. در حالی که آب های کریستالی و سواحل شنی مالدیو چشم نواز هستند، اما هزینه و قیمت های سفر به این کشور اغلب مردم را می ترساند. هزینه سفر به مالدیو چقدر است؟ آیا آنقدر که همه می گویند گران است؟

برای سفر به مالدیو چقدر پول نیاز خواهید داشت؟

شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه (۲۳۹ دلار) برای تعطیلات خود در مالدیو هزینه کنید ، که متوسط ​​هزینه روزانه بر اساس هزینه سایر بازدیدکنندگان است. مسافران گذشته به طور متوسط ​​ ۶۲ دلار صرف غذا برای یک روز و (۱۱۱ دلار) برای حمل و نقل محلی خرج کرده اند. همچنین ، متوسط ​​قیمت هتل در مالدیو برای یک زوج برابر با (۱۸۸ دلار) است. بنابراین ، سفر به مالدیو برای دو نفر به مدت یک هفته به طور متوسط ​​(۳،۳۵۱ دلار) هزینه دارد. همه این میانگین قیمت های سفر از سایر مسافران جمع آوری شده است تا به شما در برنامه ریزی بودجه سفر خود کمک کند.

نکته: جابه جایی با هواپیما در جزیره که بسیار گران است

هزینه های سفر به سریلانکا و مالدیو
اقامتگاه های زیبای مالدیو

هزینه جاذبه های گردشگری

مالدیو بهشت عاشقان اقیانوس است. این کشور از بهترین غواصی در کل جهان برخوردار است. انتظار می رود حدود ۸۰ دلار برای تور اسنورکلینگ و حدود ۱۶۰ دلار برای غواصی پرداخت کنید. سایر فعالیت های معروف از جمله موج سواری، قایقرانی و ماهیگیری نیز وجود دارند.

اگر در ماله اقامت دارید، یک تور پیاده روی یا یک تور غذایی را در نظر بگیرید تا بتوانید با فرهنگ مردم محلی آشنا شوید. شما همچنین می توانید با یک تور کوهنوردی جزیره ای به مناطق مختلف کشور نگاهی بیندازید.

مبلغی که در اینجا خرج می کنید واقعا به میزان کار شما و برنامه ای که می خواهید انجام دهید بستگی دارد، اما اختصاص ۳۰۰ دلار برای جاذبه ها به شما امکان چند روز گردش و فعالیت می‌دهد.

هزینه غذا در مالدیو

اگر در استراحتگاه های مالدیو اقامت دارید، می توانید هتل های All-inclusive را رزرو کنید یا در غیر این صورت هزینه وعده های غذایی را باید جداگانه پرداخت کنید. قطعاً به نفع شماست که با هتل های All-inclusive همراه شوید. زیرا این هتل ها تنها ساختمان موجود در این جزایر هستند، به هر حال باید اجبارا در رستوران آن ها غذا بخورید و بابت همه این ها از شما حق بیمه دریافت می شود. پس بهتر است غذا و هتل را با هم رزرو کنید.

قیمت تور مالدیو

توجه داشته باشید قیمت تور مالدیو با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت است. البته این موارد را هم در کنار قیمت بلیط هواپیمای خارجی (قطر ایرویز و عمان ایر) و نرخ رزرو هتل در مالدیو قرار دهید که همه و همه موجب تغییر در نرخ تور مالدیو از تهران می شوند. با این حال ما در الفبای سفر در نظر داریم با ارائه پکیج های مختلف از تور مالدیو با قیمت های متنوع شرایط سفر را برای شما به این شهر محیا کنیم.

تور مالدیو ارزان

برای سفر ارزان به مالدیو چندتا راهکار برایتان داریم. اول اینکه در هاستل و یا مهمانسراهای مالدیو اقامت داشته باشید. دوم اینکه می توانید منتظر تور مالدیو لحظه آخری یا دقیقه نودی باشید و این تورهای مسافرتی را با تخفیف های ویژه خریداری نماییدد

هزینه های سفر به سریلانکا و مالدیو
نمای هوایی از جزایر مالدیو

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی  پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx