کُری معنادار حسن یزدانی برای دیوید تیلور آمریکایی

afra ghatar.com ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۷۰

دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی المپیک توکیو گفت: در مسابقات جهانی و مقابل تیلور، بازنده وارد تشک نمی‌شوم.

حسن یزدانی

حسن یزدانی در حاشیه مراسم افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطعاً نیاز است در شهرهای دیگر هم چنین کمپ هایی افتتاح شود، چراکه نمی توان تنها در یکجا تمرین کرد. امیدوارم در تمام استان‌ها چنین کمپ‌هایی راه اندازی شود و تمام ورزشکاران بتوانند از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که این کمپ برای چند نفر مناسب است، گفت: بستگی دارد که چطور بخواهیم از این کمپ استفاده کنیم. اگر قرار باشد در قالب یک مجموعه ورزشی باشد و تمام رشته های ورزشی آن استفاده کنند باید در هر استانی مجموعه ای به اندازه نصف ورزشگاه آزادی باشد. قطعاً هزینه این کار هم زیاد است و مسئولان وزارت ورزش باید کمک کنند که در هر استانی کمپ هایی با امکانات نسبتی ساخته شود.

  احمدی‌نژاد: آمریکا و روسیه بر سر ایران و اوکراین معامله کردند

دارنده مدال نقره رقابت های کشتی المپیک توکیو درمورد اینکه حرف دل جامعه کشتی به مسئولان چیست، گفت: سایر کشتی گیران و مسئولان فدراسیون قطعاً صحبت های لازم را با مسئولان مربوطه انجام می دهند و حرف ما هم همان است.

یزدانی درمورد مسابقات جهانی و گرفتن انتقام شکست مقابل تیلور، تصریح کرد: باید ببینیم خدا چه می خواهد. من بازنده وارد تشک نمی شوم. انشالله با دعای ملت بتوانم بهترین کشتی را بگیرم و دل ملت را شاد کنم.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx