عکس/توزیع مواد مخدر داخل کتاب‌های کمک‌آموزشی بین دانش‌آموزان

didi ghatar.com ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۸۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: متهمی را دستگیر کرده‌ایم که اقدام به جاساز مواد مخدر در کتاب‌های درسی و توزیع آن بین دانش‌آموزان و دانشجویان می‌کرد.

جاسازی مواد مخدر

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در فضای مجازی با این اقدام که کتابی را تحت عنوان کمک آموزشی هوش برتر ویژه بازگشایی مدارس را طراحی و به جای عرضه کتاب واقعی اقدام به جاساز کردن ماده مخدر گل در آن کرده و در ادامه آن را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌دهند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدام عملیاتی و رصدهای اطلاعاتی همکارانم در دایره فتای پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، این متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسنوند گفت: چندین جلد از این کتاب‌ها توسط همکارانم از مخفیگاه متهمان این پرونده کشف شد که افراد بسته‌های مواد مخدر را در آن‌ها جاساز می‌کردند و پس از تبلیغ این کتاب‌ها، آن‌ها را به دست افراد به خصوص جوانان می‌رساندند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران خطاب به والدین تاکید کرد: پدران و مادران باید بسیار مراقب فرزندانشان باشند چراکه مجرمان سعی دارند که با هر ترفندی که شده دست به تخریب و نابودی آن‌ها بزنند و هدفشان فقط کسب منافع خودشان است.

  نامه عجیب یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر به رئیسی!

وی افزود: والدین باید بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و رفت‌وآمدهای آن‌ها را بررسی کنند و اجازه ندهند که با انتخاب‌های اشتباه در پیدا کردن دوستانشان پا به بیراهه بگذارند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: همشهری انلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx