۵ هتل لاکچری کیش که مسافران کیش باید بشناسند!

dell ghatar.com ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۷۵

چطور یک هتل خوب در کیش رزرو کنیم؟

هتل خوب، هتلی است که بتواند انتظارات شما را برآورده کند. برای انتخاب هتل ابتدا باید معیارهای خود را مشخص کنید. آیا به دنبال هتلی نزدیک دریا هستید تا از تفریحات آبی لذت ببرید؟ آیا تعداد ستاره‌های هتل برای شما اهمیت دارد؟ تا چه حد می‌توانید برای اقامت در یک هتل مناسب هزینه کنید؟

بعد از اینکه معیارهای خود را مشخص کردید، زمان بررسی بهترین هتل‌های کیش و در نهایت رزرو هتل کیش می‌رسد. در این مطلب ما فهرستی از بهترین هتل‌های این جزیره را که توسط مسافران انتخاب‌شده‌اند را در اختیار شما قرار می‌دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

هتل ترنج کیش متفاوت ترین هتل در کیش

مکانی را تصور کنید که نه‌تنها روی دریا ساخته‌شده، بلکه دارای کف شیشه‌ای است و شما می‌توانید از داخل اتاق خود آب‌های نیلگون خلیج‌ فارس را تماشا کنید! سوییت‌های دریایی هتل ترنج، چنین تجربه‌ای را به مسافران هدیه می‌دهد. اگر هدفتان از سفر به کیش قرار گرفتن در طبیعت آرامش‌بخش و تمدد اعصاب است، هتل ترنج کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. این هتل در غرب جزیره کیش واقع‌شده و از مراکز خرید فاصله زیادی دارد، اما به دلیل وجود سرویس رایگان هتل به مراکز خرید، لزومی ندارد نگران این موضوع باشید. بسیاری از مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند از تمیزی اتاق‌ها، رفتار پرسنل و سرویس‌دهی رضایت داشته‌اند. البته این هتل پنج ستاره یک سری سوییت برای اقامت در خشکی هم دارد که در صورت تمایل می‌توانید در زمان رزرو هتل کیش از سامانه سیتا با تخفیف و به‌صورت آنلاین، این سوییت‌ها را انتخاب کنید.

هتل ترنج کیش متفاوت ترین هتل در کیش

هتل داریوش کیش یک اقامت مطمئن

شاید نام این هتل پرآوازه به گوش شما هم رسیده باشد، زیرا هتل داریوش یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش است که معماری آن تنها نکته مثبت آن محسوب نمی‌شود. زمانی که مسافران وارد این هتل می‌شوند با فضایی شبیه به تخت جمشید و کاخ‌های دوران ایران باستان مواجه می‌شوند. فضای زیبای هتل همراه با ویژگی‌هایی مانند نزدیکی هتل به فرودگاه، مراکز خرید و سواحل شرقی خلیج فارس، همه‌چیز را برای ایجاد یک اقامت لذت‌بخش و راحت برای مسافران فراهم کرده می‌کند.

فرقی ندارد اتاقی رو به منظره دریا رزرو کنید یا رو به باغ بیرون ، در هر دو صورت می‌توانید صبح‌ها بدون اینکه از تخت خود بیرون بیایید و تنها با فشردن یک دکمه پرده‌های برقی پنجره اتاق را کنار بزنید و روز خود را با تماشای مناظر زیبای جزیره کیش شروع کنید. تقریباً تمامی مسافران از نظافت و سرویس‌دهی اتاق‌ها راضی هستند. تنها نکته‌ای که قبل از رزرو هتل کیش باید در نظر بگیرید، هزینه بالای صرف غذا در رستوران‌های هتل داریوش است. برای ثبت سفارش هتل داریوش کیش با تخفیف ویژه کلیک کنید.

هتل داریوش کیش

هتل فلامینگو کیش

اقامت در این هتل درست مانند این است که در ویلای شخصی خودتان حضور داشته باشید. درصورتی‌که رزرو هتل فلامینگو کیش را انجام دهید، علاوه بر اتاق‌هایی که در ساختمان اصلی هتل وجود دارند، می‌توانید ویلاهای واقع در فضای بیرونی هتل را هم رزرو کنید. خوشبختانه افراد زیادی از بهداشت و سرویس رایگان روزانه اتاق‌ها راضی هستند. اکثر مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند نسبت به ترانسفر رایگان به مراکز خرید و زمان مناسب آن نظرات خوبی ارائه داده‌اند. برخورد پرسنل هتل بسیار محترمانه است و شما می‌توانید از فضای زیبا و صبحانه باکیفیتی که در این هتل چهار ستاره به‌صورت رایگان ارائه می‌شود هم لذت ببرید.

هتل مارینا پارک کیش همراه با ساحل اختصاصی

اگر دوست دارید در زمان مسافرت به کیش نزدیک دریا باشید و از تفریحات آبی لذت ببرید، بهتر است اقامت در هتل مارینا پارک کیش را در برنامه خود قرار دهید. این هتل با زیربنای ده هکتاری خود یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. با توجه به نظرات مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند. شما با رزرو اتاق در هتل مارینا پارک می‌توانید به‌راحتی به ساحل دسترسی پیدا کنید، اتاق‌های این هتل از نظر نظافت و سرویس‌دهی بسیار مطلوب هستند و هر روز تمیز می‌شوند. رفتار خوب کارکنان این هتل از بدو ورود مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد. همچنین، اکثر مسافران از کیفیت غذای رستوران‌های هتل راضی هستند که در مقایسه با سایر هتل‌های پنج ستاره، این مورد یک مزیت قابل‌توجه محسوب می‌شود.

هتل مارینا پارک کیش همراه با ساحل اختصاصی

هتل شایان کیش یک اقامت به صرفه

در مقایسه با سایر هتل‌های پنج ستاره‌ای که در کیش واقع‌ شده‌اند، قیمت‌های رزرو اتاق هتل شایان تا حدودی مقرون ‌به‌ صرفه‌تر است. البته شما می‌توانید با رزرو هتل کیش با تخفیف و به‌صورت آنلاین، هزینه کمتری هم بپردازید. البته تنها مزیت این هتل قیمت رزرو اتاق‌های آن نیست. بسیاری از مردم این هتل را به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب آن انتخاب می‌کنند. زیرا هتل شایان علاوه بر اینکه به مراکز خرید نزدیک است، در جوار اسکله تفریحی کیش واقع شده و شما می‌توانید به‌صورت هم‌زمان به مراکز خرید و تفریحات دریایی دسترسی داشته باشید. ازجمله مزایای این هتل که برای مسافران قابل‌توجه بوده است، رفتار محترمانه کارکنان و تمیزی و بهداشت مناسب اتاق‌ها است. همچنین شما قابلیت انتخاب میان سوییت‌های ویلایی و اتاق‌های رو به دریا را دارید.

رزرو هتل کیش با تخفیف

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید قبل از سفر به کیش در نظر بگیرید، برنامه‌ریزی برای سفر است. ازآنجایی‌که جزیره کیش در تمام فصول سال پذیرای مسافران است، حتی باوجود هتل‌های متعددی که در این جزیره تاسیس شده‌اند هم ممکن است به دلیل پر بودن ظرفیت هتل‌ها در زمان سفر به کیش با مشکلاتی مواجه شوید. همچنین قیمت اقامت در هتل‌های کیش ممکن است گران‌تر از چیزی باشد که در سایت‌ها می‌بینید، زیرا از طریق رزرو هتل کیش به‌صورت آنلاین می‌توانید از تخفیف برخوردار شوید و قیمت کمتری بپردازید. به همین دلیل است که ما رزرو هتل کیش با تخفیف و به‌صورت آنلاین را پیشنهاد می‌کنیم. به‌این‌ترتیب می‌توانید مطمئن باشید زمانی که به کیش می‌رسید محل اقامت شما مشخص است. در ادامه برخی از بهترین و اکچری ترین هتل‌های کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

در این مطلب پنج مورد از بهترین و لاکچری ترین هتل‌های کیش از نظر مسافران را بررسی نموده ایم. شما می‌توانید با توجه به معیارهایی که ذکر شد، یکی از این هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنید و در سامانه سیتا به‌صورت آنلاین اتاق موردنظر خود را رزرو نمایید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx