کنایه جدید استقلالی‌ها به پرسپولیسی‌ها/ از شما خوش‌شانس‌تر …

baran ghatar.com ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۱۲

کُری خوانی‌های هواداران پرسپولیس و استقلال این روزها در فضای مجازی به اوج خود رسیده است.

پرسپولیس

الهلال عربستان که توانسته بود با پیروزی ۲ بر صفر استقلال تهران را شکست دهد و از گردونه رقابت‌ها حذف کند حالا با بحران مصدومیت روبه‌رو شده است.

آخرین شوک به این تیم مصدومیت سام الدوساری بوده است. نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد کادر فنی الهلال و تیم ملی فوتبال عربستان با شوک بزرگی دیگر مواجه شدند. سالم الدوسری بعد از انجام تست‌های پزشکی مشخص شد که برای مدت ۳ تا ۴ هفته از میادین دور است. این بازیکن ملی پوش بازی‌های تیم ملی عربستان مقابل ژاپن و چین را نیز از دست داد. به این ترتیب این بازیکن کلیدی بازی با پرسپولیس در تاریخ ۲۴ مهر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

پیش از این عبدالله عطیف هافبک کلیدی و ملی پوش الهلال به دلیل مصدومیت در بازی تیم ملی عربستان در مسابقات انتخابی جام جهانی، بازی مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود. عطیف به تازگی در کشور آلمان عمل موفقت آمیزی را پشت سر گذاشت و به طور یقین دیدار با شاگردان گل‌محمدی در تاریخ ۲۴ مهر در ریاض را از دست داده است.

  پرسپولیس و استقلال از لیگ داخلی هم کنار گذاشته می‌شوند/ پروانه دو تیم باطل خواهد شد

همچنین باشگاه الهلال عربستان از مصدومیت دو بازیکنش پیش از دیدار با الاتفاق در لیگ عربستان خبر داده است. سلمان فرج هافبک کلیدی تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال به احتمال زیاد به بازی با پرسپولیس نخواهد رسید. محمد البریک مدافع ملی پوش الهلال حداقل برای مدت ۳ هفته از میادین دور خواهد بود و احتمال دارد در بازی با پرسپولیس نتواند تیمش را همراهی کند.

البته مصدوم دیگر الهلال آندره کاریو پرویی است که از یک آسیب دیدگی کهنه رنج می‌برد اما چنانچه در لیست ژاردیم قرار بگیرد مشکلی برای حضور در دیدار با پرسپولیس نخواهد داشت.

حالا این لشگر مصدومان الهلال عربستان سوژه هواداران استقلال در فضای مجازی شده است. هواداران آبی با طعنه و کنایه به پرسپولیسی‌ها کُری خوانده و می‌گویند: الهلال قبل از بازی با استقلال هر روز یک بازیکن جدید می‌خرید. حالا ببینید چقدر پرسپولیس خوش شانس است که هر روز این تیم عربستانی یک مصدوم می‌دهد!

  پرسپولیسی ها پیروانی را سورپرایز کردند+ عکس

پرسپولیس نماینده کشورمان نیز سه بازیکن مصدوم به اسامی مهدی مهدی‌خانی، کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی دارد که در بازی با الهلال عربستان غایب خواهند بود.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx