دلیل ممنوع‌الکار شدن مجیدی مشخص شد

didi ghatar.com ۰۱ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۰۳

باشگاه استقلال ضمن رد خبرهایی که در مورد دلایل محرومیت سنگین فرهاد مجیدی عنوان شده است، دلیل محرومیت سنگین سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را اعلام و از رد پای یک وزیر در این ماجرا خبر داد.

معارفه فرهاد مجیدی در استقلال

فدراسیون فوتبال عصر امروز چهارشنبه رای کمیته اخلاق در مورد محرومیت فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که براساس آن وی از هرگونه فعالیت منع شد.

به دنبال انتشار این حکم گمانه زنی هایی در مورد دلایل این محرومیت در فضای مجازی و برخی رسانه ها صورت گرفت. برخی عنوان کردند این محرومیت بی ارتباط با اتفاقات رخ داده در اردوی استقلال در امارات نبوده و برخی نیز مسائل دیگری را دلیل این محرومیت عنوان کردند.

با این حال چند ساعت پس از رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه کوتاهی دلیل این محرومیت را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

« بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق در خصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، شایعاتی در خصوص دلیل این رای مطرح شده که به این وسیله این شایعات رد می‌شوند.

  پدیده ۰ - استقلال ۳؛ فشار تیم فرهاد به صدر جدول لیگ

دلیل رای صادره در خصوص آقای مجیدی، عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات است.»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: مهرنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx