اولین موضع‌گیری مجیدی نسبت به شایعات سرمربی استقلال

baran ghatar.com ۰۲ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۹۵

سرمربی استقلال در پست خوشامدگویی به پین اولین موضع خود در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه را به صورت کد وار بیان کرد.

فرهاد مجیدی

شاید برای یک ایتالیایی که روی نیمکت تیم ملی هم نشسته، ایستادن پشت در زمین تمرین برای دریافت مجوز ورود یک اتفاق تازه باشد؛ یک تجربه جدید که به نظر می رسد فقط می توان آن را در ایران کسب کرد. این فرهاد مجیدی است که گابریله پین، دستیار ایتالیایی خودش تشکر می کند. با انتشار یک پست و اعطای لقب مرد بزرگ برای این چهره باتجربه که امسال بخشی از نیمکت آبی ها در یک سال پر از چالش و سختی خواهد بود.

فرهاد مجیدی امشب این پست را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. پستی که تنها واکنش او به مسائل یک هفته اخیر است. اتفاقاتی که از انتهای هفته گذشته آغاز شده و تا امروز ادامه پیدا کرده و البته هنوز باعث نشده که او شروع به صحبت و گفت و گو درباره تیم مدیریتی استقلال و فعالیت های جدی که برای برکناری اش شده بکند.

  تصاویر/تماشای دربی در سطح شهر

او در این پست اینستاگرامی کدهایی از مواضع خود در رابطه با اتفاقات اخیر را منتشر کرده است. او نوشته است: “یادمان نرود که در وسط طوفان اخبار قلابی و نقشه‌های غیراخلاقی، حضور این مرد بزرگ، «تنها خبر واقعی» و خوشایند استقلال در این روزهاست. خوش آمدی به تهران؛ آقای پین.”

مجیدی با متن بالا و عکسی دو نفره از خود و پین در حالتی خندان به دستیار ایتالیایی اش ورود به تهران را خوشامد گفته است؛ کسی که قرار است مهمترین سرمایه فنی او در رقابت با تیم های پرستاره و مدعی لیگ باشد. حال باید دید که این لبخند دو نفره تا کی دوام می آورد و تا کجا هواداران استقلال را در پی این دو خواهد کشاند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  افشاگری فتح الله زاده درباره دلایل حذف پرسپولیس و استقلال
منبع: برترین ها

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx