راهنمای اطلاع از خدمات اجاره خودرو

dell ghatar.com ۰۳ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۰۷

خدمات اجاره خودرو  در سراسر دنیا به شیوه های مختلفی برای مشتریان ارائه می شود. معمولا شرایط اقتصادی و فرهنگی جامعه تعیین کننده خدمات و حتی قیمت اجاره خودرو ها می باشد.

خدمات اجاره خودرو

انواع خدمات ویژه ای که شرکت های اجاره خودرو  نظیر شرکت آراد سیر در ایران و تهران انجام می دهند به شرح زیر است؛

  • اجاره کردن خودرو بدون راننده
  • اجاره خودرو با راننده
  • اجاره خودرو با راننده های مجرب و مسلط به چند زبان
  • اجاره دادن خودرو های اسکورت و تشریفاتی
  • قبول انواع ضمانت های معتبر از سوی شرکت ها
  • انجام خدمات کارواش و امداد رسانی
  • رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون ضمانت
  • اجاره خودرو در کمترین زمان
  • بیمه شخص ثالث ‌و بدنه کامل تمامی خودرو های شرکت

اجاره خودرو با مدارک

یکی از شیوه های اجاره ماشین در شرکت آراد سیر، قرار دادن مدارک به عنوان ضمانت است. مدارکی چون گذرنامه، ویزا و یا مدارک معتبر دیگر به جای چک و سفته و سند و … معمول تر است. البته مدرک باید معتبر و مهم باشد که ارزش باز پس آوردن ماشین اجاره ای را داشته باشد زیرا این شرکت به مثابه سایر شرکت ها با هر مدرکی نمی تواند این اعتماد را به مشتریانی که نمی شناسد، داشته باشد. در صورتی که مشتری قصد دادن چک یا سفته نداشته باشند و یا سند ملکی جهت ضمانت ماشین اجاره ای نداشته باشند، بهترین گزینه دادن مدارک شناسایی معتبر به عنوان ضمانت است. البته روشن است که قرار دادن ضمانت در عقود قراردادی اجاره ماشین با مشتری است و سهولت کار مشتری مد نظر شرکت آراد سیر خواهد بود.

اجاره ماشین خارجی

اجاره ماشین خارجی

ماشین های خارجی معمولا جزو ماشین های لوکس و با کیفیت محسوب می شوند. معمولا اجاره ماشین های با کیفیت و لوکس خارجی، گران تر از ماشین های ایرانی و داخلی است. این قانون هم در رابطه با شرکت آراد سیر کاملا صادق است. زیرا قیمت واقعی خرید و فروش این ماشین ها بسیار بالا بوده است در نتیجه اجاره ماشین خارجی با ضمانت و وجه اجاره ای بیشتر امکان پذیر است. معمولا ماشین های خارجی برای مراسمات نامزدی و عروسی و ترانسفر کردن مهمان های خارجی در شرکت مذکور اجاره داده می شوند. جالب است که این نوع خودروها بیشتر از ماشین های ایرانی اجاره داده میشوند. در کنار آن اهداف تشریفاتی افراد با ماشین های خارجی نیز انجام خواهد شد.

اجاره خودرو بدون راننده بدون چک و سفته

معمولا اجاره خودرو با راننده آسان تر از اجاره خودرو بدون راننده است. راننده های استخدامی در شرکت اجاره خودرو آراد سیر، افراد با تجربه و با سابقه و مورد اعتماد در این کار هستند. پس اجاره خودرو با راننده به این معنی است که یکی از کارکنان شرکت طرف قرارداد همواره با خودرو و فرد موجر است. در این صورت مشاوران و کارشناسان شرکت اجاره خودرو آراد سیر به فکر دادن خدماتی به مشتری های خود هستند که قراردادن ضمانت، ساده تر از زمانی باشد که خودرو بدون راننده اجاره شود. همچنین از دیگر خدماتی که این شرکت در نظر گرفته است اجاره ماشین با راننده بدون دادن چک و سفته است که برای بسیاری از متقاضیان و مراجعه کننده گان یکی از مزیت های عالی برای انتخاب نوع شرکت اجاره ای است. به جرات می توان گفت شرکت آراد سیر در زمینه اجاره خودرو با راننده، بدون چک و سفته دارای سابقه است و اعتماد در این زمینه را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx